364
| .

Το ελληνικό brand με τις αυθεντικές ιταλικές γεύσεις που κέρδισε την αγορά

Protagon Team Protagon Team 28 Ιουνίου 2016, 11:51

Το ελληνικό brand με τις αυθεντικές ιταλικές γεύσεις που κέρδισε την αγορά

Protagon Team Protagon Team 28 Ιουνίου 2016, 11:51

Σταθερή επιλογή των καταναλωτών που αναζητούν ένα αυθεντικό ιταλικό γεύμα, από φρέσκα υλικά, σε προσιτές τιμές, η L’ Artigiano έχει καθιερωθεί ως η μεγαλύτερη αλυσίδα delivery ιταλικού φαγητού στην Ελλάδα. Παρουσιάζοντας τα επόμενα βήματά της στους εκπροσώπους του Τύπου σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 21 Ιουνίου 2016, η διοίκηση της L’ Artigiano μίλησε για την πολιτική ανάπτυξης που έχει υιοθετήσει, δηλώνοντας αποφασισμένη να προχωρήσει με τα επενδυτικά της σχέδια, παρά τις δυσκολίες και τον έντονο ανταγωνισμό στην αγορά.

Ξεκινώντας με το πρώτο της κατάστημα στο Βύρωνα το 1993, σήμερα η L’ Artigiano, μία 100% ελληνική εταιρεία, διαθέτει ένα ευρύ δίκτυο 19 καταστημάτων στην Αττική, τη Χαλκίδα, την Κόρινθο και την Καλαμάτα, απασχολώντας περισσότερα από 400 άτομα προσωπικό. Βασικό συστατικό στην επιτυχία της L’ Artigiano είναι η επιμονή  στην ποιότητα και τη διαφοροποίηση. Φιλοσοφία του ιδρυτή και διευθύνοντα συμβούλου, Χρήστου Βιτσικάνου, υπήρξε η προσήλωση στα φρέσκα υλικά, την υψηλή ποιοτική αξία, τη συνεχή επένδυση στο προσωπικό και τη σωστή εξυπηρέτηση του κοινού. Έτσι, οι πρώτες ύλες εισάγονται από την Ιταλία, οι παραδοσιακές ζύμες παρασκευάζονται καθημερινά στα καταστήματα, κάθε γεύμα ετοιμάζεται τη στιγμή της παραγγελίας και υπάρχει συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού.

Έχοντας ήδη υλοποιήσει επενδύσεις που έχουν ξεπεράσει τα 6 εκατ. ευρώ σε υποδομές και εξοπλισμό, το 2016 η L’ Artigiano συνεχίζει την επενδυτική της πολιτική με στόχο τη διευκόλυνση του καταναλωτή, την αναβάθμιση υποδομών της και την ισχυροποίηση του brand της. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία λάνσαρε το νέο της site που προσφέρει δυνατότητα εύκολης και γρήγορης online παραγγελίας (user friendly), ενώ, ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες της αγοράς, οι οδηγοί της είναι εξοπλισμένοι με ασύρματα PoS για πληρωμές με κάρτα.

Αξίζει να σημειωθεί πως με στόχο την ενίσχυση της εταιρικής της εικόνας, η L’ Artigiano έχει δρομολογήσει μια υψηλή επένδυση ανακαίνισης του δικτύου της, που αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2016, και θα δει τα καταστήματά της να αποκτούν έναν ανανεωμένο αέρα Ιταλίας, με κυρίαρχο στοιχείο το χαρακτηριστικό πράσινο, κόκκινο και λευκό χρώμα.

Η L’ Artigiano, ο «τεχνίτης» της γνήσιας ιταλικής κουζίνας, επιλέγει να αντιμετωπίζει την κρίση με αναπτυξιακές κινήσεις, κοιτάζει μπροστά και επενδύει στη συνεχή εξέλιξη ενός ποιοτικού brand που καθιερώθηκε στην προτίμηση του κοινού, φέρνοντας καθημερινά τις αυθεντικές γεύσεις της Ιταλίας πιο κοντά.

Δείτε περισσότερα στην ιστοσελίδα https://www.lartigiano.gr/

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...