Στο Μιλάνο βρέχει. Μέσα στη νύχτα, η λυγερή κοπέλα με το σκούρο δέρμα και τα μακριά μαύρα μαλλιά προχωράει αποφασιστικά προς την Γκαλερία. Την ώρα που διασχίζει τη σκεπαστή στοά με τις αψίδες απέναντι από το Ντουόμο, η πλατεία είναι έρημη και σκοτεινή, μόνο κάποια λιγοστά φώτα αντανακλώνται μέσα στο νερό της βροχής, που γυαλίζει κάτω από τα πόδια της.
Τη λένε Μία Παρκ και είναι διάσημη φωτογράφος. Στην είσοδο του μπαρ, ο πορτιέρης τη ρωτάει αν ξέρει τους κανόνες. «Βεβαίως, μου τους έμαθαν εδώ και πολύ καιρό. Μην πίνεις πολύ, μην υψώνεις τη φωνή σου, μη μιλάς σε ξένους, να λες πάντα παρακαλώ και σας ευχαριστώ…», απαντάει.
Απόψε, όμως, δεν ισχύει κανένας από αυτούς. Η Λίντα, που αναλαμβάνει να την οδηγήσει στη σάλα, της ανακοινώνει τον ένα και μοναδικό κανόνα που επιβάλλεται: «Ο “Red Hand” είναι απόλυτος σε ό,τι αφορά στην ανωνυμία του. Λοιπόν, όχι φωτογραφίες», της λέει. Εκείνη, όμως, θα τον αγνοήσει, όπως απαιτεί η μυστική της αποστολή.
Ποιος είναι ο «Red Hand»; Η Μία Παρκ (αναγραμματισμός του Campari, το προσέξατε;) βρίσκεται στο Μιλάνο για να βρει ποιος κρύβεται πίσω από τον μυστηριώδη μπαρτέντερ με τα λαμπερά κόκκινα γάντια, που ετοιμάζει απόψε μερικά από τα καλύτερα κοκτέιλ του κόσμου με βάση το Campari.
Ένας γοητευτικός Ιταλός τής προσφέρει ένα υπέροχο Negroni, ο ίδιος θα χρειαστεί να τη φυγαδεύσει λίγο αργότερα. Θα περάσουν τη νύχτα μαζί στο ξενοδοχείο της, όμως το πρωί, ο Ντάβιντε θα εξαφανιστεί.
Τι σύμπτωση! Ντάβιντε λεγόταν και ο γιος του Γκάσπαρε Καμπάρι, του δημιουργού του μυθικού ιταλικού απεριτίφ. Για την ιστορία, ο Γκάσπαρε ήταν ένας από τους πρώτους επιχειρηματίες που εγκαταστάθηκαν στην Γκαλερία Βιτόριο Εμανουέλε Β’ και ο γιος του ο Ντάβιντε, ο πρώτος Μιλανέζος που γεννήθηκε εκεί.
Ο Ντάβιντε Καμπάρι θα γινόταν σπουδαίος επιχειρηματίας, το όνομά του, άλλωστε, φέρει από το 1910 η εταιρεία (Davide Campari – Milano). Και το 1915 θα άνοιγε το «Caffè Camparino» το μπαρ-σύμβολο του Μιλάνου μέσα στην Γκαλερία.
Σε αυτό το ιστορικό μπαρ, στις 29 Ιανουαρίου, λίγοι εκλεκτοί καλεσμένοι απόλαυσαν υπεύθυνα τα μοναδικά κοκτέιλ με βάση το Campari, τα οποία ετοίμασαν ειδικά για την περίσταση έξι κορυφαίοι μπαρτέντερ από τις μεγάλες πρωτεύουσες του κόσμου. Και την επόμενη ημέρα σε ένα άλλο μεγάλο χώρο διοργανώθηκε ένα επικό πάρτι κατά τη διάρκεια του οποίου έγινε και η πρεμιέρα του «The Legend of Red Hand».
