663
| CreativeProtagon

Νέες εμπειρίες: Netflix στο θέατρο, φαγητό στα «Φιλαράκια»

Protagon Team Protagon Team 16 Ιανουαρίου 2024, 10:45
|CreativeProtagon

Νέες εμπειρίες: Netflix στο θέατρο, φαγητό στα «Φιλαράκια»

Protagon Team Protagon Team 16 Ιανουαρίου 2024, 10:45

Οταν άνοιγε τις πόρτες της η Disneyland, «μια μητρόπολη νοσταλγίας, φαντασίας και φουτουρισμού», στις 17 Ιουλίου 1955 στην Καλιφόρνια, ποιος μπορούσε, αλήθεια, να φανταστεί την ψηφιακή τεχνολογία στο σινεμά, τις ιντερνετικές πλατφόρμες και την Τεχνητή Νοημοσύνη; Και ποιος θα φανταζόταν πριν από λίγα χρόνια ότι η τάση στους γίγαντες του μετασxηματισμένου τοπίου της μυθοπλασίας και της κινούμενης εικόνας θα ήταν η επιστροφή σε εκείνη την αρχική ιδέα;

Οπως σημειώνει ο Economist, τα στούντιο του Χόλιγουντ βρίσκουν νέους τρόπους για να ζωντανέψουν τους ήρωες και τις ιστορίες τους. Ας δούμε τις τελευταίες εξελίξεις, καθώς οι μεγάλοι του κλάδου επινοούν νεοτερικά είδη ψυχαγωγίας:

♦  Η Warner άνοιξε το «Visions of Magic» στην Κολωνία τον Δεκέμβριο. Πρόκειται για μια διαδραστική εμπειρία πάνω στον Χάρι Πότερ. Θα τρέξει έως τον Ιούνιο του επόμενου έτους και υπόσχεται να αφηγηθεί τις ιστορίες του διάσημου ήρωα χρησιμοποιώντας εντυπωσιακά έργα τέχνης, τολμηρή αρχιτεκτονική και πρωτότυπα ηχητικά τοπία. Και, φυσικά, περιλαμβάνει διαδραστικά στοιχεία.

♦ Η Universal υπόσχεται μια interactive «εμπειρία τρόμου» στο Λας Βέγκας, βασισμένη στον κατάλογο των τρομακτικών ταινιών της, και ξεκινώντας από τον «Φρανκενστάιν» του 1931. «Το Universal Horror Unleashed είναι άλλος ένας τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιούμε το μοναδικό μας στυλ αφήγησης ιστοριών τρόμου για να προσελκύσουμε τους οπαδούς αυτού του είδους» ανέφερε η εταιρεία.

«Eχετε δει το “Squid Game” στο Netflix, τώρα παίξτε το στην πραγματική ζωή. Εξι προκλήσεις θα δοκιμάσουν τις ικανότητές σας σε έναν συναρπαστικό διαγωνισμό που δεν μοιάζει με κανέναν άλλο». Ετσι διαφημίζει η πλατφόρμα το «Squid Game experience» στο Λος Αντζελες, όπου οι συμμετέχοντες παίζουν έξι παιχνίδια βασισμένα στη σειρά.

♦ Το πιο πρόσφατο επεισόδιο της σειράς «Stranger Things» με τίτλο «The First Shadow» αποτελεί το prequel των γεγονότων της σειράς του Netflix και είναι μια θεατρική παράσταση. Ανέβηκε σε μια σκηνή στο West End του Λονδίνου και υπόσχεται αιωρούμενα σώματα, τέρατα που ουρλιάζουν και έναν αρουραίο που εκρήγνυται. Ο Economist μας πληροφορεί ότι «οι κριτικές ήταν εξαιρετικές», αλλά «σε αντίθεση με την προηγούμενη σεζόν της σειράς επιστημονικής φαντασίας, η οποία σημείωσε σχεδόν 1 δισεκατομμύριο ώρες τηλεθέασης κατά τον πρώτο μήνα προβολής της, το πιο πρόσφατο επεισόδιο το έχουν δει μέχρι στιγμής μόνο μερικές χιλιάδες άνθρωποι». Διότι, πολύ απλά, παίζεται ζωντανά στη σκηνή.

♦ Πάλι στο Λονδίνο, η Disney προσφέρει μια ζωντανή εκδοχή του «Frozen», ενώ σε κοντινή απόσταση υπάρχει ένα μουσικό αφιέρωμα στο «Back to the Future», την ταινία της Universal Pictures του 1985. Παράλληλα, η Amazon ετοιμάζεται να παρουσιάσει ένα μιούζικαλ του «Transparent», της ντραμεντί που ανέβηκε στην πλατφόρμα Prime Video και παρουσιάζει τα μέλη μιας δυσλειτουργικής οικογένειας που κρατούν μυστικά μεταξύ τους.

♦ Εκτός από το θέατρο, τα στούντιο πειραματίζονται και με τους χώρους εστίασης, το φαγητό και το ποτό. Τα εστιατόρια της Warner περιλαμβάνουν το θεματικό Park Row στο Λονδίνο, που στηρίζεται στον Μπάτμαν και, σύμφωνα με το βρετανικό περιοδικό, το μενού γευσιγνωσίας δέκα πιάτων κοστίζει 226 ευρώ. Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, στη Βοστώνη των ΗΠΑ, άνοιξε τον Νοέμβριο τις πόρτες του το «Central Perk», ένα καφέ των «Friends» (Τα Φιλαράκια), που σερβίρει καφέ και σάντουιτς με κεφτέδες με βάση τη συνταγή του Τζόι.

«Προσπαθείς να βρεις τι ενδιαφέρει τον κόσμο» λέει στον Economist o Πίτερ βαν Ρόντεν, επικεφαλής του τμήματος θεματικών ψυχαγωγικών ταινιών της Warner, ο οποίος παρακολουθεί τις πωλήσεις των εμπορευμάτων, τα online κλικ και τις εισπράξεις από τα ταμεία για να δει ποιοι τίτλοι είναι καλοί υποψήφιοι για να μετατραπούν σε τέτοιες εμπειρίες.

Το Netflix, σε αντίθεση με τα πάρκα της Disney, όπου η τιμολόγηση γίνεται με γνώμονα το τελικό οικονομικό αποτέλεσμα, βλέπει τις εκδηλώσεις του ως διαφημίσεις για τις σειρές του. Το ζητούμενο είναι «τι μπορείς να δώσεις στους φαν ανάμεσα στις σεζόν για να ενισχύσεις πραγματικά τον ενθουσιασμό που έχουν γύρω από τους χαρακτήρες» λέει η Μάριαν Λι, επικεφαλής μάρκετινγκ της πλατφόρμας.

Οι τιμές αντανακλούν αυτή την προσέγγιση, σχολιάζει ο Economist. Tο κόστος της 70λεπτης ζωντανής εμπειρίας «Squid Game» ξεκινά από 39 δολάρια (36 ευρώ), ενώ τα εισιτήρια για την παράσταση «Stranger Things» διατίθενται από 20 λίρες (23 ευρώ) και είναι φθηνά για τα δεδομένα του West End του Λονδίνου.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...