Η Κίρα Νάιτλι εξέφρασε τη δυσφορία της για τα γυρίσματα προσωπικών σκηνών, λέγοντας ότι δεν θα δεχτεί να το ξανακάνει αν η ταινία σκηνοθετείται από άνδρα.
Μιλώντας με την Λούλου Γουάνγκ, δημιουργό της αυτοβιογραφικής ταινίας «Τρυφερός αποχαιρετισμός» (2019) και τη σεναριογράφο-παραγωγό Νταϊάν Σολγουέι στο podcast «Chanel Connects», η αγγλίδα ηθοποιός απέδωσε την απόφασή της στο «αρσενικό βλέμμα» και στην προσωπική της ματαιοδοξία.
«Αν έκανα μια ιστορία που αφορούσε το ταξίδι της μητρότητας και της αποδοχής του σώματος, λυπάμαι, αλλά νομίζω ότι η σκηνοθεσία θα έπρεπε να γίνει από γυναίκα», δήλωσε η Νάιτλι, «Δεν το αποκλείω εντελώς, αλλά μόνο με τους άντρες», είπε. «Δεν θέλω αυτές τις φρικτές σκηνές σεξ όπου πρέπει να είσαι ερεθισμένη και όλοι μουγκρίζουν. Δεν με ενδιαφέρει να το κάνω».
«Νιώθω πολύ άβολα τώρα προσπαθώντας να απεικονίσω το ανδρικό βλέμμα. Λέγοντας ότι υπάρχουν στιγμές που εννοώ, “Ναι, καταλαβαίνω απολύτως ότι θα ήταν πολύ καλό το σεξ σε αυτή την ταινία και βασικά απλώς χρειάζεστε κάποια που να δείχνει καυτή”», είπε και συνέχισε. «Επομένως, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποια άλλη, γιατί είμαι πολύ ματαιόδοξη και το σώμα [μου] έχει δύο παιδιά τώρα και μάλλον δεν θα ήθελα να σταθώ γυμνή μπροστά σε μια ομάδα ανδρών».
«Συναισθανόμαστε τους άντρες, γιατί, πολιτιστικά, η εμπειρία τους έχει διερευνηθεί πάρα πολύ. Γνωρίζουμε πάρα πολλές πτυχές ακόμη και της ανδρικής σεξουαλικότητας. Αλλά οι άντρες δεν μπορούν να πουν, “Ναι, καταλαβαίνω τι λέτε γιατί έχουμε αυτόν τον πλούτο τέχνης και ταινιών και θεάτρου και τηλεόρασης από τη δική σας πλευρά”», δήλωσε μιλώντας στο podcast.
Μητέρα δύο κοριτσιών πέντε και ενός έτους, η Νάιτλι έχει μιλήσει και στο παρελθόν για συγκρούσεις με άντρες σκηνοθέτες, ξεκινώντας μια μεγάλη επίθεση εναντίον ανδρών συναδέλφων της σε ένα δοκίμιο του 2018, γράφει ο Guardian:
«Μου λένε τι σημαίνει να είσαι γυναίκα. Να είσαι καλή, να είσαι υποστηρικτική, να είσαι χαριτωμένη αλλά όχι και πολύ χαριτωμένη, να είσαι αδύνατη αλλά όχι και πολύ αδύνατη, να είσαι σέξι αλλά όχι και πολύ σέξι, να είσαι επιτυχημένη αλλά όχι πολύ επιτυχημένη… Αλλά δεν θέλω να τους φλερτάρω και να τους κάνω τη μαμά… Δεν θέλω να φλερτάρω μαζί σου γιατί δεν θέλω να σε γαμήσω και δεν θέλω να σε φροντίζω γιατί δεν είμαι η μαμά σου… Θέλω απλώς να δουλέψω, φίλε. Ειναι ΟΚ αυτό; Μίλα και άκου, να σου μιλάνε και να ακούς. Αρσενικό Εγώ. Σταμάτα να το κάνεις»…
Η αγγλίδα ηθοποιός μίλησε και για την αδιανόητη θέση στην οποία έχουν βρεθεί κάποιες γυναίκες αν δεν παίζουν φλερτάροντας ή παριστάνοντας τις μαμάδες: «Πριν από τη μητρότητα είσαι σέξι, αλλά μετά είναι τρομακτικό. Δεν υπάρχει σεξ εκεί, οπότε αυτό που κάνουμε είναι να φοράμε την πανοπλία της παρθένου-μητέρας, που είναι ωραία και ασφαλής. Το πρόβλημα με αυτές τις δύο εικόνες είναι –πιστεύω– ότι πολύ λίγες γυναίκες ταυτίζονται πραγματικά μαζί τους. Οι γυναίκες προορίζονται να το παίζουν “φλερτ ή μαμά” για να ακουστεί η φωνή τους. Δεν μπορώ. Με αρρωσταίνει», είπε.
Η πιο πρόσφατη εμφάνιση της Κίρα Νάιτλι ήταν στο «Miss Απειθαρχία» («Misbehaviour») για την αληθινή ιστορία της διακοπής των καλλιστείων «Μις Κόσμος» του 1970 από μέλη του κινήματος για τη γυναικεία χειραφέτηση. Στην ταινία της Φιλίπα Λόουθορπ η Νάιτλι υποδύεται μια φεμινίστρια που εισέβαλε στη σκηνή της τελετής της διαμαρτυρόμενη για τον σεξισμό του διαγωνισμού. Και η επόμενη ταινία της είναι το «Silent Night» («Αγια Νύχτα»), μια χριστουγεννιάτικη κωμωδία στην οποία συμπρωταγωνιστεί με τους Μάθιου Γκουντ και Αναμπελ Γουίλις σε σκηνοθεσία της πρωτοεμφανιζόμενης Καμίλ Γκρίφιν.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News