304
Όταν παρουσιάστηκε το i30 N ήρθε και τάραξε τα νερά της κατηγορίας. Γρήγορο, ολοκληρωμένο, πλούσια εξοπλισμένο, με μπλοκέ διαφορικό στην έκδοση Performance και, αρχικά έστω, με τιμή περί τα €27.500. Άνετα το έλεγες και «χρυσή ευκαιρία». Μπορεί και γαλάζια |

Τίτλοι τέλους για τα i20 N και i30 N

Γιάννης Κωνσταντόπουλος Γιάννης Κωνσταντόπουλος 23 Φεβρουαρίου 2024, 19:45
Όταν παρουσιάστηκε το i30 N ήρθε και τάραξε τα νερά της κατηγορίας. Γρήγορο, ολοκληρωμένο, πλούσια εξοπλισμένο, με μπλοκέ διαφορικό στην έκδοση Performance και, αρχικά έστω, με τιμή περί τα €27.500. Άνετα το έλεγες και «χρυσή ευκαιρία». Μπορεί και γαλάζια
|

Τίτλοι τέλους για τα i20 N και i30 N

Γιάννης Κωνσταντόπουλος Γιάννης Κωνσταντόπουλος 23 Φεβρουαρίου 2024, 19:45

Η κορεατική εταιρεία μπήκε ορμητικά σε μία άγνωστη για αυτήν κατηγορία τα πρόσφατα χρόνια. Κατάφερε όχι μόνο να κερδίσει τις πρώτες εντυπώσεις αλλά και να καταξιωθεί πολύ σύντομα στηn απαιτητική συνείδηση των ενθουσιωδών οδηγών.

Και τα δύο προαναφερόμενα μοντέλα, τόσο το Hyundai i30 N που παρουσιάστηκε αρχικά όσο και το μικρότερο i20 N (που ακολούθησε το 2021) αποδείχτηκαν, τόσο σε δρόμο όσο και πίστα, ενδιαφέροντα οδηγικά, ολοκληρωμένα ως πακέτα, άκρως ανταγωνιστικά απέναντι στην αφρόκρεμα της κατηγορίας και, τουλάχιστον στην αρχική τους φάση, σε ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα τιμή.

To i20 N ήρθε σχετικά πρόσφατα και κάλυψε με ιδιαίτερη επιτυχία την παρουσία της Hyundai στη δημοφιλή κατηγορία όπου κυριαρχούσε το Fiesta ST

Η Hyundai, τη στιγμή που άλλοι κατασκευαστές αποχωρούσαν από την κατηγορία, είχε πάρει τη μεγάλη απόφαση και διεκδίκησε το μερίδιο της συναισθηματικής αγοράς. Δηλαδή εκείνης που απευθύνεται σε θιασώτες της σπορ οδήγησης και σε ένα ευρύ κοινό που ζητά επιδόσεις, συμμετοχικότητα και οδική συμπεριφορά αξιώσεων.

Ωστόσο η επίσημη ανακοίνωση που δημοσιεύτηκε σήμερα θέτει ένα, ενδεχομένως πρόωρο, τέλος σε αυτή της την πορεία. Τα παραπάνω δύο μοντέλα σταματούν οριστικά την παραγωγή τους αυτό τον μήνα για την ευρωπαϊκή αγορά και η εταιρεία θα επικεντρώσει τις προσπάθειές της στο ηλεκτρικό μοντέλο της με τον αντίστοιχο κωδικό, το Ioniq 5 N.

Το Ioniq 5 N δεν είναι hot hatch με την παραδοσιακή έννοια του όρου παρότι οι επιδόσεις του υπερτερούν των μέχρι σήμερα μοντέλων της Hyundai

Έτσι, αφαιρώντας από το χάρτη και το Kona N που δεν είχε μακρά πορεία, το ηλεκτρικό Ioniq 5 N γίνεται το μόνο μοντέλο της Hyundai που θα εκπροσωπεί το σπορ τμήμα της εταιρείας. Τουλάχιστον μέχρι να δούμε και άλλα προϊόντα της με την ίδια κωδικοποίηση. Πάντως όχι με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...