Κερτ Κομπέιν, Τομ Χανκς, Τζένιφερ Άνιστον, Λεονάρντο ΝτιΚάπριο, Μπραντ Πιτ, Νικόλ Κίντμαν, Μπρους Σπρίνγκιστιν, Μπαράκ Ομπάμα.
Αυτοί και πολλοί ακόμη διάσημοι -συνολικά 25 τον αριθμό – θα… συνεισφέρουν, τρόπον τινά, εκείνους που έχουν πληγεί περισσότερο από την πανδημία στις ΗΠΑ.
Ο βραβευμένος αμερικανός φωτογράφος Μαρκ Σέλιγκερ συνεργάζεται με τον οίκο δημοπρασιών Christie’s και την πρωτοβουλία RAD (Red Carpet Advocacy) για να βάλει και αυτός ένα λιθαράκι στην προσπάθεια ανακούφισης όσων επλήγησαν περισσότερο από τον κορονοϊό.
Οπως αναφέρουν τα ιταλικά ΜΜΕ, ο φωτογράφος προσφέρει 25 θρυλικές φωτογραφίες διασήμων από το αρχείο του για την καμπάνια και online δημοπρασία RADArt4AID που διεξάγεται από τις 28 Μαΐου έως τις 12 Ιουνίου.
Το 100% των εσόδων από τις πωλήσεις κάθε πορτρέτου θα διατεθεί σε οργάνωση που θα επιλέξει ο εικονιζόμενος.
Στόχος της καμπάνιας είναι η ευαισθητοποίηση και η συγκέντρωση πόρων για οργανώσεις που υποστηρίζουν τους εργαζομένους της πρώτης γραμμής και εκείνους που επηρεάζονται άμεσα από την πανδημία.
«Αισθάνθηκα ότι μπορώ να συνεισφέρω άμεσα με τα πορτρέτα αυτά» τόνισε ο φωτογράφος.
«Θέλω να κάνω τους ανθρώπους να ενδιαφερθούν σε μία περίοδο που πρέπει να ενδιαφερθούν» πρόσθεσε.
«Η τέχνη και η δημιουργικότητα ως πηγή αγάπης, ενδοσκόπησης και χαράς παραμένουν σε κάθε τραγωδία που έχουμε αντιμετωπίσει μαζί και πιστεύω ότι θα συνεχίσουν να μας εμπνέουν, καθώς προσπαθούμε να ξεπεράσουμε αυτήν την πανδημία. Ευχαριστώ όσους συμβάλλουν ώστε να επιτύχει αυτή η δημοπρασία», κατέληξε ο Σέλιγκερ.
Κάθε ένα από τα πορτρέτα θα συνοδεύεται από βίντεο, σχόλια από τα παρασκήνια και ιστορίες από τη φωτογράφιση, που δεν έχουν δημοσιευθεί ξανά.
Η RAD, η οποία ιδρύθηκε το 2018 από την υποψήφια για Όσκαρ σχεδιάστρια κοστουμιών, Αριάν Φίλιπς και τη σύμβουλο εμπορικών σημάτων προϊόντων πολυτελείας , Κάριν Μάρτιν, βρήκε έναν τρόπο να πάρει την ερώτηση «τι φοράς» στο κόκκινο χαλί και να την μετατρέψει σε δράση, ζητώντας από τα brand μόδας να δωρίζουν σε φιλανθρωπική οργάνωση που επιλέγει η διασημότητα που φορά τις δημιουργίες τους σε τελετές απονομής βραβείων και εκδηλώσεις.
Έτσι και τώρα, τα έσοδα από τις πωλήσεις των πορτρέτων του Μαρκ Σέλιγκερ στην on line δημοπρασία θα διατεθούν στον Αμερικανικό Ερυθρό Σταυρό, στο Ταμείο Τροφίμων της Αμερικής, το Ταμείο Βοήθειας Έκτακτης Ανάγκης για τον COVID-19 του Broadway Cares / Equity Fights AIDS και άλλες οργανώσεις
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News