Με αυτή την ταινία μικρού μήκους, τη δεύτερη στη σειρά, επιστρέφουν, λοιπόν, και πάλι φέτος τα «Campari Red Diaries», τα οποία από το 2001 βρίσκονται στον πυρήνα της διαφημιστικής καμπάνιας του διάσημου ιταλικού ποτού. «Ξεφυλλίζοντας» τα ημερολόγια των προηγούμενων ετών βλέπουμε ότι o 2007, ο Μάριο Τεστίνο φωτογράφισε τη Σάλμα Χάγιεκ με θέμα «Hotel Campari», πρωταγωνίστρια στα «Campari Tales 2008» ήταν η Εύα Μέντες και στο «Club Campari 2009» η Τζέσικα Άλμπα.
Στο «Campari Milano 2010», γυναίκα του Campari ήταν η Όλγκα Κιριλένκο, ενώ την επόμενη χρονιά η φωτογράφιση του «The red Affair 2011» είχε μια ακόμη περισσότερο κινηματογραφική προσέγγιση με τον Μπενίσιο ντελ Τόρο να υποδύεται έναν μυστηριώδη έμπορο έργων τέχνης. Και το 2012 δεν …ήρθε το τέλος του κόσμου όπως δήλωνε ο τίτλος «It’s the end of the world!», όμως η Μίλα Γιόβοβιτς έκοβε κυριολεκτικά την ανάσα.
Σταρ του Calendar 2013 με θέμα «Kiss Superstition Goodbye» ήταν η υπέροχη Πενέλοπε Κρουζ, ακολούθησαν το 2014 η Ούμα Θέρμαν με το «Worldwide Celebration», το 2015 η Εύα Γκριν με το «Mythology Mixology» και το 2016 η Κέιτ Χάντσον με το «Bittersweet Campaign». Εκθαμβωτικές μέσα στις κόκκινες τουαλέτες τους που σχεδίασαν ειδικά για τα «Campari Red Diaries» κορυφαίοι σχεδιαστές μόδας, οι ηθοποιοί φωτογραφίστηκαν σε διαφορετικές πόζες για τους 12 μήνες κάθε χρονιάς.
Το 2017, το ημερολόγιο των προηγούμενων ετών έδωσε τη θέση του σε μια ταινία μικρού μήκους. Στο «Killer in Red», ένα διαφημιστικό 13 λεπτών που σκηνοθέτησε ο Πάολο Σορεντίνο με το γνωστό παρακμιακό πλην όμως πολυτελές στυλ του, πρωταγωνιστούσε ο χολιγουντιανός Κλάιβ Όουεν στον ρόλο ενός very cool μπαρτέντερ.
Μετά την τεράστια επιτυχία του, τα «Campari Red Diaries» επιστρέφουν και πάλι φέτος με μια 15λεπτη συναρπαστική ιστορία μυστηρίου. Πρωταγωνιστεί η Ζόε Σαλντάνα στον ρόλο της δολοπλόκου Μία Παρκ, που αναζητά το τέλειο κοκτέιλ και τον δημιουργό του ξεκινώντας από το Μιλάνο, τη γενέτειρα του Campari.
Και από το Μιλάνο, η Μία θα ταξιδέψει στη Νέα Υόρκη, το Μπουένος Άιρες, το Ρίο Ντε Τζανέιρο, το Βερολίνο και το Λονδίνο, για να ανακαλύψει τους έξι πιο ταλαντούχους μπαρτέντερ του πλανήτη, που δημιούργησαν τα καλύτερα κοκτέιλ για τους εραστές του Campari.
Πλάι στην εκρηκτική αμερικανίδα σταρ (με καταγωγή από τον Άγιο Δομίνικο και το Πουέρτο Ρίκο), που έγινε γνωστή από τη συμμετοχή της στις ταινίες «Star Trek» και «Avatar», στο ρόλο του Ντάβιντε εμφανίζεται ο Αντριάνο Τζιανίνι, ο γοητευτικός γιος του μεγάλου σταρ του ιταλικού νεορεαλισμού, Τζιανκάρλο Τζιανίνι.
Η ταινία «The Legend of Red Hand» της φετινής διαφημιστικής καμπάνιας του Campari, έχει πάντα το ίδιο κόνσεπτ των «Campari Red Diaries», το οποίο περιστρέφεται γύρω από το μότο «Κάθε Κοκτέιλ Διηγείται μία Ιστορία». Και υπεύθυνος για τη σκηνοθεσία της είναι ο Στέφανο Σόλιμα, γιος του βετεράνου των σπαγγέτι γουέστερν Σέρτζιο Σόλιμα, που έγινε διάσημος με τη σειρά «Γόμορα» και την ταινία «Suburra».
