Τα εκθεσιακά περίπτερα του ΕΟΤ στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις αποκτούν νέο σύγχρονο σχεδιασμό, σύμφωνα με τη νέα τάση της ψηφιακής τεχνολογίας και της βιώσιμης ανάπτυξης. Βασικός επικοινωνιακός στόχος τους είναι η ανάδειξη της Ελλάδας σε κορυφαίο, ελκυστικό, πολυνησιακό τουριστικό προορισμό, με πολυποίκιλη ενδοχώρα, που προσφέρει ασφάλεια, οικειότητα, ποιοτικές υπηρεσίες και ευζωία, αυθεντικές και εξατομικευμένες εμπειρίες θεματικού τουρισμού, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Στη διάρκεια της παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε στο κτήριο του ΕΟΤ στην Αθήνα, η πρόεδρος του ΕΟΤ Αντζελα Γκερέκου χαρακτήρισε την ημέρα σημαντική για τον ΕΟΤ και τον ελληνικό τουρισμό και στη συνέχεια ανέφερε: «Στα πλαίσια της εθνικής τουριστικής στρατηγικής και τηρώντας τις δεσμεύσεις μας από την αρχή της θητείας μας, παρουσιάζουμε το νέο περίπτερο της χώρας, που σηματοδοτεί το νέο πρόσωπο της Ελλάδας ως κορυφαίου, αειφόρου προορισμού. Η εργονομία του περιπτέρου ακολουθεί τις αρχές της πράσινης οικονομίας, ενώ η εμβληματική χρήση του μαιάνδρου στην δομή της κατασκευής αναδεικνύει την διαχρονική ελληνική αισθητική. Με τη χρήση υπερσύγχρονων ψηφιακών εφαρμογών επιτυγχάνεται η διάδραση με τον επισκέπτη. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους ανθρώπους του Οργανισμού, στην Αθήνα και στα γραφεία μας στο εξωτερικό. Ολοι μαζί, με συνεργασία, συντονισμό, συνέπεια, καταφέραμε αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα, που όλοι βλέπουμε σήμερα. Συνεχίζουμε δυναμικά».
Από την πλευρά του, ο γ.γ. του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, επισήμανε μεταξύ άλλων: «Με τα νέα περίπτερα του ΕΟΤ κάνουμε ένα ακόμα βήμα στην διαδικασία εκσυγχρονισμού του Οργανισμού και ανανέωσης των εργαλείων προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό. Το νέο περίπτερο περιέχει σημαντικές καινοτομίες, ενώ γίνεται πιο λειτουργικό για τους επισκέπτες και τους εκθέτες μας. Σε μια κρίσιμη συγκυρία για τον τουρισμό διεθνώς, βγαίνουμε στις αγορές με νέο πρόσωπο. Καινοτομία, βιωσιμότητα και έμφαση στα ψηφιακά μέσα είναι οι βασικοί πυλώνες της στρατηγικής μας που αποτυπώνονται και στην νέα αρχιτεκτονική των περιπτέρων που παρουσιάσαμε σήμερα. Προχωράμε, ανανεωνόμαστε και εντείνουμε τις προσπάθειες μας όχι μόνο για το 2023, αλλά και για την επόμενη μέρα του τουρισμού μας συνολικά».
Ο ΕΟΤ στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις
Οι Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις αποτελούν μέρος του ολοκληρωμένου προγράμματος προβολής και επικοινωνίας που εκπονεί ετησίως ο ΕΟΤ. Σκοπός της συμμετοχής του είναι:
• Η αύξηση της αναγνωρισιμότητας (brand awareness) της χώρας και η επικοινωνία στο ευρύ κοινό της ποικιλίας και των εμπειριών που προσφέρει ο προορισμός Ελλάδα, καθώς και
• Η λειτουργική και αισθητική υποστήριξη της εικόνας ενός σύγχρονου επαγγελματικού περιβάλλοντος.
Το παρελθόν
Από το 2011 και έως σήμερα ο ΕΟΤ συμμετέχει στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις με περίπτερα ενιαίου σχεδιασμού, προσαρμοσμένα στις εκάστοτε διαστάσεις του εκθεσιακού χώρου. Ο ενιαίος σχεδιασμός, εναρμονισμένος με τους άξονες στρατηγικής του ΕΟΤ ως προς την προβολή των τουριστικών προϊόντων, συμβάλει μεταξύ άλλων και στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του destination brand «Ελλάδα», διευκολύνοντας τη διαμόρφωση μιας διακριτής αλλά και συνεπούς διαχρονικά ταυτότητας για το ελληνικό περίπτερο στο έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον των διεθνών εκθέσεων. Το περίπτερο με το οποίο ο ΕΟΤ συμμετείχε έως σήμερα στις Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις βραβεύθηκε σε πλήθος διοργανώσεων, για τον λιτό και κομψό σχεδιασμό του και αποτέλεσε πόλο έλξης για τους επισκέπτες.
Το μέλλον
Ο νέος σχεδιασμός αναδεικνύει την εταιρική ταυτότητα του ΕΟΤ και των συνεκθετών του, καθώς και τα επιμέρους στοιχεία της διαφημιστικής καμπάνιας του, μέσα από την ευρηματική και καλαίσθητη υιοθέτηση και ένταξή τους στα αρχιτεκτονικά στοιχεία της πρότασης, διατηρώντας παράλληλα μία λιτή και απλή προσέγγιση που αποπνέει διαχρονικότητα.
Βασικά συστατικά της δομής του περιπτέρου είναι η επιλογή απλών, ιστορικών και αρχιτεκτονικών στοιχείων μεταφρασμένα στο σύγχρονο γίγνεσθαι, που βοηθούν τον επισκέπτη να έρθει σε επαφή με τις βασικές έννοιες του ελληνικού πολιτισμού και της ιστορίας που τον διακρίνει, πάντοτε μέσα από το πρίσμα της σύγχρονης οπτικής.
Το σύνολο της κατασκευής αφηγείται μία ιστορία: Την ιστορία ενός τόπου, που απαρτίζεται από διακριτά και ιδιαίτερα στοιχεία-δομές, που στο σύνολό τους συνθέτουν το χαρακτηριστικό locus της χωρικής κατασκευής. Ο επισκέπτης, περιδιαβαίνοντάς τα, συνδέεται και αναγνωρίζει διαφορετικές πτυχές του πολιτισμού και της ελληνικής ιδιοσυστασίας, βιώνει την αίσθηση του «ανήκειν», και αποκτά μία ολοκληρωμένη αυθεντική εμπειρία. «Μέτρον Άριστον» και «Μηδέν Άγαν», στοιχεία που διακρίνουν την αισθητική και το ύφος του χώρου, με απλό, ξεκάθαρο τρόπο, με αναφορές στην ελληνική φύση, την ιστορία και τον πολιτισμό.
Η επίσημη πρώτη παρουσίαση του νέου περιπτέρου στο εξωτερικό θα γίνει στην World Travel Market του Λονδίνου που θα πραγματοποιηθεί από 7 έως 9 Νοεμβρίου 2022.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News