629
«Οφείλω να ομολογήσω ότι τρόμαξα» είπε για το «Holland» η Νικόλ Κίντμαν, η οποία τελευταία δείχνει μια ιδιαίτερη προτίμηση στα θρίλερ | Prime Amazon Video / Shutterstock / CreativeProtagon

Νικόλ Κίντμαν: «Είμαι καρατερίστα, όχι σταρ»

Protagon Team Protagon Team 2 Απριλίου 2025, 18:34
«Οφείλω να ομολογήσω ότι τρόμαξα» είπε για το «Holland» η Νικόλ Κίντμαν, η οποία τελευταία δείχνει μια ιδιαίτερη προτίμηση στα θρίλερ
|Prime Amazon Video / Shutterstock / CreativeProtagon

Νικόλ Κίντμαν: «Είμαι καρατερίστα, όχι σταρ»

Protagon Team Protagon Team 2 Απριλίου 2025, 18:34

«Οταν είδα την ταινία, μετά το τέλος των γυρισμάτων και την ολοκλήρωση του μοντάζ, οφείλω να ομολογήσω ότι τρόμαξα» παραδέχεται η Νικόλ Κίντμαν. Στα 57 της, η αυστραλέζα ηθοποιός βρίσκεται σε εξαιρετικά δημιουργική φάση, ενώ δείχνει μια ιδιαίτερη προτίμηση στα θρίλερ. Η αρχή έγινε πέρυσι με το ερωτικό «Babygirl» της Χαλίνα Ρέιν. Τώρα επιστρέφει με το «Holland» (διαθέσιμο από την 27η Μαρτίου στο Prime Amazon Video) της Μίμι Κέιβ, μια ταινία που αρχίζει σαν κωμωδία και μετατρέπεται σε σκοτεινό ψυχολογικό θρίλερ καθώς εκτυλίσσεται η υπόθεση.

Η Νικόλ Κίντμαν υποδύεται τη Νάνσι Βάντεργκρουτ, μια τέλεια δασκάλα, σύζυγο και μητέρα, σε μια εξίσου τέλεια αμερικανική επαρχιακή πόλη του Μίσιγκαν ονόματι Χόλαντ, οι 35.000 κάτοικοι του οποίας έχουν μανία με τις τουλίπες, τους ανεμόμυλους, τα ξύλινα τσόκαρα και οτιδήποτε άλλο θυμίζει τους ολλανδούς ιδρυτές της πόλης τους.

«Η Νάνσι είναι μια γυναίκα που έχει εξιδανικευμένη εικόνα του κόσμου γύρω της. Εχει μια όμορφη οικογένεια και ένα σπίτι με ξύλινο λευκό φράχτη, αλλά εκείνη είναι ανήσυχη, ανίκανη να κάτσει στα αυγά της και να είναι ικανοποιημένη» ανέφερε η ηθοποιός (και παραγωγός της ταινίας) μιλώντας στην Corriere della Sera.

Κάπως έτσι, με τη βοήθεια ενός ερωτευμένου συναδέλφου της (τον υποδύεται ο Γκαέλ Γκαρσία Μπερνάλ) αρχίζει να κάνει τον ντετέκτιβ. «Θα ήθελε να ανακαλύψει μικρά μυστικά, αλλά καταλήγει να βρει τεράστια, ικανά να γκρεμίσουν τον χάρτινο πύργο που είναι η ζωή της. Ολη αυτή η επιφανειακή τελειότητα αποκαλύπτεται πως είναι μια οθόνη πίσω από την οποία κρύβονται ανείπωτα μυστικά».

Ομως ο τόνος της ταινίας δεν είναι ηθικολογικός, δεν επικρίνεται η επίπλαστη ευτυχία της αμερικανικής μεσαίας τάξης, δεν υπάρχουν διδάγματα ή βαθύτερα μηνύματα: «Θέλουμε απλώς οι άνθρωποι να καθίσουν στον καναπέ και να απολαύσουν ένα απροσδόκητο ταξίδι. Θέλουμε ο κόσμος να ψυχαγωγηθεί, γιατί αυτό ακριβώς χρειάζεται σήμερα» είπε η Κίντμαν, αναφερόμενη εμμέσως στην τρέχουσα γεωπολιτική κατάσταση.

