Οι δοκιμές του Pirelli P Zero Corsa System ολοκληρώθηκαν στην ιδιόκτητη πίστα της Ferrari, το ονομαστό Fiorano, και το νέο μείγμα εγκρίθηκε από την ιταλική εταιρεία για το φημισμένο υπεραυτοκίνητό της. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι διαστάσεις παρέμειναν οι ίδιες – 245/35/R19 (εμπρός) και 345/35/R19 (πίσω).
Τα νέα λάστιχα της Enzo ωφελούνται από νέες τεχνολογίες και υλικά προσφέροντας επίπεδα πρόσφυσης, απόδοσης και ασφάλειας αντάξια των σύγχρονων ελαστικών.
Τα P Zerro Corsa System συνδυάζουν δύο διαφορετικές χαράξεις, μια κατευθυντήρια και μια ασυμμετρική, ειδικά σχεδιασμένες για τη μείωση της υδρολίσθησης (aquaplaning), φαινομένου που επηρεάζει εν δυνάμει αρνητικά τέτοιους είδους ελαστικά υψηλών επιδόσεων.
Με την ευκαιρία, η Ferrari ομοίως έδωσε την επίσημη έγκρισή της για τα P Zero και P Zero Corsa System ελαστικά της σειράς Collezione (που απευθύνεται σε ανάλογα μοντέλα του παρελθόντος) για τα F40 και F50.
Να θυμίσουμε ότι το F40 κατά το λανσάρισμά του, το 1987, ήταν το πρώτο Ferrari εξοπλισμένο με το νέο, τότε, Pirelli P Zero. Tα νέα ελαστικά επίσης προσφέρονται στις αρχικές διαστάσεις για το F40 και συγκεκριμένα ως 245/40/R17 (εμπρός) και 335/35/R17 (πίσω). Με την ευκαιρία, μια ευγενική υπενθύμιση για το άσκοπο τοποθέτησης 20άρη τροχού σε υπερμίνι.
Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές είναι υπό εξέλιξη και το νέο ελαστικό για το πανέμορφο Ferrari GTO του 1984, για το οποίο η εταιρεία ετοιμάζει από την 1η έως την 4η Οκτωβρίου το επετειακό «Legacy Tour» με αφορμή τα 40 ακριβώς χρόνια από την παρουσίασή του.
Με την επίσημη έγκριση των ελαστικών αντικατάστασης για αυτά τα τέσσερα θρυλικά supercars, η Ferrari επιδεικνύει τη δέσμευσή της να παρέχει στους ιδιοκτήτες ιστορικών μοντέλων της τη σιγουριά ότι τα αυτοκίνητά τους μπορούν να χρησιμοποιηθούν με ασφάλεια στους σύγχρονους δρόμους.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News