524
O 39χρονος επίσημος οδηγός της εταιρείας Mάρο Ένγκελ ήταν ο άνθρωπος στο μπάκετ. Και πιο «πίσω» από αυτόν, μία πολυπληθής ομάδα τεχνικών που συνεργάστηκαν για την επίτευξη του νέου ρεκόρ | Mercedes-Benz

Το Mercedes-AMG One σπάει το (δικό του) ρεκόρ ταχύτερου γύρου

O 39χρονος επίσημος οδηγός της εταιρείας Mάρο Ένγκελ ήταν ο άνθρωπος στο μπάκετ. Και πιο «πίσω» από αυτόν, μία πολυπληθής ομάδα τεχνικών που συνεργάστηκαν για την επίτευξη του νέου ρεκόρ
|Mercedes-Benz

Το Mercedes-AMG One σπάει το (δικό του) ρεκόρ ταχύτερου γύρου

Η θρυλική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ στη Γερμανία, γνωστή ως «Green Hell» (Πράσινη Κόλαση), φιλοξενεί εδώ και δεκαετίες μερικές από τις πιο εντυπωσιακές επιδόσεις στον κόσμο του αυτοκινήτου. Αυτή η εμβληματική πίστα έχει γίνει ο χώρος όπου οι κατασκευαστές επιδιώκουν να επιδείξουν την απόδοση των κορυφαίων δημιουργιών τους.

Πρόσφατα, ένα νέο ρεκόρ σημειώθηκε από το Mercedes-AMG ONE, που έγραψε ιστορία ως το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής που έχει ποτέ ολοκληρώσει έναν γύρο στη συγκεκριμένη πίστα. Για την ακρίβεια, το υπεραυτοκίνητο από τη Στουτγάρδη σημείωσε χρόνο 6:29.090, βελτιώνοντας το 6:32 που είχε σημειώσει στις δοκιμές του 2022.

Μερικές αράδες για την πίστα

Το Νίρμπουργκρινγκ, με μήκος περίπου 20,8 χιλιόμετρα, είναι μια από τις πιο απαιτητικές και επικίνδυνες πίστες στον κόσμο. Οι συνεχείς στροφές, οι υψομετρικές διαφορές και η ιδιαίτερη σύνθεση του δρόμου το καθιστούν έναν εξαιρετικό τόπο για δοκιμή της απόδοσης και της αξιοπιστίας των αυτοκινήτων. Ενα ρεκόρ γύρου στο Νίρμπουργκρινγκ θεωρείται εξαιρετική διάκριση και ένδειξη ανωτερότητας, ιδιαίτερα για αυτοκίνητα παραγωγής. Μάλλον και εμπορικό «διαβατήριο» στον κόσμο των λεγόμενων «enthusiasts».

To καταιγιστικό Mercedes-AMG ONE στο δρόμο για το νέο γυρολόγιο

Η πίστα διαθέτει πάνω από 170 στροφές και ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο, που σημαίνει ότι ο οδηγός πρέπει να είναι απόλυτα συγκεντρωμένος και το αυτοκίνητο πλήρως ισορροπημένο. Το Mercedes-AMG ONE ξεχώρισε κυρίως για την απίστευτη σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες, καθώς και για την ικανότητα να κρατάει το αυτοκίνητο «κολλημένο» στο έδαφος, ακόμα και σε ταχύτητες άνω των 300 χλμ./ώρα.

Κάτι σαν F1 για δύο επιβάτες, συν οι πινακίδες κυκλοφορίας

Η αλήθεια είναι πως της πήρε περισσότερο χρόνο από όσο περίμενε η γερμανική εταιρεία για να ολοκληρώσει σε τελικό στάδιο παραγωγής το υβριδικό της υπεραυτοκίνητο. Δεν ήταν και εύκολο το εγχείρημα, καθώς χρησιμοποιεί τεχνολογία προερχόμενη κατευθείαν από τη F1, φέρνοντας την αγωνιστική κληρονομιά της Mercedes στον δρόμο.

Η στιγμή που ο οδηγός βλέπει το χρονόμετρο να σταματά για πρώτη φορά σε χρόνο κάτω των εξήμισυ λεπτών στο Νορντσλάιφε

Εξοπλισμένο με έναν V6 κινητήρα 1,6 λίτρων που προέρχεται από την αγωνιστική ομάδα, σε συνδυασμό με τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες, το «τέρας» αποδίδει συνολικά 1.063 ίππους. Η υβριδική αυτή διαμόρφωση επιτρέπει εξαιρετική επιτάχυνση και ακρίβεια, κάνοντας το όχημα ιδανικό για την κατάκτηση του περιβόητου Νίρμπουργκρινγκ. Πόσο γρήγορο είναι; Σημειώστε τα εξωπραγματικά επτά δευτερόλεπτα για το 0-200 χλμ./ώ. και το 0-300 χλμ./ώ. σε 15,6 δ/λ. Τρελό… Η τελική στα 352 χλμ./ώ. ηλεκτρονικά περιοριζόμενη. Εννοείται θα μπορούσε να ήταν ακόμα πιο υψηλή

Το Μercedes-AMG ONE με έναν V6 κινητήρα εσωτερικής καύσης μόλις 1,6 λίτρων και 4 ηλεκτροκινητήρες αποδίδει συνδυαστικά 1.063 PS

Ο ταχύτερος γύρος αυτοκινήτου παραγωγής στο Νορντσλάιφε

Με το γυρολόγιο του 6:29.090, το AMG ONE έγινε το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που «σπάει» το φράγμα των εξήμισι λεπτών στο Ρινγκ. Αυτή η επίδοση έσπασε το προηγούμενο ρεκόρ για αυτοκίνητα παραγωγής και σηματοδότησε μια νέα εποχή για την κατηγορία των hypercars. Ο συγκεκριμένος γύρος έγινε σε συνθήκες που θεωρούνται σχεδόν τέλειες, με τον δρόμο να είναι στεγνός και τη θερμοκρασία ιδανική (εξωτερική 15 βαθμοί Κελσίου και ασφάλτου 20 βαθμοί) για την απόδοση των ελαστικών και του κινητήρα.

To επίσημο βίντεο:

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...