Η αποστολή της Μισέλ Ομπάμα να ενθαρρύνει τα παιδιά να τρώνε πιο υγιεινά αποκτά πλέον παγκόσμια διάσταση. Με συμμάχους δύο μαριονέτες, αλλά και κάποιους διάσημους φίλους της, η πρώην Πρώτη Κυρία των ΗΠΑ ξεκινά στο Netflix μια εκπομπή μαγειρικής για παιδιά. Η εκπομπή της είναι μέρος της συμφωνίας για παραγωγές μεταξύ της Netflix και της εταιρείας παραγωγής, την οποία ίδρυσε μαζί με τον σύζυγό της, τέως πρόεδρο Μπαράκ Ομπάμα.
Το «Waffles + Mochi» θα κάνει το ντεμπούτο του στο Netflix στις 16 Μαρτίου, και η Μισέλ, εκτός από παραγωγός, θα εμφανίζεται επίσης στην παιδική εκπομπή, γράφει η εφημερίδα The Washington Post, ανακοινώνοντας το project. Η πρώην Πρώτη Κυρία θα παίζει την ιδιοκτήτρια ενός «φανταστικού σούπερ μάρκετ», το οποίο απασχολεί τις μαριονέτες του τίτλου, τον Βαφλ και τον Μότσι, που είναι κολλητοί φίλοι και επίδοξοι σεφ. Ο Μότσι είναι μια μπαλίτσα όπως το ιαπωνικό κέικ ρυζιού και ο Βαφλ ένα πλάσμα με φουντωτά μαλλιά και αυτιά βάφλες.
«Είμαι ενθουσιασμένη με το γεγονός ότι παντού οικογένειες και παιδιά θα μας ακολουθούν στις περιπέτειες μας καθώς θα ανακαλύπτουμε, θα μαγειρεύουμε και θα τρώμε νόστιμα φαγητά από όλο τον κόσμο», έγραψε η Μισέλ Ομπάμα στο Twitter την Τρίτη 9 Φεβρουαρίου.
Το Netflix περιέγραψε τη σειρά των 10 επεισοδίων ως «μαγειρική περιπέτεια μιας ζωής» στην οποία οι χαρακτήρες ανεβαίνουν σε ένα μαγικό καλάθι αγορών και αναζητούν συστατικά σε όλο τον κόσμο. «Είτε μαζεύουν πατάτες στις Άνδεις του Περού, δοκιμάζουν μπαχαρικά στην Ιταλία ή κάνουν miso στην Ιαπωνία, αυτοί οι περίεργοι εξερευνητές αποκαλύπτουν το θαύμα του φαγητού και ανακαλύπτουν ότι κάθε γεύμα είναι μια ευκαιρία για να κάνουν νέους φίλους», ανακοίνωσε η πλατφόρμα streaming.
Στα επεισόδια της σειράς θα υπάρξουν πολλές ευκαιρίες για έκτακτες εμφανίσεις διάσημων φίλων της οικογένειας Ομπάμα. Το Netflix λέει ότι στην εκπομπή θα εμφανίζονται «διάσημοι σεφ, οικιακοί μάγειρες, παιδιά και διασημότητες» που θα βοηθούν το ντουέτο.
Το project στηρίζει πολλούς από τους στόχους τους οποίους η Μισέλ Ομπάμα προωθεί εδώ και πολύ καιρό. Οταν ήταν στον Λευκό Οίκο, ενθάρρυνε τα παιδιά να τρώνε πιο υγιεινά στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Let’s Move». Επίσης έχει προωθήσει μια παγκόσμια προσπάθεια για την ενδυνάμωση των νέων, συμπεριλαμβανομένης της ίδρυσης της Girls Opportunity Alliance για την προώθηση της εκπαίδευσης. Η παραγωγός της παιδικής εκπομπής λέει, ακόμη, ότι η σειρά θα απευθύνεται και σε παιδιά, που ζουν σε συνθήκες φτώχειας.
«Είμαι επίσης ενθουσιασμένη γιατί συνεργάζομαι με το @PHAnews για να βοηθήσω τα παιδιά να χτίσουν υγιείς συνήθειες και για να βοηθήσω οικογένειες που έχουν ανάγκες να μαγειρεύουν με φρέσκα υλικά όλοι μαζί στο σπίτι», έγραψε στο Twitter, μιλώντας για τη συνεργασία της με την Partnership for Healthier America («Συνεργασία για Υγιέστερη Αμερική»), μη κερδοσκοπική οργάνωση που σχετίζεται με το «Let’s Move».
Ο προηγούμενος τίτλος του «Waffles + Miso» ήταν «Listen to Your Vegetables & Eat Your Parents». Πρόκειται για ένα ανάλαφρο και εύθυμο project από τη σειρά των εκπομπών, που σχεδιάζουν οι Ομπάμα σε συνεργασία με το Netflix. Η εταιρία τους Higher Ground Productions ετοιμάζει ακόμη το ντοκιμαντέρ «American Factory» σχετικά με τη μετατροπή ενός πρώην εργοστασίου της General Motors, και το «Crip Camp», το οποίο εστιάζει σε μια καλοκαιρινή κατασκήνωση για άτομα με αναπηρία.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News