Ο Κάιζερ της μόδας ξέρει να αρμέγει καλά την αγελάδα της υπογραφής του και του μάρκετινγκ γενικότερα. Σήμερα στα 83 του, όχι απλώς δεν βγαίνει στη σύνταξη, και δεν αφήνει τις θέσεις του ως επικεφαλής σχεδιαστής στον οίκο Chanel και στον οίκο Fendi να τις πάρει κανένας νεότερος, αλλά κάνει επιπλέον κάνει δολοπλοκίες και αρπαχτές.
Οσον αφορά τις δολοπλοκίες, σαν «παλιά καραβάνα» στον χώρο της μόδας, είναι σταθερός σύμβουλος της ηγεσίας στον όμιλο εταιρειών μόδας LVMH, με αποτέλεσμα τελικά να κινεί τα νήματα όσον αφορά το ποιος σχεδιαστής αναλαμβάνει τον κάθε οίκο και ποιος εκδιώκεται εν μία νυκτί. Αν δεν τα πας καλά, εν ολίγοις, με τον 83χρονο, δεν θα δεις προκοπή.
Οι απολαβές του φυσικά, από τους δύο οίκους, τη θέση του συμβουλάτορα αλλά και από τον προσωπικό του οίκο μόδας με την ονομασία Karl Lagerfeld, είναι τεράστιες. Ωστόσο, ο ίδιος, δεν χάνει ευκαιρία, κάθε τρεις και λίγο, να εξαργυρώνει δεξιά και αριστερά με διάφορες συνεργασίες “μια κι έξω”, το όνομα, το προφίλ και την κοτσίδα του. Τα τρία αυτά, τα έχει κάνει trademark.
Yπογράφει λοιπόν κατά καιρούς διάφορα είδη, άσχετα με τη μόδα ‒ από μπουκάλια κόκα κόλα μέχρι αναπτηράκια και μαζεύει λεφτά. Δεν σταματάει ποτέ! Επίσης εκδίδει και διάφορα βιβλία με τα τσιτάτα του και άλλες εξυπνάδες για να δίνει το καλό παράδειγμα στους νέους που θέλουν να ακολουθήσουν τα χνάρια του.
«Η μοναδική φιλοδοξία μου πλέον είναι να χωράω σε τζιν παντελόνι No28», είναι μία από τις «ατάκες Λάγκερφελντ» στο βιβλιαράκι με τίτλο «Ο κόσμος σύμφωνα με τον Καρλ», που εκδόθηκε το 2013 από τις γαλλικές εκδόσεις Flammarion.
Ο Καρλ, βέβαια δεν διστάζει να διατυπώσει απόψεις για όλους και για όλα. Το 2013, με αφορμή το λανσάρισμα του πιο πάνω βιβλίου με τα «θέσφατα», έκανε δηλώσεις και για το ελληνικό χρέος:
«Η Ελλάδα πρέπει να καθαρίσει το προφίλ της. Αυτό είναι πολύ δύσκολο, διότι έχει τη φήμη πως είναι φοβερά διεφθαρμένη. Σ΄αυτή τη χώρα δεν μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος ότι τα χρήματα που δίνεις θα καταλήξουν εκεί που πρέπει. Δεν θέλουμε η Ελλάδα να εξαφανιστεί, αλλά οι Ελληνες, έχουν πραγματικά αηδιαστικές συνήθειες».
Αυτά εν ολίγοις περί Καρλ Λάγκερφελντ. Και τώρα πάμε στην τελευταία εκμετάλλευση του trademark «προφίλ-κοτσίδα-υπογραφή». Πρόκειται για τη νέα μεγάλη συλλεκτική κασετίνα KARLBOX με ξυλομπογιές Faber Castell σε όλα τα χρώματα και τις αποχρώσεις. Η συσκευασία είναι κατασκευασμένη από λάκα και ακρυλικό και περιλαμβάνει 350 χρωματιστά μολύβια μαζί με ξύστρες διαφόρων μεγεθών, μαρκαδόρους, κάρβουνο ζωγραφικής και πινέλα ακουαρέλας. Κάθε μολύβι της κασετίνας, αν πουλιόταν μόνο του θα κόστιζε 7,8 ευρώ.
Αυτή λοιπόν, η mega-κασετίνα κόστους 3.000 δολαρίων ή 2.730 ευρώ (όσο μισό σακάκι Chanel της πρόσφατης συλλογής) πωλείται με λίστα αναμονής αυτές τις μέρες στο κατάστημα του Μουσείου Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης. Πρόκειται για συλλεκτικό προϊόν, που διατίθεται σε 2.500 τεμάχια.
Δείτε στο βίντεο τον Καρλ Λάγκερφελντ να σκιτσάρει. “Μικρός ήθελα να γίνω σκιτσογράφος. Για εξάσκηση σκιτσάριζα όλα τα κοστούμια από έργα τέχνης που έβλεπα στις εγκυκλοπαίδειες. Ετσι έγινα σχεδιαστής μόδας”, έχει δηλώσει.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News