«Η εμπειρία θα μου μείνει αξέχαστη», δήλωσε ο Στέφανο Σόλιμα, αναφερόμενος στη συνεργασία του «με διεθνώς γνωστούς και ταλαντούχους ηθοποιούς στα γυρίσματα μιας τόσο ενδιαφέρουσας ιστορίας για ένα brand τόσο εμβληματικό όσο το Campari».
Ο ταλαντούχος ιταλός σκηνοθέτης, που σφράγισε την ταινία με το νεονουάρ ύφος του, τόνισε, ακόμη, ότι ο στόχος του ήταν να εξερευνήσει την ουσία του Campari, αυτό το «μυστικό συστατικό που σου δίνει τη δυνατότητα να πετύχεις ένα τόσο θαυμάσιο αποτέλεσμα. Ωστόσο, το συστατικό αποτελεί απλώς ένα μικρό μέρος της επιτυχίας, σημασία έχει πόσο από αυτό χρησιμοποιείς. Έτσι και το “Red Hand” είναι το μυστικό, το κρυφό στοιχείο που κάνει όλη τη διαφορά», όπως είπε.
«Φανταστική» αποκαλύφθηκε η εμπειρία και για την Ζόε Σαλντάνα: «Ο ρόλος της Μία Παρκ μού επέτρεψε να βυθιστώ σε έναν κόσμο γεμάτο μυστήριο και ίντριγκα», δήλωσε ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί στο γεγονός ότι «το Campari αναγνωρίζει ότι πίσω από ένα μεγάλο κοκτέιλ υπάρχει ένας μεγάλος μπαρτέντερ και ότι χωρίς τη συμμετοχή καταπληκτικών χεριών, τα συστατικά δεν θα μπορούσαν να αποδώσουν το μέγιστο δυναμικό τους».
Τέλος, ο Αντριάνο Τζιανίνι δήλωσε «ενθουσιασμένος» τόσο από τη γοητευτική ιστορία του Ντάβιντε, τον οποίο ενσαρκώνει όσο και από τη συνεργασία του με την Ζόε Σαλντάνα. Πάνω απόλα, όμως τον ενθουσίασε «ο φόρος τιμής που αποτίει ο Στέφανο Σόλιμα στην ιταλική κληρονομιά του Campari».
Αντίστοιχος υπήρξε ο ενθουσιασμός και από την πλευρά του Ομίλου Campari. «Είμαστε πολύ υπερήφανοι για τη φετινή ταινία “Campari Red Diaries” και γιατί κάναμε την πρεμιέρα στο Μιλάνο, την γενέτειρα του Campari», δήλωσε ο Μπομπ Κούντσε-Κόντσεβιτς, διευθύνων σύμβουλος του Gruppo Campari και συμπλήρωσε ότι η φετινή καμπάνια “Campari Red Diaries” «έκανε μια νέα δημιουργική στροφή, θέλοντας να δείξει την φιλοδοξία του Campari για το τέλειο κοκτέιλ τιμώντας ταυτόχρονα το ταλέντο των μπαρτέντερς, που έχουν την ίδια επιθυμία».
Και μας προτρέπει να ανακαλύψουμε τα «Red Hands» στα μπαρ ή να γίνουμε εμείς οι ίδιοι «Red Hands» φτιάχνοντας στο σπίτι ένα Campari Tonic. Γιατί όπως είπε «η γεύση του θα σας εκπλήξει ευχάριστα όπως η ταινία».
Campari & Tonic
Ένα από τα πιο απολαυστικά ποτά με βάση το Campari και μαγικά εύκολο, το Campari & Tonic χρειάζεται ελάχιστα υλικά: Campari, Tonic, λάιμ και πάγο. Το μυστικό της γεύσης του κρύβεται απλά στην αναλογία. Αναμειγνύουμε:
- 1 μέρος Campari
- 3 μέρη Tonic
Σερβίρουμε το ποτό σε ποτήρι balloon, το οποίο γεμίζουμε κατά τα ¾ με πάγο και στο τέλος προσθέτουμε μια φέτα λάιμ.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News