Το 1954 στα 21 της, η Τζόαν Κόλινς συμμετείχε στο καστ του ιστορικού δράματος της 20th Century Fox «Εστεμμένη Παρθένα» («The Virgin Queen»). Στα γυρίσματα τής την «έπεσε» άγρια ο συμπρωταγωνιστής της Ρίτσαρντ Τοντ, αν και ήταν παντρεμένος και πολύ μεγαλύτερός της. Η απόρριψη δεν του άρεσε καθόλου. «Με ακολούθησε τρέχοντας με μεγάλη ταχύτητα με το αυτοκίνητό του, μου φώναξε να ανοίξω το παράθυρό μου και όταν το έκανα, ξέρετε τι είπε; “Στα 23, θα είσαι μια ξοφλημένη παλιόγρια!”» λέει σε συνέντευξή της στην Telegraph η 87χρονη ηθοποιός με αφορμή την κυκλοφορία της νέας της ταινίας γελώντας με την χυδαιότητα της τεστοστερόνης…
Η Κόλινς γελάει με την ιδέα πως θα ήταν «τελειωμένη» στα 23 της. Το πιο διασκεδαστικό όμως είναι ότι, μετά από μια καριέρα 75 χρόνων, από τη Χρυσή Εποχή του Χόλιγουντ ως την τρομερά επιτυχημένη σαπουνόπερα «Δυναστεία» (προβλήθηκε και στην Ελλάδα από τον Ιανουάριο του 1981 έως τον Μάιο του 1989) και την εξίσου επιτυχημένη σειρά τρόμου «American Horror Story» (10 σεζόν από το 2011 μέχρι το 2020), η Κόλινς συνέχισε να περιοδεύει σε όλη την Αγγλία με τις παραστάσεις «Joan Collins Unscripted» μέχρι που η πανδημία του κορονοϊού επέβαλε τη διακοπή τους. Για τον ίδιο λόγο έπαψε προσωρινά να ηγείται σε καμπάνιες μεγάλων οίκων μόδας όπως του Valentino και του Kurt Geiger. Ακόμη πρωταγωνιστεί στη δραματική κωμωδία του Βίνσεντ Γουντς «The Loss Adjuster», που μόλις κυκλοφόρησε σε DVD, ενώ εμφανίζεται και στην ισπανική μεσαιωνική σειρά «Glow & Darkness» του Χοσέ Λουίς Μορένο. Δηλαδή, όχι και τόσο άσχημα για μια … «ξοφλημένη παλιόγρια». Δεν συμφωνείτε;
Πώς τα κατάφερε να δουλεύει συνεχώς τόσο καιρό; Ισως οφείλεται στο γεγονός ότι η ντέιμ Τζόαν έχει τρομερή όρεξη για ζωή, γράφει στην Telegraph η φίλη της Σίλια Γουόλντεν. Η λονδρέζα σταρ είναι μια γυναίκα που ενθουσιάζεται τόσο πολύ με τα Χριστούγεννα ώστε στόλισε το χριστουγεννιάτικο δέντρο στο διαμέρισμα της στην Μπελγκρέιβια τη δεύτερη, κιόλας, εβδομάδα του Νοεμβρίου, γράφοντας στο Instagram: «Λοιπόν, τι άλλο πρέπει να κάνει κανείς κατά τη διάρκεια του #lockdown τον #November;»
Η ερώτηση της Γουόλντεν: «Πώς θα κάνουμε τα Χριστούγεννα 2020 να λειτουργήσουν;», την τρομάζει. «Αγαπημένη μου, φυσικά και θα λειτουργήσουν τα Χριστούγεννα! Σκοπεύουμε να τα περάσουμε με τα παιδιά και τα εγγόνια, αν μπορούμε, ο Πέρσι θα κάνει τις “βαριές δουλειές” στην κουζίνα, όπως η γαλοπούλα, ενώ εγώ θα στρώσω το τραπέζι. Και θα τα κάνουμε να λειτουργήσουν, ανεξάρτητα από το τι ”επιτρέπεται”», λέει τονίζοντας με θυμό την τελευταία λέξη.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Είναι κοινό μυστικό το γεγονός ότι η Τζόαν Κόλινς βλέπει όλους αυτούς τους κανονισμούς του lockdown, όλον αυτό τον περιορισμό και την απομόνωση, ως «προσβολή των πολιτικών μου δικαιωμάτων, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων μου, του δικαιώματός μου να ζω σαν πολιτισμένος άνθρωπος και όχι σε μια κοινωνία, στην οποία επιβάλλονται δρακόντεια μέτρα και σε παρακολουθεί η Στάζι». Κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown, η ηθοποιός είχε πει στην Σίλια Γουόλντεν με το ύφος Αλέξις Κάρινγκτον: «Όταν τελειώσει όλο αυτό, θα στύψω τη ζωή για να πάρω ακόμα και την τελευταία σταγόνα χαράς».
