Πέρασαν δύο μήνες από εκείνη την ιστορική τρόπον τινά ανακοίνωση του Χιου Χέφνερ ότι το εμβληματικό περιοδικό του, το Playboy, θα πάψει να φιλοξενεί γυμνές γυναίκες στο εξώφυλλό του. Και έχουν περάσει πάνω από 27 χρόνια από το μακρινό 1989, όταν η Πάμελα Αντερσον, η καναδή καλλονή με τις αμφίβολες υποκριτικές ικανότητες, έσπαγε τα ρεκόρ πωλήσεων ούσα η κοπέλα του μήνα. Τώρα αυτός ο κύκλος κλείνει: Η Αντερσον θα είναι η τελευταία γυμνή στο εξώφυλλο του Playboy, στο τεύχος Ιανουαρίου/Φεβρουαρίου που θα κυκλοφορήσει στις 11 Δεκεμβρίου.
Οπως σημειώνει το Playboy η 48χρονη σήμερα Αντερσον είναι ιδανική επιλογή για αυτόν τον αποχαιρετισμό στο γυμνό. Η συντακτική ομάδα του περιοδικού την χαρακτηρίζει «την πιο διάσημη Playmate στην ιστορία του Playboy». Και παραθέτει τα αδιαμφισβήτητα στοιχεία: Είναι η 14η φορά που βρίσκεται στο εξώφυλλο και η 15η της φωτογράφιση.
Η ίδια η Αντερσον περιέγραψε το παρασκήνιο για το νέο εξώφυλλο μιλώντας στο Entertainment Tonight: «Το τηλέφωνο χτύπησε. Στην άλλη άκρη της γραμμής ήταν ο δικηγόρος του Χιου Χέφνερ. “Δεν θέλουμε καμία άλλη. Δεν υπάρχει καμία άλλη, μπορείς να κάνεις το τελευταίο εξώφυλλο του Playboy;”. Φυσικά είπα ναι».
Πίσω από το φακό βρέθηκε η διάσημη φωτογράφος μόδας Έλεν Φον Ανγουερθ. Ενώ στο «σαλόνι» του περιοδικού φιλοξενείται η συνέντευξη που έδωσε η Πάμελα. Οχι σε όποιον κι όποιον αλλά στον ηθοποιό Τζέιμς Φράνκο ο οποίος εκτελεί χρέη δημοσιογράφου σε αυτό το «ιστορικό» τεύχος.
Σε συνέντευξή του τον Οκτώβριο, ο Σκοτ Φλάντερς, διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης που εκδίδει το Playboy, είχε εξηγήσει τους λόγους του αποχαιρετισμού στο γυμνό. «Με την ολοένα και μεγαλύτερη διείσδυση της πορνογραφίας στην καθημερινότητά μας, το τόσο γυμνό έγινε πασέ» είχε πει χαρακτηριστικά. Ο ίδιος είχε επιβεβαιώσει πως ο 89χρονος σήμερα Χιου Χέφνερ είχε δώσει προσωπικά τη συγκατάθεσή του να αφαιρεθούν οι γυμνές φωτογραφίες από την ύλη του περιοδικού. Εντάξει, όχι όλες οι γυμνές. Οι απολύτως γυμνές.
Η αμερικανική έκδοση του περιοδικού είναι εδώ και χρόνια μη κερδοφόρα. Για παράδειγμα, οι πωλήσεις του σήμερα κυμαίνονται στις 800.000 σε μηνιαία βάση, ενώ το 1975 το αντίστοιχο νούμερο ξεπερνούσε τα 5,5 εκατ. αντίτυπα! Ωστόσο, κανείς δεν ενδιαφέρεται ιδιαίτερα για τις πωλήσεις που κάνει το έντυπο, αφού το brand του παραμένει ιδιαίτερα ισχυρό. Κι ο λόγος ύπαρξής του στην αμερικανική αγορά δεν είναι άλλος από τη συνέχεια που θέλει η ίδια η φίρμα να δώσει στον εαυτό της. Δεν νοείται να περάσει χρόνος και να μη συστήσει το Playboy… φρέσκο αίμα στο κοινό. «Η διαφορά μας με το VICE είναι πως εμείς απευθυνόμαστε στον άνδρα που έχει δουλειά. Αυτό θα είναι πλέον το target group μας», εξηγούν τα στελέχη της εταιρείας. Και οι άνδρες που έχουν δουλειά θυμούνται την πρώτη φορά που είδαν γυμνή την Πάμελα Αντερσον…
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News