Είναι βραδάκι και ο Τζουντ Λο κάθεται αναπαυτικά στην παμπ της γειτονιάς του. Με ένα ποτήρι κόκκινο κρασί στο χέρι, προσπαθεί να εξηγήσει στη δημοσιογράφο του Telegraph πώς έφτασε να φωτογραφίζεται στην παραλία, με ένα ολόλευκο, κολλητό speedo μαγιό, την προηγούμενη άνοιξη. Πώς, δηλαδή, προέκυψαν οι φωτογραφίες για τα γυρίσματα της σειράς «The new Pope» και παραλίγο να «ρίξουν» το Διαδίκτυο όταν είδαν το φως της δημοσιότητας.
Στ’ αλήθεια έγραφε το σενάριο ότι έπρεπε να περπατήσει στην παραλία φορώντας μόνο τα απαραίτητα, περίπου σαν την αναδυομένη Αφροδίτη;
Εν συντομία, όχι. Ο βρετανός ηθοποιός υπέκυψε στην πίεση του σκηνοθέτη της σειράς, Πάολο Σορεντίνο, για να γυρίσει μια ονειρική σκηνή, η οποία θα ευχαριστούσε περισσότερο τις κυρίες και θα έκλεινε το μάτι στον Ντάνιελ Κρεγκ, που είχε γυρίσει μια παρόμοια για το «Casino Royale».
Οσο για την επιλογή της ενδυμασίας, ο Λο εξηγεί ότι του παρουσιάστηκαν διάφορες επιλογές, αλλά επέλεξε το συγκεκριμένο είδος μαγιό, ώστε να είναι σίγουρο πως δεν θα τον πάρουν στα σοβαρά.
«Εγώ θα διάλεγα πάντα το speedo! Πρέπει να το κάνεις, αλλιώς μπορεί να νομίζουν πως ίσως παίρνεις τον εαυτό σου πολύ στα σοβαρά. Από τη στιγμή που κάποιος άντρας βάζει το speedo, πρέπει να γελάσεις. Εγώ γελάω».
Φυσικά, κρίνοντας από τις αντιδράσεις των θαυμαστών του και όχι μόνο, πολλοί άνθρωποι μελέτησαν και επεξεργάστηκαν τη φωτογραφία με μεγάλη ακρίβεια και σοβαρότητα.
Ακόμη και αν έτσι έχουν τα πράγματα, ο 47χρονος δεν ενοχλείται καθόλου, απλώς γελά. Μια παιχνιδιάρα αίσθηση του χιούμορ κάνει την παρουσία της αισθητή και στη σειρά του Σορεντίνο. Συνυπάρχει, όμως, και με μία τολμηρή και άκρως καλλιτεχνική απεικόνιση του Λο, που παρότι είναι στο κατώφλι της μέσης ηλικίας, δεν μοιάζει καθόλου με γερασμένο πατέρα πέντε παιδιών. Ο ιταλός σκηνοθέτης κάνει ακόμη και τα αραιωμένα μαλλιά του πρωταγωνιστή του να φαίνονται ωραία.
Η αλήθεια είναι πως ο Τζουντ Λο έχει παίξει πολλές φορές τον «ωραίο», ειδικότερα στην αρχή της καριέρας του, και το γνωρίζει και ο ίδιος.
«Ηξερα ότι αυτός ήταν ένας τρόπος με τον οποίο η βιομηχανία ήθελε να με ”πουλήσει” και επίσης ήξερα πως έτσι είναι η δουλειά. Θα μπορούσες με τον ίδιο τρόπο να χαρακτηριστείς ως ο τυπάς που θα παίζει τον κολλητό φίλο ή τον δολοφόνο. Πάντα θέλουν να σου βάλουν μια ταμπέλα και να πουν ότι τέτοιου τύπου ηθοποιός είσαι».
Ετσι θέλησε να δείξει ότι είναι κάτι παραπάνω από ένα pretty boy. Ανέλαβε πιο τολμηρά projects και ανταμείφθηκε με μια υποψηφιότητα για Οσκαρ για το «Επιστροφή στο Cold Mountain», αλλά τελικά καταλήγει στο ότι η προσπάθειά του μάλλον ήταν μάταιο, γιατί «το να προσπαθείς να αποδείξεις στον εαυτό σου και τη βιομηχανία ότι δεν παίρνεις ρόλους απλώς επειδή είσαι όμορφος, είναι χρόνος που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί καλύτερα».
Σήμερα, έχει πληθώρα εντελώς διαφορετικών ρόλων να τον περιμένουν, αλλά μέχρι να αρχίσουν τα γυρίσματα για το «Megalopolis» του Φράνσις Φορντ Κόπολα ή για την επόμενη ταινία της σειράς «Φανταστικά ζώα», μπορεί να διαβάζει τις ανάμεικτες αντιδράσεις για το «The new Pope», το οποίο ούτε καταδικάζει ούτε εγκρίνει τις πράξεις της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας.
Από τη μία καταλαβαίνει την οπτική της Εκκλησίας πάνω σε θέματα όπως η ομοφυλοφιλία και oι αμβλώσεις, αλλά από την άλλη θεωρεί ότι είναι βασισμένη στον φόβο, ενώ δεν έχει καμία αμφιβολία ότι πολλοί πιστοί είναι σίγουροι πως τον περιμένουν καρτερικά τα πιο καυτά καζάνια της Κολάσεως.
«Πρέπει να συμφωνήσουμε πως διαφωνούμε» απαντά.
Μιας και το κρασί τελειώνει και ο Τζουντ Λο πρέπει να γυρίσει σπίτι –έχει πέντε παιδιά και μια γυναίκα να τον περιμένουν– του ζητήθηκε να φανταστεί πως για μια φορά πρέπει να μην είναι εκείνος που ακούει, αλλά αυτός που κάνει την εξομολόγηση.
Γελάει ξανά και δυσκολεύεται να βρει τι ακριβώς να πει. Στο κάτω κάτω, δεν έχει κρατήσει και πολλά κρυφά τα τελευταία 25 χρόνια που είναι στη δημόσια σφαίρα, οπότε αν έχει να εξομολογηθεί κάτι, είναι ότι είναι πολύ πιο «σταθερός και βαρετός και προσγειωμένος από όσο νομίζει ο κόσμος».
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News