Και το έκανε. Κατ’ αρχάς, ολοκλήρωσε τα γυρίσματα της ταινίας «The Loss Adjuster», στην οποία παίζει μια λαμπερή «εύθυμη χήρα» και θύμα φερόμενης διάρρηξης. Στη συνέχεια, ξεζούμισε τη ζωή επί δύο μήνες στο Σεν Τροπέ, όπου έχει ένα σπίτι μαζί με τον (εδώ και 18 χρόνια) σύζυγό της Πέρσι Γκίμπσον. Και μετά πήγε στη Μαδρίτη για τα γυρίσματα της μεσαιωνικής σειράς «Glow & Darkness», μαζί με την Τζέιν Σέιμουρ, τη Μίρα Σορβίνο , τον Στίβεν Μπέρκοφ και την Ντενίζ Ρίτσαρντς.
Η σειρά είναι δραματική και μοιάζει με το «Game of Thrones», «γεμάτη αποκεφαλισμούς και αιματηρές γεννήσεις», αποκαλύπτει χαρούμενα η Κόλινς, που υποδύεται την (πραγματική) βασίλισσα τη Γαλλίας Αδελαΐδα του Μοριέν, δεύτερη σύζυγο του Λουδοβίκου ΣΤ. «Ηταν πολύ δραστήρια πολιτικά και όταν εκείνος πέθανε, συνέχισε να κάνει πολλά για την ισότητα των γυναικών, κάτι που ήταν πολύ ασυνήθιστο τότε», λέει για την Αδελαΐδα.
Αν και η ασφάλεια είχε προτεραιότητα κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων -όλοι οι συντελεστές της σειράς έκαναν συνεχώς Covid-test και καθημερινά θερμομετρήσεις- η Κόλινς βρήκε τα πράγματα πολύ πιο πολιτισμένα σε σχέση με την Αγγλία και χάρηκε,που μπόρεσε να ξαναδεί την Τζέιν Σέιμουρ, με την οποία γνωρίζονται από παλιά. «Αλλά βασικά ζούσα στη “φούσκα” που είχα πάρει μαζί μου, με τον κομμωτή μου, τον στυλίστα μου και, φυσικά, με τον Πέρσι», λέει.
Ο 55χρονος πέμπτος σύζυγός της περουβιανός θεατρικός παραγωγός Πέρσι Γκίμπσον είναι ο μεγαλύτερός της έρωτας, μόνιμος συνοδός και έμπιστος σύμβουλός της. Χαίρεται να μεταφέρει ο ίδιος τη σταρ σε επαγγελματικές συναντήσεις και γεύματα με το αυτοκίνητό τους, μια Rolls-Royce Silver Spirit του 1984. Γιατί «είναι η βασίλισσά μου», είχε πει απλά στην Σίλια Γουόλντεν πριν από δυο χρόνια.
Το ζευγάρι έχει εκλεκτούς φίλους από τους κόσμους της show business, της μόδας, της πολιτικής και των μέσων μαζικής ενημέρωσης, και τα πάρτι που γίνονται στο διαμέρισμά τους στο Μπέβερλι Χιλς, στη βίλα του Σεν Τροπέ και στο σπίτι τους στο Λονδίνο, είναι θρυλικά γιατί ποτέ δεν ξέρεις ποιος θα μπει όταν χτυπάει το κουδούνι: μπορεί να είναι ο Μάικλ Κέιν, η Λιζ Χάρλεϊ, ο Τομ Φορντ ή η Κάρα Ντελεβίν, το βαφτιστήρι της Τζόαν Κόλινς.
Η πανδημία μπορεί να έχει σταματήσει τις κοινωνικές εκδηλώσεις του ζεύγους, αλλά δεν επηρέασε τη σχέση τους: «Πάντα ήμασταν πάρα πολύ κοντά», λέει. «Και κατά τη διάρκεια του lockdown στο Λονδίνο, ο καθένας είχε το δικό του καταφύγιο, κάτι που βοηθάει. Εκείνος το γραφείο του στον κάτω όροφο κι εγώ το μεγάλο υπνοδωμάτιό μου και την γκαρνταρόμπα μου. Είναι σημαντικό να μπορείς να ξεφεύγεις. Αλλά μαγειρεύαμε και βλέπαμε μαζί τηλεόραση και κάναμε πολλά κοκτέιλ στο Zoom». Οσο για το αν την ανησυχεί η διαφορά ηλικίας, η Τζόν Κόλινς απαντάει με το διαβολικό της χιούμορ: «Λοιπόν, αν πεθάνει, θα πεθάνει»…
Το να είναι παντρεμένη με έναν άντρα 32 χρόνια νεότερό της την κάνει άραγε να νιώθει νεότερη; «Υποσυνείδητα υποθέτω πως ναι, αλλά το σκεφτήκαμε πάρα πολύ πριν κάνουμε αυτό τον γάμο. Στο τέλος τέλος δική του ήταν η απόφαση, γιατί αυτός θα καταλήξει να με κουβαλάει», λέει. «Αλλά αγαπιόμαστε τόσο πολύ που τελικά δεν είχε σημασία. Μερικές φορές σκέφτομαι ότι το να είμαι παντρεμένη με κάποιον νεότερο με κάνει να προσέχω περισσότερο τον εαυτό μου». Το σκέφτεται όμως καλύτερα και απορρίπτει την ιδέα: «Αλλά δεν νομίζω, γιατί πάντα πρόσεχα τον εαυτό μου», παρατηρεί.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News