30 χρόνια μετά και σε ηλικία 63 ετών, η Ιζαμπέλα Ροσελίνι ξαναγίνεται το πρόσωπο της εταιρείας καλλυντικών Lancome. Η γνωστή εταιρεία είχε διακόψει τη συνεργασία με την ηθοποιό όταν εκείνη έκλεισε τα σαράντα. Τότε, ακολούθησε γενική κατακραυγή για την εμμονή της βιομηχανίας της μόδας με τα νεανικά πρότυπα. Φέτος η εταιρεία προσπαθεί να αποδώσει και να ταυτιστεί με έναν πιο ευρύ ορισμό του τι σημαίνει να είσαι όμορφη και να μεταδώσει το μήνυμα πως η ομορφιά δεν έχει ηλικία.
Η Ροσελίνι συνεχίζει να είναι η πιο κατάλληλη επιλογή, γιατί ανέκαθεν απέπνεεε μια δυναμική θηλυκότητα και πότε δεν ακολούθησε τα στερεότυπα του Χόλιγουντ. Κόρη της σουηδέζας καλλονής Ινγκριντ Μπέργκμαν και του θρυλικού σκηνοθέτη Ρομπέρτο Ροσελίνι, η Ροσελίνι δεν βασίστηκε στην «κληρονομιά» των γονιών της, αλλά κατάφερε να αφήσει το δικό της στίγμα.
Η ιδιαίτερη ομορφιά, η υψηλή νοημοσύνη και το ελεύθερο πνεύμα της πάντα της εξασφάλιζαν ανατρεπτικούς ρόλους -ποιος μπορεί να ξεχάσει την ερμηνεία της στο «Μπλε Βελούδο»- ενώ η ίδια προσπαθούσε να πάει ενάντια στην αντίληψη που θέλει τις γυναίκες να θεωρούνται σέξι και ποθητές μόνο μέχρι μια συγκεκριμένη ηλικία. Πόζαρε ολόγυμνη για το βιβλίο «Σεξ» της Μαντόνα σε ηλικία 40 χρονών και υποστήριζε ανέκαθεν το δικαίωμα της γυναίκας να μεγαλώνει με χάρη – το απείραχτο πρόσωπο της είναι σπάνιο φαινόμενο στο Χόλιγουντ.
We are delighted to announce a new collaboration with an inspired and inspiring woman, Isabella Rossellini. She was our very first Face and one of the most beautiful embodiments of the Lancôme femininity. Welcome back to our Muse! #Lancome #IsabellaRossellini #Muse Illustration by Marc-Antoine Coulon A photo posted by Lancôme Official (@lancomeofficial) on
Για την εκ νέου συνεργασία της με τη Lancome, η Ροσελίνι δήλωσε πως είναι συγκλονισμένη και βαθιά συγκινημένη καθώς και ότι η απόφαση της εταιρείας δεν έχει να κάνει μόνο με εκείνη, αλλά είναι ένας εορτασμός της γυναίκας γενικότερα, ανεξαρτήτου ηλικίας. Οι μεγάλες εταιρείες καλλυντικών και διάσημοι οίκοι μόδας έχουν αρχίσει να αντιλαμβάνονται πως η ομορφιά δεν περιορίζεται μόνο στα νιάτα και τον τελευταίο χρόνο στις περισσότερες διαφημιστικές καμπάνιες πρωταγωνιστούν γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας, όπως για παράδειγμα η ηλικίας 81 ετών Σοφία Λόρεν που εμφανίστηκε σε διαφήμιση της Dolce & Gabbana.
Η στροφή αυτή μεταφράζεται και σε περισσότερα κέρδη αφού σίγουρα το πιο ώριμο κοινό έχει μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη από μια εικοσιπεντάχρονη που παίρνει το βασικό μισθό. Σύμφωνα με την Ιζαμπέλα Ροσελίνι «στις ώριμες γυναίκες αρέσει να βλέπουν μεγαλύτερες γυναίκες στις διαφημίσεις, και το ίδιο και στις νεότερες, γιατί βλέποντας τις δεν φοβούνται να γεράσουν». Και όντως γυναίκες σαν την Ροσελίνι, Ελεν Μίρεν, Σάρλοτ Ράμπλινγκ και Σούζαν Σαράντον αποδεικνύουν συνεχώς πως δεν υπάρχει λόγος για καμία να φοβάται να μεγαλώσει.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News