Καθώς οι χώρες προσπαθούν να βγουν η κάθε μια με τον δικό της τρόπο από την σχεδόν δίμηνη καραντίνα και καθώς πλησιάζει το καλοκαίρι ο τομέας στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος είναι φυσικά ο τουριστικός. Κανείς δεν ξέρει βέβαια πότε θα επιτραπούν ξανά οι πτήσεις που έχουν διακοπεί, ούτε πόσοι θα αποφασίσουν να κάνουν φέτος διακοπές είτε εντός της χώρας τους είτε έξω από αυτή.
Τα ξενοδοχεία πρέπει να είναι έτοιμα να υποδεχτούν τους πελάτες τους με βάση τα νέα δεδομένα τα οποία υποχρεώνουν τους ξενοδόχους να πάρουν μια σειρά από μέτρα προστασίας. Η τοποθέτηση απολυμαντικών σε πολλά σημεία, η απολύμανση των αποσκευών των πελατών, η αραίωση των τραπεζιών και των καθισμάτων στα εστιατόρια και τα σαλόνια είναι κινήσεις που θεωρείται δεδομένο ότι θα κάνουν όλες οι ξενοδοχειακές μονάδες.
Υπάρχουν και ξενοδοχεία που έχουν αποφασίσει να πάρουν πιο δραστικά μέτρα. Όπως αναφέρει σε δημοσίευμα της η εφημερίδα Telegraph ένα θέρετρο στην Ισπανία που προσφέρει στους πελάτες του θεραπευτικές υπηρεσίες, το SHA Wellness Clinic, θα τοποθετήσει σε διάφορους χώρους θερμικές κάμερες ώστε να ελέγχεται η θερμοκρασία πελατών και προσωπικού σε τακτική βάση και να εντοπίζονται έγκαιρα πιθανά κρούσματα του κορονοϊού.
Οι υπεύθυνοι του ξενοδοχείου διαβεβαιώνουν ότι οι κάμερες θα είναι τοποθετημένες μόνο στα σημεία εισόδου των κοινόχρηστων χώρων και δεν τίθεται θέμα παραβίασης της ιδιωτικότητας των πελατών τους. Επίσης για να επισκεφτεί κάποιος το θέρετρο θα πρέπει να έχει υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις αλλά και τεστ για τον κορονοϊό 24 ώρες πριν από την άφιξη του εκεί. Το ίδιο θα συμβεί και με τους υπαλλήλους που πρόκειται να εργαστούν στο θέρετρο.
Το ξενοδοχείο Legian Seminyak στο Μπαλί θα πραγματοποιεί θερμομετρήσεις σε προσωπικό και πελάτες και όποιος έχει έστω και δέκατα δεν θα επιτρέπεται να εισέλθει στο ξενοδοχείο και θα πηγαίνει για περαιτέρω ιατρικό έλεγχο.
Η αλυσίδα ξενοδοχείων Resplendent Ceylon στη Σρι Λάνκα θα πραγματοποιεί όχι μόνο θερμομετρήσεις αλλά και αναπνευστικά τεστ στους πελάτες οι οποίοι, όταν κάνουν την κράτηση, θα πρέπει να συμπληρώσουν ένα ερωτηματολόγιο σχετικό με την κατάσταση της υγείας τους για να τους δεχτεί το ξενοδοχείο.
«Η ευθύνη μας ως ξενοδόχοι είναι μεγαλύτερη από ποτέ και πρέπει να δώσουμε σημασία στην παραμικρή λεπτομέρεια και να βοηθήσουμε στην αντιμετώπιση του κορονοϊού. Η προστασία του προσωπικού, των πελατών και της ευρύτερης κοινότητας είναι η βασική μας προτεραιότητα για αυτό και ξοδέψαμε αρκετό χρόνο για να δημιουργήσουμε μια σειρά από πρωτόκολλα ασφαλείας για τον κορονοϊό» αναφέρει οι Μαλίκ Φερνάντο, ιδιοκτήτης της αλυσίδας Resplendent Ceylon.
H ξενοδοχειακή μονάδα Milaidhoo Island στις Μαλδίβες θα ρίξει στο βάρος της στην συνεχή απολύμανση αντικειμένων, επιφανειών και χώρων που θα έρχονται σε επαφή οι πελάτες.
Το Castello di Ugento, ένα κάστρο που έχει μετατραπεί σε ξενοδοχειακό συγκρότημα στην Νότιο Ιταλία θα παρέχει μάσκες στο προσωπικό και τους πελάτες του ενώ επίσης αγόρασε για το προσωπικό ειδικές φόρμες εργασίας οι οποίες θα απολυμαίνονται μετά την χρήση τους.
Η αλυσίδα ξενοδοχείων, resort & spa, Anantara στην Ταϊλάνδη έχει επενδύσει σε ένα προηγμένης τεχνολογίας σύστημα κλιματισμού και εξαερισμού το οποίο φιλτράρει τον αέρα με τέτοιο τρόπο ώστε να εμποδίζεται η διάδοση ιών και μικροβίων.
Κάποια ξενοδοχεία αποφάσισαν να μην έχουν φέτος πρωϊνούς μπουφέδες στις εγκαταστάσεις τους και οι πελάτες να τρώνε πρωϊνό υποχρεωτικά στα δωμάτια τους με ό,τι αυτό θα σημαίνει για το ταμείο της επιχείρησης αφού θα απαιτούνται πολύ περισσότεροι σερβιτόροι.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News