446
Ο Κλάρκσον (στο μέσον) με τον Χάμοντ και τον «Captain Slow» Τζέιμς Μέι. Το τέλος του «The Grand Tour» ήταν σχεδόν προκαθορισμένο. Οπως άλλωστε είχε πει φέτος και ο κοντός της υπόθεσης, «το είχαμε αποφασίσει εδώ και πολύ καιρό» | Amazon Prime

Θα μας λείψει ο Κλάρκσον ή μήπως έγινε «βίντατζ»;

Ο Κλάρκσον (στο μέσον) με τον Χάμοντ και τον «Captain Slow» Τζέιμς Μέι. Το τέλος του «The Grand Tour» ήταν σχεδόν προκαθορισμένο. Οπως άλλωστε είχε πει φέτος και ο κοντός της υπόθεσης, «το είχαμε αποφασίσει εδώ και πολύ καιρό»
|Amazon Prime

Θα μας λείψει ο Κλάρκσον ή μήπως έγινε «βίντατζ»;

Ανήκω στους θαυμαστές του Κλάρκσον. Οχι τώρα, στα έσχατα, αλλά ανέκαθεν. Ο Τζέρεμι, ευφυής και αθυρόστομος, ανατρεπτικός και αναπάντεχος, ικανός να αλλάξει τον τρόπο που οι εκπομπές αυτοκινήτου γίνονταν πιο προβλέψιμες και από πρωινάδικα, ανεξάντλητος σε ιδέες, γεννημένος παρουσιαστής και τελείως απενοχοποιημένος για την εικόνα του, ήταν και παραμένει μια τεράστια περσόνα στα αυτοκινητικά πράγματα.

Τον θαυμάζω για τα κότσια του να τα «χώνει» χωρίς έλεος σε αυτοκίνητα που η λοιπή δημοσιογραφία κολάκευε πατόκορφα. Τον διαβάζω, μαζί με εκατομμύρια άλλους, για την πένα του – τα κείμενά τους στους Sunday Times μπορεί να ξεκινούσαν από τη φαινομενικά πιο άσχετη αφετηρία και με τρόπο έντεχνου γραφιά να κατέληγαν στο εσωτερικό ενός SUV. Ο Κλάρκσον «γεφύρωνε» τα αγεφύρωτα.

Τρελό ρισπέκτ. Για το εύρημα του Stig, για τον αντρικό χαβαλέ μαζί με τους άλλους δύο της παρέας, για το χαλαρό και συχνά σαρκαστικό χιούμορ με διάσημους σελέμπριτι που πήγαιναν στο στούντιο, για την «επόμενη μέρα» του «Top Gear«, το «The Grand Tour», για το όλον ενός τύπου που αν δεν είχε υπάρξει στα τηλεοπτικά πράγματα, θα έπρεπε η ίδια η τηλεόραση να τον εφεύρει.

Ωστόσο η τυπική είδηση της Daily Mail για τη λύση της συνεργασίας με τους άλλους δύο της αντροπαρέας, τον Χάμοντ και τον Μέϊ, δεν κατάφερε να μου φέρει ένα δάκρυ. Ασε που με τέτοιο καύσωνα θα στέγνωνε πριν καν αναχωρήσει από τον αμφιβληστροειδή. Ο λόγος; Μα, το είχε ήδη πει κάποια στιγμή ο ίδιος ο Κλάρκσον. «Μεγάλωσα» είχε πει ο 64χρονος . Ψέματα; Μπα, κακά τα ψέματα. Οσο κι αν το «The Grand Tour» είχε ενδιαφέρον, δεν διέθετε το νεύρο και τη ζωντάνια που υπήρχαν στα χρόνια του τηλεοπτικού «Top Gear».

Μοιραία οι τρεις αυτοί τύποι ήταν ήδη μαζί 21 χρόνια. Ο Κλάρκσον ήταν ήδη στον χώρο. Πόσο πια; Αν έχετε νοσταλγικές τάσεις μπείτε στο Tube, ψάξτε για παλιά του βίντεο και θα βρείτε αυτή την απολαυστική περσόνα, το παίξιμο με τον τόνο της φωνής, το μαλλί τούρλα, μερικά κιλά λιγότερα και όλη τη στόφα ενός σταρ που ήξερε να παρουσιάζει αλλιώς αυτό το ρημάδι με τη λαμαρίνα και τις τέσσερις ρόδες.

Ο Κλάρκσον είναι μεγάλος. Τον είδαμε, τον χορτάσαμε και η οπτικοακουστική του παρακαταθήκη είναι διαθέσιμη για ατελείωτο σκρολάρισμα. Ομως η οθόνη, τα «shorts»’ κι όλος αυτός ο ωκεανός από βίντεο μικρής συνήθως διάρκειας θέλουν πια νέους πρωταγωνιστές. Με «γκάζι» στο μυαλό, όρεξη για ανανέωση και έναν νέο τρόπο παρουσίασης του αυτοκινήτου. Οπως έκανε ο Κλάρκσον πριν τρεις δεκαετίες.

Δεν τον λυπάμαι. Η περιουσία του εκτιμάται στα 66 εκατ. ευρώ, το «Clarkson Farm» πάει μια χαρά στο Amazon, είναι χορτάτος, άνετος και ωραίος. Εστω κι αν πλέον ανήκει σε μία «βίντατζ» κατηγορία. Γνώμη.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...