1388
Ο Τιμ Μπάρτον και η Μόνικα Μπελούτσι ποζάρουν στο κόκκινο χαλί στη Βενετία με το ασορτί gothic glam look | REUTERS/Louisa Gouliamaki

Μόνικα Μπελούτσι και Τιμ Μπάρτον: Ντύσε με να σε ντύσω

Protagon Team Protagon Team 30 Αυγούστου 2024, 12:45
Ο Τιμ Μπάρτον και η Μόνικα Μπελούτσι ποζάρουν στο κόκκινο χαλί στη Βενετία με το ασορτί gothic glam look
|REUTERS/Louisa Gouliamaki

Μόνικα Μπελούτσι και Τιμ Μπάρτον: Ντύσε με να σε ντύσω

Protagon Team Protagon Team 30 Αυγούστου 2024, 12:45

Εκείνος είναι ένας καταξιωμένος αμερικανός σκηνοθέτης, παραγωγός, σεναριογράφος και εικονογράφος με μια σειρά από επιτυχημένες ταινίες στο ενεργητικό του και ένα ντουλάπι  γεμάτο βραβεία προς απόδειξη όλων των παραπάνω. Εκείνη, πάλι, είναι μια αξιοσέβαστη ιταλίδα ηθοποιός, πρώην κορίτσι του Μποντ, μοντέλο και μούσα και πρέσβειρα των εταιρειών Cartier, Dior και Dolce & Gabbana.

Και οι δύο μαζί, ο Τιμ Μπάρτον και η Μόνικα Μπελούτσι, έχουν συνολική καθαρή αξία που υπολογίζεται συντηρητικά στα 150 εκατ. δολάρια (περίπου 135 εκατ. ευρώ). Αλλά κανένα χρηματικό ποσό στον κόσμο δεν μπορεί να αγοράσει την αγάπη. Για την αγάπη χρειάζεσαι αυτό το άπιαστο πραγματάκι, που λέγεται χημεία. Ευτυχώς γι’ αυτούς, όμως, φαίνεται ότι την έχουν σε μεγάλο βαθμό, γράφει η Λόρα Κρέικ στην Telegraph στην ανταπόκρισή της από τη Βενετία.

Οσοι λυπούνται για το θλιβερό, πλην όμως αναπόφευκτο τέλος των Μπένιφερ –ενώ κάποιοι εξακολουθούν να θλίβονται για το τέλος της σχέσης του Τιμ Μπάρτον και της Ελενα Μπόναμ Κάρτερ- θα χαρούν μαθαίνοντας ότι στο Χόλιγουντ υπάρχει ένα νέο ζευγάρι στο οποίο μπορούν να εναποθέσουν τις ρομαντικές τους ελπίδες: ένα ζευγάρι που συνεχίζει να είναι δυνατό μετά από δώδεκα ολόκληρους μήνες.

Η Μόνικα Μπελούτσι και ο Τιμ Μπάρτον φθάνουν στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας ντυμένοι ασορτί ασπρόμαυρα (Getty/Jacopo Raule/GC Images/Ιdeal Ιmage)

Η 59χρονη Μόνικα και ο 66χρονος Τιμ επιβεβαίωσαν τη σχέση τους το περασμένο καλοκαίρι, παρόλα αυτά την κράτησαν κρυφή. Τώρα, όμως, εμφανίστηκαν μαζί στο κόκκινο χαλί στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας για την προώθηση της νέας ταινίας του Μπάρτον, «Σκαθαροζούμης, Σκαθαροζούμης» (σίκουελ του «Σκαθαροζούμη» του 1988), στην οποία πρωταγωνιστεί η Μπελούτσι μαζί με τη Γουαϊνόνα Ράιντερ και την Τζένα Ορτέγκα, φανερά χαρούμενοι, χαλαροί και πολύ κομψά συντονισμένοι.

