Το Public, το μεγαλύτερο ελληνικό πολυκατάστημα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, απέσπασε την αναγνωρισμένη διεθνή διάκριση «Customers’ Friend – Γιατί οι πελάτες μας είναι πολύτιμοι για εμάς» από τον οργανισμό πιστοποίησης ICERTIAS με έδρα τη Ζυρίχη της Ελβετίας.
Στο διεθνές αυτό πρόγραμμα πιστοποίησης, το οποίο πραγματοποιείται για 1η φορά στην Ελλάδα, αναγνωρίζονται και πιστοποιούνται αποκλειστικά εταιρείες που έχουν καταφέρει να χτίσουν μία σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες και τους καταναλωτές τους.
Το Public, κατόπιν της ανεξάρτητης έρευνας αγοράς που διεξήγαγε o διεθνής οργανισμός ICERTIAS στους Έλληνες καταναλωτές, όχι μόνο κατάφερε να κερδίσει το πρώτο βραβείο αλλά επιπροσθέτως έλαβε από το κοινό βαθμολογία 4,5 στα 5, εξασφαλίζοντας με Superior Excellence το πιστοποιητικό «Customers’ Friend».
Το βραβείο «Customers’ Friend» αποτελεί μια διεθνούς εμβέλειας πρακτική, η οποία είναι παρούσα για πρώτη φορά στην Ελλάδα και μέσα από την πιστοποίηση αυτή αναδεικνύονται εταιρείες που:
- επιδεικνύουν υποδειγματική σχέση με τους πελάτες και τους εργαζόμενους τους
- εφαρμόζουν και ενθαρρύνουν τίμια και επαγγελματική συμπεριφορά στην αγορά
- σέβονται τους κανόνες της
- προωθούν φιλικές και επαγγελματικές σχέσεις με τους πελάτες τους, αλλά και τις εταιρείες που υποστηρίζουν
- επηρεάζουν θετικά τις κοινωνικές ομάδες των χώρων στους οποίους δραστηριοποιούνται
Ο Γιάννης Γαβριηλίδης, Chief Marketing & eCommerce Officer, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που είμαστε πρώτοι στις προτιμήσεις των καταναλωτών. H εμπιστοσύνη που μας δείχνουν αποτελεί δέσμευση για εμάς να συνεχίσουμε το ίδιο δυναμικά να προσφέρουμε υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση σε όλα μας τα κανάλια. Στόχος μας είναι η συνεχής βελτίωση των υπηρεσιών μας θέτοντας τις βάσεις για το Retail του αύριο».
Σχετικά με το Public
Το δίκτυο καταστημάτων Public δημιουργήθηκε το 2005, εισάγοντας ένα μοναδικό concept στην αγορά. Σήμερα, θεωρείται ο #1 omnichannel retailer προϊόντων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας με 55 καταστήματα και 3 online stores σε Ελλάδα και Κύπρο (www.public.gr , www.public-cyprus.com.cy , www.publicbusiness.gr). Με οδηγό το όραμά του «Να δημιουργεί το retail του αύριο», το Public συνεχώς καινοτομεί θέτοντας στο επίκεντρο τον πελάτη και τους ανθρώπους της. Στοχεύοντας να προσφέρει ακόμη περισσότερες επιλογές, το 2017 δημιούργησε το 1ο ελληνικό Marketplace, αλλάζοντας τα δεδομένα στον χάρτη του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Με μια γκάμα που αριθμεί περισσότερα από 1.156.000 προϊόντα και συνεχώς ανανεώνεται, τα καταστήματα Public προσφέρουν τεράστια ποικιλία, εύρος τιμών και άρτια εξυπηρέτηση σε συνδυασμό με μια μοναδική αγοραστική εμπειρία. Παράλληλα, στηρίζοντας έμπρακτα τον κλάδο του βιβλίου, έχει θεσμοθετήσει τα Βραβεία Βιβλίου Public, το μεγαλύτερο θεσμό για το βιβλίο στη χώρα. Οι καινοτομίες της μάρκας και η ανθρωποκεντρική της φιλοσοφία έχουν αναγνωριστεί σε σημαντικούς ελληνικούς και διεθνείς θεσμούς. Περισσότερες πληροφορίες στο www.corporate.public.gr.
Στα τέλη του 2019, ανακοινώθηκε η συνεργασία της με την MediaMarkt, με στόχο τη δημιουργία του μεγαλύτερου omnichannel retailer οικιακών/καταναλωτικών ηλεκτρικών, ηλεκτρονικών ειδών και ειδών ψυχαγωγίας σε Ελλάδα και Κύπρο. Η νέα εταιρεία, με συνολικό κύκλο εργασιών που εκτιμάται στα 460 εκατ. Ευρώ για το 2019, διαθέτει 67 φυσικά και 4 online καταστήματα (www.public.gr , www.public-cyprus.com.cy , www.publicbusiness.gr , www.mediamarkt.gr ) σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ η ενοποιημένη βάση της αριθμεί 100 εκατ. επισκέπτες.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News