343
Μέσα στο νερό το Pro Rider κινείται όπως τα συμβατικά ταχύπλοα σκάφη | Iguana Yachts

Eνα ταχύπλοο σκάφος που μπορεί να ανεβαίνει… λόφους

Protagon Team Protagon Team 4 Αυγούστου 2021, 20:10
Μέσα στο νερό το Pro Rider κινείται όπως τα συμβατικά ταχύπλοα σκάφη
|Iguana Yachts

Eνα ταχύπλοο σκάφος που μπορεί να ανεβαίνει… λόφους

Protagon Team Protagon Team 4 Αυγούστου 2021, 20:10

H γαλλική εταιρεία Iguana Yachts παρουσίασε το Pro Rider, ένα σκάφος που μοιάζει εκ πρώτης όψεως με συμβατικό ταχύπλοο αλλά στην πραγματικότητα έχει πολύ ιδιαίτερες δυνατότητες. Το σκάφος, που κινείται με ταχύτητες 45 κόμβων (περίπου 90 χλμ./ώρα) μπορεί να μετατρέπεται σε αμφίβιο για να κινείται στην στεριά.

To Pro Rider διαθέτει νέου τύπου ερπύστριες που του επιτρέπουν να κινείται πολύ άνετα σε κάθε είδους τερέν είτε αυτό είναι μαλακή άμμος όταν βγει από την θάλασσα, είτε πετρώδες έδαφος, είτε ανώμαλες επιφάνειες. Μπορεί επίσης να ανεβαίνει σε υψώματα, σε ράμπες και άλλες επικλινείς επιφάνειες.

Τέτοιου τύπου οχήματα έκαναν αρχικά την εμφάνιση τους στον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και από τότε έχουν κατά καιρούς υπάρξει διάφορα μοντέλα. Όπως αναφέρει σε δημοσίευμα της η ενημερωτική ιστοσελίδα Robb Report το Pro Rider είναι το πιο καινοτόμο αμφίβιο όχημα που έχει δημιουργηθεί μέχρι σήμερα. Οι κατασκευαστές του  φρόντισαν έτσι ώστε αυτό είναι απόλυτα σταθερό και να διατηρεί την ισορροπία του τόσο εντός όσο και εκτός του νερού. Μπορεί να εγκαταλείψει το νερό και να βγει στην στεριά με ασφάλεια ακόμη και σε θαλασσοταραχή με κύματα που να ξεπερνούν σε ύψος το ένα μέτρο.

Το Pro Rider μπορεί να βγαίνει από το νερό και να κινείται με άνεση στην στεριά αλλά και να ανεβαίνει σε επικλινείς επιφάνειες. Credit: Iguana Yachts

Το Pro Rider είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και άνθρακα για να έχει χαμηλό βάρος διατηρώντας όμως τις δυνατότητες κίνησης και ταχύτητας με τα συμβατικά ταχύπλοα σκάφη. Είναι εξοπλισμένο με όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα και όργανα ανάμεσα στα οποία GPS, συστήματα θαλάσσιας χαρτογράφησης, βαθύμετρα, ασύρματη δικτύωση (Bluetooth) κ.α. Πρόκειται για το πρώτο αμφίβιο σκάφος που διαθέτει μηχανισμό ηλεκτροκίνησης σε περίπτωση που επιθυμεί κάτι τέτοιο ο ιδιοκτήτης του.

Η κατασκευάστρια εταιρεία δεν αποκαλύπτει πολλά στοιχεία για το αμφίβιο σκάφος της αλλά θα το εμφανίσει στο ναυτικό σαλόνι που θα πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο στις Κάννες και θα δείξει εκεί τις δυνατότητες του. Προορίζεται για χρήση από στρατιωτικές, λιμενικές ή αστυνομικές δυνάμεις αλλά σίγουρα θα υπάρξει ενδιαφέρον και από τον ιδιωτικό τομέα.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News