Η Μαντόνα έζησε μία δύσκολη χρονιά. Μαζί με τους οπαδούς της, τους groupies, τους ακόλουθούς της στο Instagram. Ολοι αυτοί την είδαν να τρώει το πρώτο χαστούκι. Ο μεγαλύτερος γιος της, ο 15χρονος τότε Ρόκο, επέλεξε να μείνει με τον πατέρα του, τον βρετανό σκηνοθέτη, Γκάι Ρίτσι. Ξαφνικά την εγκατέλειψε κατά τη διάρκεια μίας περιοδείας τα περασμένα Χριστούγεννα. Ε και; Πόσα παιδιά δεν το έχουν ήδη κάνει; Πόσα παιδιά μεγάλων σταρ θα ήθελαν να εξαφανιστούν για λίγο και να τεθούν υπό την προστασία ενός (λιγότερο σταρ τέλος πάντων) γονέα; Η ιστορία θα μπορούσε να έχει μείνει εκεί. Αλλά η τραγουδίστρια ήθελε να διεκδικήσει την κηδεμονία (αγάπη;) του γιου της ακόμη και στα δικαστήρια. Δικαίωμά της.
Εμπλεξε σε έναν δικαστικό αγώνα που κράτησε μήνες. Βρήκε συμπαράσταση στο κοινό της. Επέλεξε να ποστάρει διαρκώς σχόλια, μικρές φράσεις που αφορούσαν μία άκρως οικογενειακή υπόθεση στα σόσιαλ μίντια. Επέλεξε δηλαδή να εκτεθεί πλήρως στους ανθρώπους που έχει μάθει να γοητεύει πριν καν ενηλικιωθεί. Με μηνύματα αγάπης προς τον γιο της, με δηλώσεις για τα επόμενα βήματά της, πάντοτε σε συνδυασμό με φωτογραφίες, δικές της, παλιές, οικογενειακές. Ηταν όπλο της; Δεν μπορούσε να στερήσει πληροφορίες της προσωπικής της ζωής από το πολυάριθμο κοινό της; Ετσι έχει μάθει να λειτουργεί; Δεν ήξερε;
Δέχθηκε πολλές προειδοποιήσεις. Ακόμη και μία δικαστής είχε «μαλώσει» το διάσημο ζευγάρι τον περασμένο Μάρτιο. «Και οι δύο γονείς έχουν επιλέξει να ζουν με έναν πολύ δημόσιο τρόπο, δέχονται και προκαλούν την έκθεσή τους στον κόσμο, το παιδί όμως όχι. Τους παρακαλώ να σκεφτούν το καλό του γιου τους –ίσως πρέπει να τον απομακρύνουν από τα φώτα της δημοσιότητας», είχε πει όσο ευγενικά μπορούσε, η δικαστής Ντέμπορα Κέιπλαν.
Βέβαια δεν είναι κι εύκολο. Η αμερικανίδα σταρ κυκλοφορεί με ένα φως μονίμως πάνω της. Οταν έφερε τον γιο της στις ΗΠΑ, για να γιορτάσουν μαζί τα 16α του γενέθλια («sweet sixteen») οι ρεπόρτερ ήξεραν και μετέδωσαν ακριβώς πόσο κόστισε όλο το ταξίδι. Οταν επισκέφθηκε η ίδια το νέο σχολείο του γιου της στο βόρειο Λονδίνο όπου γνώρισε τη διευθύντρια, οι σχολιαστές περιέγραψαν το ντύσιμό της, τις αλυσίδες που επέλεξε να βάλει, τα γκόθικ δαχτυλίδια της, τα ακριβά παπούτσια, το πλατύ χαμόγελο που ήταν ζωγραφισμένο στο πρόσωπό της την ώρα που έφευγε. Οποτε έβγαινε σε (πολυσύχναστα) εστιατόρια με τον γιο της, κάπου σε κάποια γωνία υπήρχε πάντοτε κι ένας παπαράτσι – ό,τι ήθελε να αποφύγει ο γιος της αποφασίζοντας να μην επιστρέψει μαζί της στις ΗΠΑ.
Κάθε τόσο η 58χρονη τραγουδίστρια έστελνε μηνύματα στον γιο της (και τους ακόλουθους) μέσω Instagram. Ανέβαζε μία φωτογραφία του και έγραφε «Μου λείπει αυτό το αγόρι που είναι γεμάτο ζωή…». Ή ανέβαζε ένα άλλο στιγμιότυπο, από τότε που ο ίδιος ήταν βρέφος. «Μου λείπεις», του έγραφε στα Γαλλικά. Κι ο πραγματικός Ρόκο ήταν κάπου εκεί ανάμεσα στη μητέρα του και τα φώτα της δημοσιότητας.
«Είναι πολύ δύσκολη περίοδος γι’ αυτόν. Ελπίζουμε να δώσουμε ένα τέλος σε αυτό το συντομότερο δυνατόν, χωρίς να τον εκθέσουμε σε περισσότερο σε δίκες, δημοσιογράφους, μέσα ενημέρωσης και όλα αυτά», διαμήνυε η δικηγόρος που ανέλαβε την εκπροσώπησή του.
Το δράμα του Ρόκο φαίνεται να τελείωσε. Επετεύχθη συμφωνία, μία ημέρα προτού εμφανιστούν οι διάσημοι γονείς στο δικαστήριο. Ο Ρόκο μετακομίζει μόνιμα στο Λονδίνο. Ακριβώς μία ημέρα μετά την είδηση η Μαντόνα «έτρεξε» στους ακόλουθους, για να εξηγηθεί. «Κάποιες φορές η μάνα πρέπει να είναι σκύλα… και να της φέρονται σαν βασίλισσα», έγραψε με δύο αναρτήσεις ανεβάζοντας την ίδια φωτογραφία. Καμία αλυσίδα ή δαχτυλίδι, απλώς ένα μαύρο φούτερ με κουκούλα. Α, και βέβαια έπρεπε για μία ακόμη φορά να υπενθυμίσει στον κόσμο που την παρακολουθεί ότι «είμαστε οικογένεια ό, τι και να είμαστε για τον κόσμο!». Ανάρτησε μία ακόμη φωτογραφία με τα τέσσερα παιδιά της. Εμαθε τίποτα;
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News