Η Μπελούτσι ήταν, βεβαίως, πάντα κομψή, με αυτόν τον ιδιαίτερα «molto σέξι» ιταλικό τρόπο που γεννήθηκε μαζί με την Τζίνα Λολομπρίτζιντα και τη Σοφία Λόρεν. Για την πρώτη της εμφάνιση στη Βενετία, λοιπόν, η Μόνικα επέλεξε ένα ασπρόμαυρο πουαντιγιέ φόρεμα από τη φετινή κολεξιόν του Dolce & Gabbana, με κολακευτικό βαθύ ντεκολτέ που άφηνε γυμνούς τους ώμους της.  Κομψή όπως πάντα το συνόδευσε με μαύρα βελούδινα πέδιλα – πλατφόρμα και μαύρα γυαλιά τύπου cats-eye.

Αν και σίγουρα έχει τη δική του εξίσου προσωπικά καθορισμένη αισθητική, δεν θα χαρακτήριζε κανείς «κομψό» το στυλ του Τιμ Μπάρτον, ακόμη και πριν από πέντε χρόνια, παρατηρεί η Κρέικ στην Telegraph, και προσθέτει ότι θα ήταν ίσως πιο εύστοχο να πει κανείς «μόλις τον ξεθάψανε από έναν ρηχό τάφο»… Και σημειώνει ότι ο Μπάρτον «ντυνόταν με μέθοδο» δεκαετίες πριν γίνει τάση του Χόλιγουντ, με το προσωπικό του στυλ να συνάδει σε μεγάλο βαθμό με την αισθητική των ταινιών του.

Μάλιστα, είναι τόσο σεβαστό αυτό το κινηματογραφικό στυλ, που έχει το δικό του όνομα, «Burtonesque». Πρόκειται για το παιδικό  ενδιαφέρον του Τιμ για το γκροτέσκο που έχει μεταμορφωθεί σε εμμονή σε όλη τη διάρκεια της καριέρας του με τα απόκοσμα, δυστοπικά βασίλεια που κατοικούνται από φρικιά, γκόθικ και περίεργους τύπους, οι οποίοι εμφανίζονται σε αγαπημένες ταινίες όπως ο «Ψαλιδοχέρης» (1990), «Σουίνι Τοντ: Ο φονικός κουρέας της οδού Φλιτ» (2007) και «Νεκρή Νύφη» (2005).

Η Μόνικα Μπελούτσι με σέξι πουαντιγιέ φόρεμα Dolce & Gabbana ποζάρει πλάι στον Γουίλεμ Νταφόε, συμπρωταγωνιστή της στον «Σκαθαροζούμη, Σκαθαροζούμη» του Τιμ Μπάρτον (REUTERS/Yara Nardi)

Με άλλα λόγια οι τάσεις της μόδας μπορεί να έρχονται και να παρέρχονται, αλλά για τον Τιμ Μπάρτον, το γκόθικ look είναι τρόπος ζωής, όχι απλά  μόδα. Ή τουλάχιστον, ήταν, σίγουρα, καθ’ όλη τη διάρκεια της 13χρονης σχέσης του με τη βρετανίδα ηθοποιό Ελενα Μπόναμ Κάρτερ. Αγαπημένη για το εκκεντρικό αγγλικό στυλ της, η Μπόναμ Κάρτερ χάρισε σε κάθε φόρεμα Vivienne Westwood που φορούσε την αφοπλιστική γοητεία της.

Και ο Μπάρτον την αντικατόπτριζε απόλυτα. Χωρίς ποτέ να έχουν άριστες σχέσεις με τη βούρτσα των μαλλιών, το ζευγάρι περιπλανιόταν στους δρόμους του βορειοδυτικού Λονδίνου με απολαυστικά ατημέλητα μαλλιά, εκείνη με tea dress (απογευματινό φόρεμα) και χοντροκομμένες μπότες bovver, κι εκείνος με μαύρο πουκάμισο, το πολυαγαπημένο του κάρντιγκαν (πλεχτή ζακέτα) και στραβοπατημένα παπούτσια.

