Και, βέβαια, έχει το πιο ακριβοθώρητο επώνυμο στην παγκόσμια αυτοκίνηση. Ακόμα και στις πέτρες να συστηθείς ως «Φεράρι», το πιθανότερο είναι πως θα κάτι θα ραγίσει απ΄την ψυχρή τους ακαμψία τους. Επί οικονομικής βάσης, ο γιος του Ενζο φιγουράρει ως ένας από τους πλουσιότερους ιταλούς επιχειρηματίες, με την περιουσία του να εκτιμάται στα $4,7 δισ. Και σύμφωνα με τη λίστα του Forbes για φέτος, βρίσκεται στη 705η θέση ανάμεσα στους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο.
Για την ιστορία, κατέχει το 10% της Ferrari S.p.A. του πιο επίζηλου ονόματος στο «χώρο» του αυτοκινήτου – της εταιρείας που έφτιαξε με την τρέλα, την επιμονή και το πάθος του για αγώνες ο πατέρας του. Ηταν ακόμη η εποχή που οι άνθρωποι που έβαλαν τα σκαριά σε μερικές από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες τις βάφτιζαν με το επίθετό τους. Το ίδιο, για παράδειγμα, έκαναν οι Λουί Ρενό, Αντρέ Σιτροέν, Καρλ Οπελ ή Φέρντιναντ Πόρσε.
Παρόλα αυτά, ο Πιέρο Φεράρι δεν είχε αναγνωριστεί από τον πατέρα του μέχρι το 1978. Ηταν, βλέπετε, καρπός του έρωτα του Ενζο με την ερωμένη του, τη Λίνα Λάρντι. Ο Ενζο την είχε γνωρίσει στα τέλη της δεκαετίας του ’30, όταν εκείνη εργαζόταν στην Carrozzerie Orlandi, έναν κατασκευαστή αμαξωμάτων, στην ίδια γειτονιά, στη Μόντενα της Ιταλίας, εκεί όπου και ο Ενζο είχε πριν λίγα χρόνια στήσει το δικό του εργοστάσιο.
Ο παράνομος δεσμός τους διατηρήθηκε μέχρι και το θάνατό του, το 1988. Ομως, στην αυστηρών ηθών ρωμαιοκαθολική Ιταλία, το διαζύγιο δεν επιτρεπόταν και το «παράνομο» παιδί τους, ο Πιέρο Φεράρι, μέχρι και το 1978, όταν δηλαδή, πέθανε η σύζυγος του Ενζο, η Λάουρα Ντομίνικα Γκαρέλο, δεν είχε αναγνωριστεί.
Με την Γκαρέλο, τη γυναίκα του, είχαν αποκτήσει κάποτε ένα παιδί, το 1932, τον Αλφρέντο «Ντίνο» Φεράρι –αρκετά χρόνια αργότερα πριν τη γέννηση του «εξώγαμου», Πιέρο. Ομως δεν πα να λέγεσαι «Φεράρι», αν η ζωή δε σου σταθεί και λίγο τυχερή, τα πράγματα δεν είναι εύκολα.
Ο Ντίνο, όπως ήταν το χαϊδευτικό του, πέθανε το 1956 από μυϊκή δυστροφία Duchenne, μια ασθένεια που αφορά κυρίως αγόρια, με αναλογία 1:3.500 γεννήσεις ετησίως παγκοσμίως και τα συμπτώματά της μπορεί να γίνουν εμφανή από τις ηλικίες 3 -5 ετών. Στην περίπτωση του Ντίνο, η ασθένεια διαγνώστηκε σε μεγαλύτερη ηλικία. Και πέθανε νέος, σε ηλικία μόλις είκοσι τεσσάρων ετών.
Μετά απ΄όλα αυτά τα δράματα και τις κρυφές σχέσεις, ο Πιέρο Λάρντι Φεράρι, σε ηλικία πλέον τριάντα πέντε ετών, μπόρεσε να αποκτήσει πρόσβαση στην περιουσία του πατέρα του –με χρονοκαθυστέρηση μερικών δεκαετιών.
Πέρα από το ποσοστό του στη Ferrari, έχει επίσης μερίδιο και στη γνωστή εταιρεία κατασκευής πολυτελών σκαφών, Ferretti. Κάποιοι τις θεωρούν ως τις «Φεράρι της θάλασσας». Οπως και να ‘χει, ο δευτερότοκος και μοναδικός, πλέον, γιος του Φεράρι, έχει πάθος με τη θάλασσα, συνεχίζει να ζει στην ίδια περιοχή που βρίσκεται το εργοστάσιο, στη Μόντενα, είναι παντρεμένος με ένα παιδί και, στα εβδομήντα έξι του πλέον, παππούς. Και κάπου στην άκρη του γκαράζ του, ίσως υπάρχει και εκείνη η Dino 246 GT, το υπέροχο διθέσιο που κατασκεύαζε η Ferrari, από το 1967 έως το 1974, για να του θυμίζει τον πρόωρα χαμένο, ετεροθαλή του αδελφό.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News