387
|

Η νέα γενιά των Audi RS: Μια κλεφτή ματιά στα ενδότερα

Η νέα γενιά των Audi RS: Μια κλεφτή ματιά στα ενδότερα

Πώς δημιουργείται ένα μοντέλο της γκάμας Audi RS; Πώς διαμορφώνεται ο χαρακτήρας του; Τι λένε οι άνθρωποι που εργάζονται στην εξέλιξή του; Οι απαντήσεις που δίνονται εδράζονται στο Ίνγκολσταντ της Γερμανίας, στα κεντρικά της Audi.

Εκεί όπου σχεδιαστές, μηχανολόγοι και τελικά δοκιμαστές των Audi RS ξεκινούν να εξελίσσουν κάθε νέα έκδοση.  H γκάμα είναι γεμάτη από ενδιαφέρουσες κατασκευές, όπως, για παράδειγμα, το αναμενόμενο Audi RS3  των 450 ίππων.

Εκεί, λοιπόν, οι άνθρωποι του R&D (σ.σ. Έρευνας & Εξέλιξης) αναλαμβάνουν από την αναδιαμόρφωση της σχεδίασης -οι έντονοι θόλοι και ο σπορ χαρακτήρας είναι επιβεβλημένοι-, μέχρι της ανάρτησης, των βασικών στοιχείων του μηχανολογικού και της τελικής αίσθησης στο δρόμο.

Η Audi Sport παρουσίασε οκτώ νέα μοντέλα RS (RS Q8, RS 7 Sportback, RS 6 Avant, RS 5 CoupÈ, RS 5 Sportback, RS 4 Avant, RS Q3, RS Q3 Sportback)

Εστιάζουν σε τομείς όπως η ανάρτηση και η οδηγησιμότητα – στοιχεία που αφενός πρέπει να προσδίδουν την επιθετική προσέγγιση ενός Audi RS και αφετέρου οφείλουν να διατηρούν τη φιλικότητα στην καθημερινή χρήση. Η νέα γκάμα της εταιρείας είναι πιο ενδιαφέρουσα οδηγικά από ποτέ και, ταυτόχρονα, με αυτήν την απτή ποιότητα που σε κάνει να νιώθεις υπέροχα μέσα στο κόκπιτ. Το οποίο, ειρήσθω εν παρόδω, συγκαταλέγεται στα πιο μασίφ, τευτονικά και άρτια κατασκευαστικά που κυκλοφορούν – ακόμα και εντός γερμανικής «τριάδας» (βλ. Audi, BMW, Mercedes – με αλφαβητική σειρά).

Όπως λένε οι άνθρωποι της εταιρείας, για παράδειγμα στην απαιτητική πίστα του Nürburgring, κάθε μοντέλο που φιλοδοξεί να φέρει το λογότυπο ‘’RS’’ διανύει εκεί μεγάλο μέρος της εξέλιξής του. Αλλά, φυσικά, και σε διάφορες χώρες, με διαφορετικές κλιματικές συνθήκες και τερέν.

Το ζητούμενο είναι το τελικό προϊόν να καλύπτει τα «θέλω» ενός ειδικού κοινού που αναμένει επιδόσεις, ασφάλεια και αυτή τη χαρακτηριστική δόση συβαριτικής αίσθησης ενός RS.

Το βίντεο που ακολουθεί αποτυπώνει και μια ματιά στο εσωτερικό του εργοστασίου, στις γραμμές παραγωγής των Audi RS. Απ’ αυτές που δεν φανερώνονται κάθε μέρα. Για παράδειγμα, στο εργοστάσιο του Νερκάρσουλουμ όπου κατασκευάζονται τα εξατομικευμένα μέρη των Audi RS, υπάρχουν 230 σετ μηχανημάτων που παράγουν περισσότερα από 130,000 εξαρτήματα ημερησίως.  H γκάμα είναι γεμάτη από ενδιαφέρουσες κατασκευές, όπως, για παράδειγμα, το αναμενόμενο Audi RS3  των 450 ίππων. Πάρτε μία γεύση απ΄τα ενδότερα.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...