O όμιλος Θεοχαράκη κουβαλά βαριά ιστορία. Ιδρύθηκε το 1924 και μετράει σχεδόν έναν αιώνα δυναμικής παρουσίας στα αυτοκινητικά δρώμενα της χώρας. Η Nissan ήταν –και είναι– η ναυαρχίδα του ομίλου από το 1961, ενώ η Ελλάδα ήταν και η πρώτη χώρα στην Ευρώπη όπου ξεκίνησαν να διατίθενται τα μοντέλα της Nissan. Εκτοτε, η Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ έχει συνδέσει το όνομά της τόσο με τη Nissan όσο και με την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στον πελάτη, χτίζοντας διαρκώς τη σχέση και την εμπιστοσύνη μαζί του.
Ως συνέχεια αυτής της ιστορικής διαδρομής, αλλά κυρίως ως επιστέγασμα των υπηρεσιών υψηλού επιπέδου που παρέχει στο ελληνικό πελατολόγιο, ήρθε αυτές τις μέρες και η εταιρική επιβράβευση από τη «μαμά» Nissan Ευρώπης. Συγκεκριμένα, η κατάκτηση του βραβείου Best Customer Experience της Nissan Europe για το οικονομικό έτος 2022, μια τιμητική διάκριση για τη Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης ΑΕ, που επιβεβαιώνει, όπως επισημαίνει η επίσημη ενημέρωση που λάβαμε στο inbox, «με τον καλύτερο τρόπο τη συνεχή δέσμευσή της για την παροχή κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών στους πελάτες της».
Αυτή η διάκριση είναι το φυσικό αποτέλεσμα συστηματικής και ομαδικής δουλειάς των τελευταίων ετών, εφαρμόζοντας σύγχρονες διαδικασίες και μεθόδους στην εξυπηρέτηση των πελατών, τόσο πριν όσο και μετά την πώληση. Για παράδειγμα, η Nissan Νικ.–Θεοχαράκης ΑΕ έχει υιοθετήσει μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες, όπως το online ραντεβού για το σέρβις ενός καινούργιου μοντέλου που πιθανόν να σας ενδιαφέρει, όπως και e-shop ανταλλακτικών και αξεσουάρ Nissan.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News