Το «Holland» είναι η 19η ταινία που σκηνοθέτησε μια γυναίκα με πρωταγωνίστρια, παραγωγό ή και τα δύο τη διάσημη αυστραλή ηθοποιό. Με αυτόν τον τρόπο τηρεί η ίδια την υπόσχεση που είχε δώσει στον εαυτό της το 2017: να συνεργάζεται κάθε 18 μήνες με μια σκηνοθέτρια, είτε συμμετέχοντας στο καστ είτε αναλαμβάνοντας την παραγωγή της ταινίας, μέσω της δικής της Blossom Films.

«Ετσι ώστε να έχουν [οι γυναίκες] ακόμη μια ευκαιρία σε ένα επάγγελμα που εξακολουθεί να είναι συντριπτικά ανδροκρατούμενο», εξήγησε. «Η εταιρεία παραγωγής μου είναι μικρή, είμαστε μόλις τρία άτομα, αλλά έχουμε ξεκάθαρες ιδέες και αυτή είναι μια αποστολή που την αναλάβαμε μόνοι μας. Το μοναδικό αντίδοτο που ξέρω για το χάσμα μεταξύ των δύο φύλων είναι να έχουν οι γυναίκες τη δυνατότητα να δουλεύουν».

Η ηθοποιός αναφέρθηκε και στις δυσκολίες του ανεξάρτητου κινηματογράφου: «Η παραγωγή ποιοτικών ταινιών είναι πολύ περίπλοκη σήμερα, γι’ αυτό επιδιώκω το όνομά μου να συνδράμει το ανεξάρτητο σινεμά και τις ελαφρώς παλιομοδίτικες ταινίες του». Η Νικόλ Κίντμαν αναγνωρίζει, λοιπόν, την επιρροή που έχει στον χώρο της κινηματογραφικής βιομηχανίας, αλλά προτιμά να διατηρεί ένα χαμηλό προφίλ: «Θεωρώ πως είμαι καρατερίστα, όχι σταρ. Μου αρέσει να θέτω τον εαυτό μου στην υπηρεσία ευφυών σκηνοθετών που μου προτείνουν ιδέες και με διαμορφώνουν σύμφωνα με τα γούστα τους».

Ομως στην Κίντμαν αρέσει επίσης να εκπλήσσει κοινό και κριτικούς κάθε φορά που εμφανίζεται στην οθόνη. Το περασμένο Σεπτέμβριο στη Βενετία έκανε εντύπωση με το «Babygirl», ένα ερωτικό θρίλερ –25 χρόνια μετά το «Μάτια Ερμητικά Κλειστά»– και ανταμείφθηκε με το βραβείο Κόπα Βόλπι καλύτερης γυναικείας ερμηνείας. Νωρίτερα την είχαμε δει μαζί με τον Ζακ Εφρον στη ρομαντική κομεντί του Netflix «A Family Affair», σε σκηνοθεσία Ρίτσαρντ ΛαΓκράβενιζ.

«Μου αρέσει να εξερευνώ διαφορετικά είδη. Νομίζω πως ένα μεγάλο μέρος της επαγγελματικής πορείας ενός ηθοποιού συνίσταται ακριβώς στο να επισκέπτεται ανεξερεύνητες περιοχές, να δοκιμάζει νέα πράγματα. Ευτυχώς, έχω τη δυνατότητα να πειραματίζομαι και να βοηθώ ανθρώπους που, όπως εγώ, θέλουν να δοκιμάζουν, να εξερευνούν, να εκπλήσσουν και να εκπλήσσονται» είπε η οσκαρική ηθοποιός.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...