703
Η Πενέλοπε Κρουζ στη Βενετία: «Η εκθαμβωτική ομορφιά της είναι άλλο πράγμα από κοντά, κυριολεκτικά φωτίζει το δωμάτιο» | REUTERS/Yara Nardi

Πενέλοπε Κρουζ: «Η μητρότητα μου ανήκει…»

Protagon Team Protagon Team 9 Σεπτεμβρίου 2022, 20:24
Η Πενέλοπε Κρουζ στη Βενετία: «Η εκθαμβωτική ομορφιά της είναι άλλο πράγμα από κοντά, κυριολεκτικά φωτίζει το δωμάτιο»
|REUTERS/Yara Nardi

Πενέλοπε Κρουζ: «Η μητρότητα μου ανήκει…»

Protagon Team Protagon Team 9 Σεπτεμβρίου 2022, 20:24

«Ενα λεπτό ακόμη και είναι έτοιμη», ενημέρωσε τον Βαλέριο Καπέλι, απεσταλμένο της Corriere della Sera στη Βενετία, η μακιγιέρ της Πενέλοπε Κρουζ. Η ισπανίδα ηθοποιός προσήλθε στη συνάντησή τους λευκοντυμένη και ήταν «μικροκαμωμένη όσο θα περίμενε κανείς αλλά η εκθαμβωτική ομορφιά της είναι άλλο πράγμα από κοντά, κυριολεκτικά φωτίζει το δωμάτιο», αναφέρει ο ιταλός δημοσιογράφος.

«Ola», είπε η Πενέλοπε και αφού έδωσε το χέρι στον συνομιλητή της για να τον χαιρετίσει, άρχισε να μιλάει για το θέμα της ελευθερίας το οποίο βρίσκεται στο πυρήνα της ταινίας του ιταλού Εμανουέλε Κριαλέζε «L’ immensità» («Η απεραντοσύνη») που συμμετέχει στο διαγωνιστικό τμήμα του 79ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας.

Στο έργο η Πενέλοπε Κρουζ υποδύεται την μητέρα της «Αντρι», ενός κοριτσιού στην εφηβεία που αισθάνεται πως είναι αγόρι, όπως στην πραγματική ζωή ο διάσημος σκηνοθέτης της ταινίας γεννήθηκε και μεγάλωσε ως Εμανουέλα πριν επιλέξει, τελικά, να γίνει Εμανουέλε, όπως αποκάλυψε ο ίδιος. «Είναι μια έντονα αυτοβιογραφική ταινία», ανέφερε σχετικά.

«Διάβασα το σενάριο και το λάτρεψα. Δεν ξέρω πόσες φορές έβαλα τα κλάματα. Υπάρχει ένας ισχυρός δεσμός στη σχέση της μητέρας με τη 13χρονη κόρη της, ζουν σε ένα σπίτι που για αυτές είναι ένα είδος φυλακής, ένα είδος διαστημόπλοιου όπου δεν υπάρχει τίποτα το ρεαλιστικό και αποτελεί την πληγωμένη καρδιά αυτής της οικογένειας. Η μητρότητα μου ανήκει, είναι ένας άπειρος κόσμος που διαρκώς ανακαλύπτεται», ανέφερε η 48χρονη Κρουζ.

Η Πενέλοπε Κρουζ και η συμπρωταγωνίστρια της Λουάνα Τζιουλιάνι προσέρχονται στο Φεστιβάλ της Βενετίας για την πρεμιέρα της ταινίας τους την περασμένη Κυριακή / REUTERS/Guglielmo Mangiapane

Η πρωταγωνίστρια-μητέρα έχει παγιδευτεί σε έναν νοσηρό γάμο, καταλήγοντας «δέσμια ενός συζύγου που δεν την αγαπάει, την απατάει κατά συρροήν και τη χτυπάει. Και δεν έχει ένα εναλλακτικό σχέδιο». Οσον αφορά την «Αντρι», τη θυγατέρα της,  αυτή έχει εγκλωβιστεί σε ένα σώμα που δεν το αποδέχεται και μια μέρα αρχίζει να δηλώνει πως είναι αγόρι και να ντύνεται και να συμπεριφέρεται ανάλογα. «Ζει σε έναν απόλυτα δικό της κόσμο, λέει πως προέρχεται από έναν άλλο γαλαξία, ζητάει να έρθουν οι εξωγήινοι να την πάρουν σε μια άλλη διάσταση».