Fast forward, τον Αύγουστο του 2024, δεν υπάρχουν πια παλιά παπούτσια στα πόδια του Τιμ Μπάρτον: είναι πλέον καλογυαλισμένα όπως και η υπόλοιπη εμφάνισή του. Αν και ποτέ δεν πρόκειται να είναι τόσο άψογος όσο ο Τομ Φορντ, ο Μπάρτον έχει σίγουρα βελτιώσει το look του. Οταν βγαίνεις με μια γυναίκα τόσο λαμπερή όσο η Μπελούτσι, κουρεύεσαι και φοράς ένα καλοραμμένο μαύρο σακάκι και ένα πουκάμισο με διακριτικό εμπριμέ.

Αλλά ο σεβασμός του ενός για το στυλ του άλλου είναι αμφίδρομος. Οι ταινίες του Μπάρτον είναι γνωστές για την αποφυγή των έντονων χρωμάτων και τη δραματική χρήση του ασπρόμαυρου. Η Μπελούτσι, εξάλλου, φορούσε πάντα πολύ μαύρο. (Μήπως, λοιπόν, το ασπρόμαυρο πουαντιγιέ φόρεμα του Dolce & Gabbana είναι φόρος τιμής στην αγαπημένη χρωματική παλέτα του Μπάρτον;) Φτάνοντας στη Βενετία, η Μόνικα φορούσε ένα λευκό κοστούμι με φαρδύ παντελόνι και μαύρο πουκάμισο, σε μια ακόμη απόδειξη του ταιριάσματος των ρούχων τους.

Ωστόσο, ο χρόνος θα δείξει αν το τελευταίο power couple του Χόλιγουντ θα κάνει σήμα κατατεθέν της εμφάνισής του το «la Dolce Vita Goth». Αλλά αν το κάνει, δεν θα είναι οι πρώτοι που ντύνονται με παρόμοιο τρόπο. Από τον Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ και τη Λορίν Μπακόλ μέχρι τον Μπραντ Πιτ και την Γκουίνεθ Πάλτροου, τα πιο έξυπνα ζευγάρια φρόντιζαν πάντα να εκμεταλλεύονται τη γοητεία που ασκεί στο κοινό το «στυλ του ζευγαριού», ντύνοντας αρμονικά ο ένας τον άλλον με τρόπο έτσι ώστε να ενισχύουν το κύρος τους.

Ινσταγκραμικό ζευγάρι, οι πλέον διαζευγμένοι influencers Κιάρα Φεράνι και Fedez έβγαλαν εκατομμύρια με τις εμφανίσεις τους

Τέλος, μπορεί ο Μπάρτον και η Μπελούτσι να μην χρειάζονται τα επιπλέον χρήματα, το ντύσιμο των ζευγαριών, όμως, μπορεί να είναι μια επικερδής επιχείρηση, παρατηρεί η Λόρα Κρέικ στην Telegraph. Και αν το κάνεις σωστά, μπορείς να τραβήξεις διπλάσια προσοχή και να έχεις διπλάσια εμβέλεια.

«Instacouples», όπως οι (πλέον διαζευγμένοι) ιταλοί influencers Κιάρα Φεράνι και Φεντερίκο Λουτσία (ο ράπερ Fedez), έχουν βγάλει εκατομμύρια ευρώ από συμφωνίες branding και χορηγίες, απλά και μόνο με το να δείχνουν καλά μαζί. Δύο πιο πρόσφατα παραδείγματα είναι οι ηθοποιοί Τομ Χόλαντ και Ζεντάγια (εκτιμώμενη συνολική αξία: 19 εκατ. ευρώ), και η τραγουδίστρια Ντούα Λίπα και ο ηθοποιός φίλος της, Κάλουμ Τέρνερ (εκτιμώμενη συνολική αξία: 59,5 εκατ. ευρώ).

Αν και το ταίριασμα των look μπορεί βέβαια να μην είναι πάντα νικηφόρο, μέχρι στιγμής φαίνεται ότι ο Τιμ Μπάρτον και η Μόνικα Μπελούτσι θα μπορούσαν να τα καταφέρουν μέχρι τέλους. Για όσο καιρό θα είναι μαζί, πάντως, εμείς θα απολαμβάνουμε το γκόθικ ρομάντζο τους.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...