Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές η Alfa βρίσκεται σε μια αναδιάταξη στρατηγικής. Πριν λίγους μήνες ενσωματώθηκε στον όμιλο της Stellantis, μαζί με τις Peugeot, Citroen, Opel και ούτε λίγο ούτε πολύ, 14 συνολικά εταιρείες, και μένει να δούμε πώς θα εξελιχθεί ο ρόλος της στο νέο εταιρικό σχήμα.
Το βέβαιο, πάντως, είναι πως η εξαιρετική Giulia, το πανέμορφο, πισωκίνητο σεντάν δε θα συνεχίσει όπως το γνωρίζουμε. Κι αυτό γιατί η πλατφόρμα στην οποία βασίζεται (η λεγόμενη ‘’Giorgio’’) δεν μπορεί να υποστηρίξει την ηλεκτροκίνηση.
Είναι πολλές οι ειδήσεις όσον αφορά την Alfa που δίνουν και παίρνουν στο διαδίκτυο, κι αυτό γιατί πρόκειται για μια εταιρεία με ένδοξο παρελθόν, ενδιαφέρον παρόν αλλά με ένα εμπορικό μειονέκτημα: πολλοί τις συμπαθούν έως τις λατρεύουν αλλά λίγοι τις αγοράζουν.
Σε κάθε περίπτωση, το ιστορικό μομέντουμ της εταιρείας, ένα σημαντικό κομμάτι στην ιστορία της αυτοκίνησης, έχει κάθε λόγο να γιορτάζει τα 111 του χρόνια. Για αυτό το σκοπό η εταιρεία προσκάλεσε τους πιστούς της φίλους, τους επονομαζόμενους ‘’Αλφίστι’’, σε ένα εορταστικό τετραήμερο που διήρκεσε μέχρι χθες, Κυριακή 27 Ιουνίου.
Ο κώδικας ενδυμασίας απαιτούσε μόνο ένα στοιχείο: το κόκκινο χρώμα. Το χρώμα που θα χαρακτηρίζει και τα αυτοκίνητα απ’ όλη την ιστορία της μάρκας, τα οποία εκτέθηκαν ειδικά για τα γενέθλια της. Από αγωνιστικά μοντέλα που βάφτηκαν στο χέρι μέχρι πρωτότυπα και αυτοκίνητα παραγωγής, όλα σε διάφορες εκδοχές του χρώματος του πάθους. Παράλληλα, την ημέρα των γενεθλίων της μάρκας, οι πρώτοι τυχεροί παρέλαβαν τις νέες του Giulia GTA και GTAm από αυτό τον ιερό για τη μάρκα χώρο.
Το συλλεκτικό σεντάν υψηλών επιδόσεων δημιουργήθηκε με αφορμή τα 110α γενέθλια της μάρκας, και τώρα, έναν ακριβώς χρόνο αργότερα, οι πρώτοι από τους 500 τυχερούς παρέλαβαν τα πρώτα αντίτυπα. Με την παραλαβή των αυτοκινήτων τους, οι ιδιοκτήτες συμμετείχαν στην παρέλαση που πραγματοποίθηκε στην πίστα του Μουσείου. Για πρώτη φορά είχαν την ευκαιρία να ακούσουν το βρυχηθμό του bi-turbo V6 κινητήρα των 560 ίππων και να νιώσουν την ώθηση που προσφέρει η κορυφαία για την κατηγορία ειδική ισχύς των 187 ίππων/λίτρο.
Eίναι μια σημαντική στιγμή στο δρόμο μιας εταιρείας που ξέρει να συνδυάζει την αισθητική, την οδηγική συμμετοχικότητα και, πλέον, αντίθετα απ΄ό,τι αμαύρωσε τη φήμη της, και την ποιότητα κατασκευής. Ελπίζω το κοινό να το αντιληφθεί πριν η Alfa απορροφηθεί σε ένα γιγάντιο γκρουπ με το ρίσκο να χάσει την ιδιαιτερότητά της χάριν της ομογενοποίησης. Ανεξαρτήτως κόκκινου.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News