378
Ο «εθνικός αγώνας» είναι πλέον σταθερά στο ημερολόγιο του WRC και διατηρεί και φέτος τη φήμη ενός σκληρού περιβάλλοντος για ανθρώπους και μηχανές | Info / Photo: acropolisrally.gr

ΕΚΟ Rallye Acropolis: Το «ράλλυ των θεών» παίρνει εκκίνηση

Ο «εθνικός αγώνας» είναι πλέον σταθερά στο ημερολόγιο του WRC και διατηρεί και φέτος τη φήμη ενός σκληρού περιβάλλοντος για ανθρώπους και μηχανές
|Info / Photo: acropolisrally.gr

ΕΚΟ Rallye Acropolis: Το «ράλλυ των θεών» παίρνει εκκίνηση

Το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις  πραγματοποιείται για 71η φορά στα ελληνικά χώματα. Πλέον η εκκίνηση θα δοθεί από τη Λαμία, που θα είναι και η έδρα του αγώνα, και όχι από την Ακρόπολη, με όποιες επιφυλάξεις συνεπάγεται αυτό σε σχέση με τις ιστορικές καταβολές και την ταύτιση του ίδιου του brand με τον Ιερό Βράχο.

Συνολικά θα ξεκινήσουν 72 πληρώματα από 31 χώρες. Οι 17 εξ αυτών είναι με ελληνικά χρώματα. Επίσης, την προσοχή θα συγκεντρώσει η 43χρονη Τουρκάλα Μπουρτσού Τσετίνκαγια, με έμπειρη συνοδηγό της τη γυναίκα που καθόταν κάποτε στο δεξί μπάκετ της θρυλικής Μισέλ Μουτόν, την 68χρονη Φαμπρίτσια Πονς.

Οι αναγνωριστικές δοκιμές επιβεβαίωσαν, σύμφωνα με δηλώσεις πολλών εκ των οδηγών, ότι ο φετινός αγώνας θα είναι ιδιαίτερα σκληρός, καθώς υπάρχουν πολλά σημεία με μεγάλες πέτρες και χρειάζεται προσοχή για να διαφυλαχθούν τα αυτοκίνητα και να «βγάλουν» τον αγώνα. Οπως, για παράδειγμα, δήλωσε ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC, Σεμπαστιάν Οζιέ, «ειλικρινά, δεν έχω δει άλλη εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις που να είναι τόσο σκληρή. Οι συνθήκες είναι κακές όσον αφορά το οδόστρωμα. Θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο για όλους».

Τρανταχτή απουσία αυτή του του 23χρονου παγκόσμιου πρωταθλητή και περυσινού νικητή Κάλε Ροβάνπερα, ο οποίος έχει συμφωνία με την ομάδα του, την Toyota Gazoo Racing, να τρέξει σε μερικούς μόνο αγώνες από το καλεντάρι και να πάρει μια ανάσα από το πολύ φορτικό πρόγραμμά του.

Εννιά θα είναι οι συμμετοχές από εργοστασιακές ομάδες με αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally 1 Hybrid, που μοιραία συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη διεκδίκηση του πρωταθλήματος και τους κορυφαίους χρόνους.

Τα 305 χιλιόμετρα των 15 συνολικά ειδικών διαδρομών ενώνονται μεταξύ τους με απλές διαδρομές που προσθέτουν επιπλέον 1.086 χιλιόμετρα. Την Παρασκευή θα γίνουν οι κλασικές ειδικές σε Παύλιανη (εκκίνηση στις 7:58 το πρωί) και «Ταρζάν». Το Σάββατο οι ειδικές σε Θήβα και Λουτράκι, ενώ η υπερειδική EKO Super Special Stage έχει μεταφερθεί στην τρίτη μέρα του αγώνα, το Σάββατο, και θα λάβει χώρα στον Σείριο, στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, στα Σ.Ε.Α. και με περιορισμένο κλείσιμο της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας, στο ρεύμα για Αθήνα.

Ο αγώνας θα ολοκληρωθεί την Κυριακή με την ειδική στο Ελευθεροχώρι, τον τερματισμό και την απονομή των επάθλων.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...