Κάποια στιγμή στην ταινία η πρωταγωνίστρια, τραγουδώντας και χορεύοντας με τα παιδιά της, μεταμορφώνεται σε Ραφαέλα Καρά και Πάτι Πράβο. «Εμφανίζομαι πατώντας πάνω σε αυτούς τους δύο μύθους. Η Ραφαέλα υπήρξε μια σημαντική γυναίκα για μένα, αν και δεν τη γνώρισα. Οταν γυρίσαμε τη χορογραφία για το τραγούδι “Rumore” με ενημέρωσαν πως είχε μόλις πεθάνει. Την είχαμε προσκαλέσει για μια επίσκεψη στο πλατό. Σοκαρίστηκα. Δεν ήξερα ότι ήταν άρρωστη», ανέφερε σχετικά η Πενέλοπε Κρουζ.

Αποκάλυψε επίσης πως «όταν ήμουν μικρή στην Ισπανία, η γιαγιά μου με πήγαινε στο πάρκο και εγώ χόρευα και τραγουδούσα για τις φίλες της τα τραγούδια της Ραφαέλα Καρά. Για μένα αντιπροσώπευε την ελευθερία η οποία είναι και το θέμα της ταινίας. Από τα 18 της έως τα εξήντα της ήταν πάντα ο εαυτός της και πάντα μοντέρνα», είπε, αναφερθείσα στην θρυλική ιταλίδα τραγουδίστρια που εγκατέλειψε τα εγκόσμια πέρυσι τον Ιουλίου σε ηλικία 78 ετών.

Αναφέροντας ο Βαλέριο Καπέλι πως η πρωταγωνίστρια της ταινίας είναι μια γυναίκα που δεν επαναστατεί, η ηθοποιός σημείωσε πως «στη δεκαετία του 1970, παρότι είχε υπάρξει το 1968, δεν επαναστατούσες […] Αλλά τη μητέρα της ταινίας τη βρίσκω επίσης μοντέρνα, με την έννοια ότι κατανοεί τις ανάγκες της κόρης της, τις σέβεται, σκέφτεται πως αξίζει την ελευθερία που διεκδικεί. Η μητέρα της είναι η συνεργός της, τη φροντίζει και της δίνει κουράγιο».

Υπενθυμίζοντας στη συνομιλήτριά του πως πέρυσι στη Βενετία τιμήθηκε με το Coppa Volpi Καλύτερης Γυναικείας Ερμηνείας για τον ρόλο της στην ταινία «Madres Paralelas» του Πέδρο Αλμοδόβαρ, η Πενέλοπε Κρουζ σημείωσε τα πολλά βραβεία που έχει κερδίσει, μεταξύ των οποίων και ένα Οσκαρ, «με κάνουν να σκέφτομαι τους ανθρώπους που μου προσέφεραν την ευκαιρία να εργαστώ σε πολλές ωραίες ταινίες».

Σημειώνοντας ο ιταλός δημοσιογράφος πως «η παραβολή σας θυμίζει εκείνη της Σοφία Λόρεν, blockbuster και έντεχνος κινηματογράφος, οι διαφημίσεις, η γοητεία» η καταξιωμένη ηθοποιός πρόσθεσε: «Και η ταπεινή καταγωγή επίσης, οι γονείς μου είχαν ένα κομμωτήριο. Συνεργάστηκα με τη Σοφία στο “Nine(2009, του Ρομπ Μάρσαλ). Οταν μιλάμε μου δίνει μαθήματα ζωής, είναι μια πολύ καλή γυναίκα».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...