476
Ο πραγματικός Καρλ Λάγκερφελντ και (δεξιά) ο Γερμανός Ντάνιελ Μπρουμ, που τον υποδύεται, σε νεότερη εκδοχή του, στη σειρά | CreativeProtagon / Shutterstock

Οταν ο Καρλ Λάγκερφελντ βρήκε το θάρρος να κοντράρει τον Ιβ Σεν Λοράν

Protagon Team Protagon Team 18 Ιουνίου 2024, 20:00
Ο πραγματικός Καρλ Λάγκερφελντ και (δεξιά) ο Γερμανός Ντάνιελ Μπρουμ, που τον υποδύεται, σε νεότερη εκδοχή του, στη σειρά
|CreativeProtagon / Shutterstock

Οταν ο Καρλ Λάγκερφελντ βρήκε το θάρρος να κοντράρει τον Ιβ Σεν Λοράν

Protagon Team Protagon Team 18 Ιουνίου 2024, 20:00

Το φαινόμενο άρχισε να παρατηρείται γύρω στα μέσα της δεκαετίας του 2000 και σήμερα έχει πλέον παγιωθεί: παρακολουθούμε ολοένα περισσότερο μη αμερικανικές σειρές. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην ταχεία διάδοση της παροχής υπηρεσιών streaming, καθώς και στη διάθεση των κορυφαίων εκπροσώπων της βιομηχανίας να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη, ποντάροντας σε ποιοτικές παραγωγές.

Ετσι, τα τελευταία… αρκετά πλέον χρόνια, σημαντική επιτυχία έχουν σημειώσει σειρές αγγλικές («Broadchurch», «Downton Abbey»),  δανικές («The Killing», «Borgen»), ισπανικές, με πρώτη, φυσικά την «Τέλεια Ληστεία» («La Casa de Papel»), ακόμη και νοτιοκορεατικές («Squid Game»).

Υπάρχει, φυσικά, και η Γαλλία, που διακρίθηκε χάρη σε παραγωγές όπως η σειρά μυστηρίου «Les Revenantes», η κατασκοπευτική «Le Bureau», η κωμική «Dix Pour Cent», ενώ τα πλήθη σαγήνευσε πέρα από κάθε προσδοκία και ο σύγχρονος «Λουπέν».

Πριν από λίγες ημέρες άρχισε να προβάλλεται ακόμη μία γαλλική παραγωγή, με πρωταγωνιστή έναν θρύλο της υψηλής ραπτικής, τον Καρλ Λάγκερφελντ. Η σειρά «Becoming Karl Lagerfeld» (διαθέσιμη στην Disney+ από την 7η Ιουνίου) πραγματεύεται ακριβώς αυτό που υποδηλώνει ο τίτλος της, δηλαδή το πώς ο γερμανός μόδιστρος έθεσε τις βάσεις ώστε να γίνει ένας «μύθος» του κόσμου της μόδας.

Βασίζεται στο βιβλίο «Kaiser Karl» της γαλλίδας δημοσιογράφου Ραφαέλ Μπακέ και παρουσιάζει τον Καρλ πριν γίνει… ο Λάγκερφελντ (τον υποδύεται ο Γερμανός Ντάνιελ Μπρουμ), όταν δηλαδή ήταν ένας ελάχιστα γνωστός μόδιστρος, πολύ διαφορετικός (και εμφανισιακά) σε σχέση με τον μελλοντικό εντυπωσιακό και επιβλητικό εαυτό του.

Ηθελε διακαώς να διακριθεί και να μεγαλουργήσει αλλά δίσταζε. Εως ότου, το 1971, συνάντησε έναν φιλόδοξο όσο και γοητευτικό δανδή (και μετέπειτα σύντροφο ζωής) ονόματι Ζακ ντε Μπασέ, ο οποίος τον έκανε να βρει το απαραίτητο θάρρος ώστε να αναμετρηθεί με τον φίλο του, αλλά και ιδιοφυία της υψηλής ραπτικής, τον εξαιρετικό Ιβ Σεν Λοράν, και τον στενό του συνεργάτη (και σύντροφο για κάποιο διάστημα) Πιερ Μπερζέ.

Ενας άλλος γαλλικός «μύθος», όχι της υψηλής ραπτικής αλλά του κινηματογράφου, αποτέλεσε το αντικείμενο ακόμη μιας γαλλικής σειράς, η οποία προβλήθηκε πέρυσι τέτοια εποχή και συζητήθηκε ευρέως.

Πρόκειται για την «Bardot», που παρουσιάζει την πορεία της θρυλική Μπε Μπε (την υποδύεται η Τζούλια ντε Νούνιες) από το 1949, όταν, μόλις στα 15 της, εμφανίστηκε στο εξώφυλλο του περιοδικού Elle, έως το 1960, τη χρονιά που η Μπριζίτ Μπαρντό έφερε στον κόσμο τον γιο της, σε ηλικία 26 ετών.

Οπως είχε εξηγήσει η μονεγάσκα σεναριογράφος και σκηνοθέτρια της σειράς Ντανιέλ Τομσόν, δεν πρόκειται ακριβώς για βιογραφία, περισσότερο είναι η ιστορία «μιας νεανικής στιγμής, μιας στιγμής κατά την οποία η μοίρα κεραυνοβολεί ένα μικρό κορίτσι μιας καλής οικογένειας».

Ο Κριστοφέρ Τομσόν, συν-σεναριογράφος και συν-σκηνοθέτης της σειράς, μαζί με την μητέρα του, είχε προσθέσει: «Θέλαμε να διηγηθούμε την ιστορία ενός κοριτσιού που γίνεται παγκόσμια διασημότητα και είναι θύμα όλων όσα εκπέμπει, αυτής της εξαιρετικής θηλυκότητας που προκαλεί παγκόσμια υστερία και για την οποία τιμωρείται σκληρά […] Είναι ένα όνειρο που μετατρέπεται σε εφιάλτη, μια ανακτημένη ελευθερία που μετατρέπεται σε φυλακή».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...