532
Η Hyatt εγκαινίασε πρόσφατα το all-inclusive θέρετρο Dreams Madeira, στις πορτογαλικές νήσους Μαδέρα | HYATT

Την Ευρώπη στοχεύουν τώρα τα «all inclusive» πακέτα διακοπών

Protagon Team Protagon Team 11 Νοεμβρίου 2024, 16:08
Η Hyatt εγκαινίασε πρόσφατα το all-inclusive θέρετρο Dreams Madeira, στις πορτογαλικές νήσους Μαδέρα
|HYATT

Την Ευρώπη στοχεύουν τώρα τα «all inclusive» πακέτα διακοπών

Protagon Team Protagon Team 11 Νοεμβρίου 2024, 16:08

Απεριόριστες υπηρεσίες δωματίου, σαμπάνιες κατά παραγγελία και εξαιρετικής ποιότητας φαγητά, όλα σε μια εγγυημένη τιμή. Οι πολυτελείς all-inclusive διακοπές έχουν αυξηθεί σε δημοφιλία τα τελευταία χρόνια, καθώς οι παραθεριστές επιχειρούν να αποφύγουν απροσδόκητα κόστη στη διάρκεια των διακοπών τους στο εξωτερικό.

Και τώρα, όπως αναφέρει δημοσίευμα των Times του Λονδίνου, μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων των ΗΠΑ μπαίνουν στην ευρωπαϊκή αγορά των οργανωμένων διακοπών, σε έναν αγώνα δρόμου για τον εγκαινιασμό θερέτρων που στοχεύουν σχεδόν αποκλειστικά πλούσιες οικογένειες, οι οποίες επιλέγουν αυτή την τουριστική τάση.

Η Marriott και η Hyatt είναι από τους σημαντικότερους ξενοδοχειακούς ομίλους των ΗΠΑ. Συναγωνίζονται για να εξασφαλίσουν τοποθεσίες στην Ευρώπη για all-inclusive πολυτελή θέρετρα, παρόμοια με εκείνα στην Καραϊβική και στο Μεξικό, με βρύσες σαμπάνιας, προσωπικούς μπάτλερ και εστιατόρια υψηλής ποιότητας.

Η Hyatt επέκτεινε το ευρωπαϊκό χαρτοφυλάκιό της τον περασμένο μήνα με το άνοιγμα του Dreams Madeira, ενός θερέτρου 366 δωματίων σε ένα από τα πορτογαλικά νησιά της Μαδέρας. Προσφέρει 24ωρη υπηρεσία δωματίου και θυρωρείου, που συμπεριλαμβάνεται στην τιμή, καθώς και εστιατόρια υψηλής ποιότητας και αλά καρτ. Το κόστος πέντε διανυκτερεύσεων για ένα ζευγάρι τον Ιούνιο ξεκινάει από τα 1.800 ευρώ.

Την περασμένη εβδομάδα ο όμιλος ανακοίνωσε ότι ενώνει τις δυνάμεις του με την Grupo Piñero, μια ισπανική τουριστική εταιρεία, σε μια νέα κοινοπραξία που θα προσθέσει 23 θέρετρα στο all-inclusive χαρτοφυλάκιο της Hyatt. Η Marriott, που διαθέτει ένα πολυτελές all-inclusive θέρετρο στη Δομινικανή Δημοκρατία, έχει επίσης στρέψει το βλέμμα της στην Ευρώπη, αναζητώντας μια τοποθεσία στην Τουρκία για να επεκτείνει το δικό της χαρτοφυλάκιο.

Η κρίση του κόστους ζωής και οι συναλλαγματικές διακυμάνσεις τα τελευταία χρόνια έχουν αυξήσει τη δημοτικότητα των all inclusive διακοπών. Η πλατφόρμα κρατήσεων Hotels.com την έχει χαρακτηρίσει ως μια από τις κυρίαρχες τάσεις του 2025 για διακοπές, ακόμα και στις τάξεις των νεότερων σε ηλικία παραθεριστών.

«Τα all-inclusive είναι κάτι πολύ περισσότερο από θέρετρα για οικογένειες που αναζητούν διασκέδαση στον ήλιο, δίπλα στην πισίνα» ανέφερε σε πρόσφατη έκθεσή της. «Τα σημερινά all-inclusive προσελκύουν εκπροσώπους της γενιάς Ζ που αναζητούν διαμονή χωρίς άγχος και με καλές προσφορές. Το 61% των νεαρών αυτής της γενιάς σκέφτονται μια κράτηση σε all-inclusive ξενοδοχείο, ενώ το 43% θεωρεί αυτού του είδους τα θέρετρα ως τον προτιμώμενο τύπο ξενοδοχείου».

Οι διακοπές all inclusive καταγράφουν αύξηση σε περιόδους οικονομικής αβεβαιότητας. Η δημοτικότητά τους εκτινάχθηκε στα ύψη μετά την οικονομική κρίση του 2008 και –ειδικά για τους βρετανούς τουρίστες– μετά την ψηφοφορία για το Brexit το 2016, όταν η αξία της λίρας έπεσε κατακόρυφα. Γενικά, τα πακέτα διακοπών έχουν απομακρυνθεί τα τελευταία χρόνια από τα πρότυπα των εκπτωτικών δωματίων με μπουφέ και πρόσβαση στα τοπικά έθιμα.

Η Ανα Ιβάνοβιτς, εκτελεστική αντιπρόεδρος στον όμιλο ακινήτων JLL, είπε στους Financial Times ότι ένας σημαντικός παράγοντας της «επανεφεύρεσης» των πακέτων διακοπών είναι ότι πολλές οικογένειες επιθυμούν να περιλαμβάνονται στα πακέτα τους όλες οι πολυτέλειες.  «Η πλειονότητα των μεγάλων ξενοδοχειακών αλυσίδων δεν έχουν ακόμα επεκταθεί στην Ευρώπη, οπότε αυτός είναι ένας σίγουρος τρόπος ανάπτυξης για αυτές» πρόσθεσε.

Η ένωση των βρετανικών ταξιδιωτικών πρακτορείων, ABTA, αναφέρει ότι το 32% των βρετανών τουριστών επιλέγουν διακοπές all inclusive τους τελευταίους 12 μήνες. Είναι η πιο δημοφιλής επιλογή βάση διατροφής για οικογένειες μεγαλύτερης ηλικίας (44%) και η δεύτερη για άτομα ηλικίας 18 έως 24 ετών (34%) – ενώ βρίσκεται πίσω μόνο από την επιλογή αποκλειστικά σκέτου καταλύματος (47%).

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...