382
Το T-Roc Cabriolet θα χρησιμοποιεί μπροστινές κολόνες φτιαγμένες από εκτυπωτή. Και τώρα περνούν από την απαραίτητη πιστοποίηση, καθώς μπροστινές κολόνες είναι αυτές, δεν θες να γίνονται φρουί ζελέ σε τυχόν πρόσκρουση |

Φτιάχνοντας αυτοκίνητα με εκτυπωτή – Συμβαίνει τώρα

Το T-Roc Cabriolet θα χρησιμοποιεί μπροστινές κολόνες φτιαγμένες από εκτυπωτή. Και τώρα περνούν από την απαραίτητη πιστοποίηση, καθώς μπροστινές κολόνες είναι αυτές, δεν θες να γίνονται φρουί ζελέ σε τυχόν πρόσκρουση
|

Φτιάχνοντας αυτοκίνητα με εκτυπωτή – Συμβαίνει τώρα

Πείτε με άσχετο, αλλά η πρώτη φορά που είδα ένα εξάρτημα αυτοκινήτου φτιαγμένο από εκτυπωτή ήταν μια πλαφονιέρα από μία κλασική Alfa Romeo, η οποία ήταν σε φάση αναπαλαίωσης. Πού να βρεθεί το ορίτζιναλ ανταλλακτικό; Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο σχεδόν εβδομήντα ετών. Όμως ένας άνθρωπος που έτυχε να ξέρω, του οποίου έπιαναν τα χέρια του, μόλις είχε βρει την πατέντα. Αν θυμάμαι καλά, ήταν στη Σπάρτη ο σωστός εκτυπωτής, αυτός που δημιούργησε ακριβώς -αλλά ακριβώς, λέμε- την ίδια πλαφονιέρα που είχε εκείνη η κλασική καλλονή μερικές δεκαετίες πριν. Σήμερα, όμως, το 3D Printing αρχίζει να παίρνει τεράστιες διαστάσεις και μπαίνει στις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Για παράδειγμα, στη Γερμανία έχει ήδη προχωρήσει η συνεργασία μεταξύ VW και Siemens ώστε η παραγωγή εξαρτημάτων, σύγχρονων αυτή τη φορά αυτοκινήτων, να μπει για τα καλά στη διαδικασία. Διαβάζω ότι ένα πλεονέκτημα είναι πως τα εξαρτήματα ζυγίζουν το μισό από αυτά που κατασκευάζονται από χάλυβα. Και φυσικά κοστίζουν σημαντικά λιγότερο. It’s all about the money, που θα λέγε και ο Κρίστιαν Βόλμεν, μέλος του Δ.Σ. της εταιρείας. Μόνο που εννοείται και δεν το λέει έτσι ο Κρίστιαν, το πάει αλλιώς, με μία παράλληλη δήλωση ότι «παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις λόγω κορονοϊού, στοχεύουμε να κάνουμε την εκτύπωση 3D ακόμα πιο αποτελεσματική για τα επόμενα χρόνια και κατάλληλη για χρήση στη γραμμή παραγωγής».

Για να προχωρήσει η Volkswagen και να πάρει ένα προβάδισμα από τους ανταγωνιστές της, λέγεται ότι έχει επενδύσει ένα ποσό με περισσότερα μηδενικά από τους αριθμούς του κινητού τηλεφώνου σου, κατά την τελευταία πενταετία και μόνο. Μέχρι το 2025, ο στόχος είναι η παραγωγή έως και 100.000 εξαρτημάτων με τρισδιάστατη εκτύπωση στο Βόλφσμπουργκ, την έδρα της εταιρείας, σε ετήσια βάση.

Για την ώρα, πάντως, τα πρώτα εξαρτήματα που έχουν πάρει τον δρόμο προς την απαραίτητη πιστοποίηση είναι αυτά της μπροστινής κολόνας («A pillar», όπως λέγεται στη γλώσσα των εργοστασίων) της καμπριολέ έκδοσης του πρώτου ανοιχτού SUV της εταιρείας, του T-Roc. Είναι βέβαιο ότι το T-Roc Cabriolet αποτελεί περίπτωση αυτοκινήτου -παύλα- αντικείμενου απαίτησης από πολλές κυρίες, με έμφαση σε αυτή την επαναληπτική κρούση της γόβας-στιλέτο επί του μαρμάρου σε συνδυασμό με τη φράση «το θέλω, το θέλω, το θέλω». Και όσο πιο πολλές φορές διατυπωθεί το παραπάνω ρήμα, τόσο πιο πειστικό είναι το αίτημα για το T-Roc Cabriolet στους συζύγους. Πού να ‘ξεραν πως έχει βγει από «φωτοτυπία». Σπάρτη καλεί Βόλφσμπουργκ.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News