«Εφτιαξε την ταινία ‘‘Barbie’’, που έγινε μεγάλη επιτυχία, όμως η σχέση της με την κούκλα δεν ήταν πάντα ομαλή». Η Corriere della Sera ανέλαβε το βαρύ φορτίο της ενημέρωσής μας για τη σκηνοθέτρια Γκρέτα Γκέργουιγκ σε σχέση με τα παιδικά παιχνίδια της, και αντεπεξήλθε επαξίως παρά τις δυσκολίες.
«Οταν ήταν μικρή, η μητέρα της τής απαγόρευσε να παίζει με τη συγκεκριμένη κούκλα, διότι ‘‘ενίσχυε τα στερεότυπα περί γυναικών’’. Η Γκρέτα Γκέργουιγκ, που για τα φιλμ ‘‘Little Women’’ και ‘‘Lady Bird’’ ήταν υποψήφια για τρία Οσκαρ, σημαντική σκηνοθέτρια, έπαιζε για πολύ καιρό με κούκλες που της έδιναν φίλες της, μέχρι που κάποια Χριστούγεννα βρήκε στο δέντρο μια κούκλα στο κουτί. Πώς αντέδρασε τότε η Γκρέτα; Την κατέστρεψε!»
Η Corriere φιλοξένησε δηλώσεις της σκηνοθέτριας: «Ο Ντέιβιντ Μπόουι δεν ήταν ανάμεσα στις μουσικές που ακούγαμε στο σπίτι. Εγώ άκουσα τα τραγούδια του στο πανεπιστήμιο. Πιστεύω ότι αν δεν υπήρχε αυτός, δεν θα έκανα ποτέ τίποτα. Το ‘‘Moonage Daydream’’ είναι μεταξύ των οκτώ τραγουδιών που θα έπαιρνα μαζί μου σε ένα έρημο νησί. Ο στίχος του ‘‘κράτα το ηλεκτρικό σου μάτι επάνω μου’’ δεν ήξερα τι σήμαινε, αλλά μου δημιούργησε εμμονή. Αυτή τη φράση την έγραψα παντού, σε όλα τα τετράδιά μου, στα σημειωματάρια μου, στα ημερολόγιά μου».
Η Corriere τη ρώτησε για το φιλμ «Barbie» μερικά πράγματα, να πει πώς ένιωσε για την «επιτυχία της ταινίας». Η Γκέργουιγκ απάντησε: «Ηταν σουρεαλιστική, εξαιρετική στιγμή». Η σκηνοθέτρια είπε ότι έγραψε το σενάριο μαζί με τον σύντροφό της, τον σκηνοθέτη Νόα Μπάουμπαχ. «Το όνειρο ήταν να φέρουμε τον κόσμο πίσω στον κινηματογράφο, διότι ξεκινήσαμε να δουλεύουμε τον Μάρτιο του 2020, όταν δεν προβάλλονταν ταινίες και οι κινηματογράφοι ήταν κλειστοί». Ικανοποίηση, λοιπόν, που η ταινία «προσέλκυσε πλήθη στις αίθουσες, παντού στον κόσμο».
Σχόλια στον επίλογο: «Δεν λείπει ο ανταγωνισμός στο σπίτι τους. Πριν από την ‘‘Barbie’’ οι Γκέργουιγκ και Μπάουμπαχ είχαν υπογράψει από κοινού την ταινία ‘‘Frances Ha’’ (η σκηνοθεσία ήταν του Μπάουμπαχ και πρωταγωνιστούσε η Γκέργουιγκ). Το 2020 ήταν και οι δύο υποψήφιοι για το Οσκαρ καλύτερης ταινίας, εκείνη με το ‘‘Little Women’’, εκείνος με το ‘‘Marriage Story’’».
Η Corriere ίσως περίμενε να ακούσει κάποιο ενδιαφέρον οικογενειακό επεισόδιο αναφορικά με την οσκαρική εμπειρία. Είτε δεν έγινε ποτέ είτε δεν της το είπε η Γκέργουιγκ: «Θα μπορούσε να ήταν δύσκολη στιγμή, όμως βρήκαμε τρόπο να το γιορτάσουμε».
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News