489
Ο Ανταμ Χριστοδούλου στο βάθρο του αγώνα στο Μακάου της Κίνας για το Πρωτάθλημα GT | Lotus

Ο ελληνικής καταγωγής οδηγός αγώνων Ανταμ Χριστοδούλου με τα Lotus στο Μακάου

Ο Ανταμ Χριστοδούλου στο βάθρο του αγώνα στο Μακάου της Κίνας για το Πρωτάθλημα GT
|Lotus

Ο ελληνικής καταγωγής οδηγός αγώνων Ανταμ Χριστοδούλου με τα Lotus στο Μακάου

Γεννημένος το ’89, στο Λίτσφιλντ της Μ. Βρετανίας, ο Ανταμ Χριστοδούλου έδειξε από μικρός τι ονειρευόταν να γίνει. Ξεκίνησε πιτσιρίκι από –πού αλλού;– τα καρτ και ήδη στα 12 χρόνια του είχε κατακτήσει την πρώτη θέση στο περίοπτο Kartmasters Grand Prix, στο «σπίτι» των σχετικών αγώνων, την Αγγλία.

Πλέον, σε ηλικία 34 ετών, έχει να επιδείξει μια καριέρα δύο και πλέον δεκαετιών. Εργοστασιακός οδηγός αγώνων της Mercedes AMG, ο Ανταμ Χριστοδούλου θεωρείται ένα από τα κορυφαία ταλέντα στους αγώνες GT.

Μετά από μια επιτυχημένη καριέρα στα μονοθέσια, κερδίζοντας τους τίτλους της βρετανικής Formula Renault 2.0 και Star Mazda σε διαδοχικές σεζόν, ο Ανταμ έκανε το άλμα στους αγώνες GT και γρήγορα απέδειξε ότι ήταν ένας οδηγός που μπορούσε να εμπιστευθεί κάθε κατασκευαστής με φιλοδοξίες διάκρισης σε σημαντικούς αγώνες αντοχής, συμπεριλαμβανομένων αυτών στις πίστες των Ντεϊτόνα, Σπα και στις 24 Ωρες του Νίρμπουργκρινγκ.

O ελληνικής καταγωγής οδηγός στη δεύτερη θέση του βάθρου, στον αγώνα που έγινε αυτές τις μέρες στο Μακάου της Κίνας (Lotus)

Το 2015 ήταν μία από τις πιο επιτυχημένες χρονιές του Ανταμ Χριστοδούλου, με τρεις νίκες στο φημισμένο Nορντσλάιφε και τις 24 Ωρες στην πίστα του Πολ Ρικάρ, στη Γαλλία, ενώ στον επίσης 24ωρο αγώνα στο Ντουμπάι, το 2016, ξεκίνησε από την 98η θέση εκκίνησης, για να τερματίσει στη 2η.

Η πιο πρόσφατη αγωνιστική του εμπλοκή είναι με την αγωνιστική ομάδα της Lotus και συγκεκριμένα με τα Emira GT4, που τρέχουν στο Πρωτάθλημα GT. Αυτές τις μέρες ο Αλεξ βρέθηκε να αγωνίζεται στους στενούς δρόμους του Μακάου, στην Κίνα, εκεί όπου πλάκα-πλάκα το Macau Grand Prix έχει ημερομηνία «γέννησης» το 1954 και φημίζεται για τη στενή και δύσκολη διαδρομή, με ελάχιστο πλάτος για τα αυτοκίνητα – κάποιες φορές συνοδεία εντυπωσιακών ατυχημάτων. Εκεί, λοιπόν, η ομάδα Toro Racing κατέκτησε πειστικά τις πρώτες δύο θέσεις, και μάλιστα με διαφορά 12 δευτερολέπτων από την τρίτη θέση.

Στην κατηγορία GT4 συμμετέχουν πολλά και ιδιαίτερα ενδιαφέροντα αυτοκίνητα (Lotus)

Για την Ιστορία, το Lotus Emira GT4 είναι ομολογκαρισμένο για διεθνείς αγώνες κατηγορίας GT4 και, χάρη σε μια εκτεταμένη λίστα διαφοροποιήσεων, μπορεί να συμμετέχει και σε άλλες σειρές αγώνων σε όλον τον κόσμο. Στο κέντρο του αμαξώματος βρίσκεται ο κινητήρας V6 3,5 λίτρων – προερχόμενος από την Toyota, με επεμβάσεις της Lotus.

Διαθέτει διαχείριση κινητήρα της Motec και υπερσυμπιεστή Harrop TVS 1900, σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων της Hewland με paddles και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Η ισχύς που αποδίδει είναι στους 455 ίππους και η ροπή στα 500 Nm – αν και η απόδοση μειώθηκε στον αγώνα του Μακάο ώστε να διασφαλιστεί ένας δίκαιος αγώνας με τους ανταγωνιστές του.

Ο Ανταμ Χριστοδούλου ανέβηκε χαρούμενος στο δεύτερο σκαλοπάτι του βάθρου, από όπου μπορεί να κοιτάζει το αγωνιστικό του μέλλον με ακόμα περισσότερες βλέψεις σε αυτό που αγαπά.

Τα ομολογκαρισμένα Lotus Emira GT4 αποδίδουν 455 ίππους και 500 Nm ροπής (Lotus)

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...