615
| Volvo C40 Recharge Studio

C40 Recharge, το πιο σημαντικό αυτοκίνητο για τη Volvo-ίσως και για τη Σκανδιναβία

|Volvo C40 Recharge Studio

C40 Recharge, το πιο σημαντικό αυτοκίνητο για τη Volvo-ίσως και για τη Σκανδιναβία

Το C40 Recharge δείχνει να μην είναι ένα ακόμα μοντέλο στο ηλεκτρικό τσουνάμι που έρχεται. Αν κρίνει κανείς από την επίσημη ανακοίνωση, είναι το αυτοκίνητο που σηματοδοτεί τη νέα στρατηγική της εταιρείας.

Κι αυτό γιατί, ούτε λίγο ούτε πολύ, απομένει λιγότερο από μια δεκαετία για να γίνουν οι παγκόσμιες πωλήσεις της Volvo δυνατές μόνο μέσω online αγοράς.

Σύμφωνα με τη φιλοδοξία της για τη μείωση της πολυπλοκότητας στη διάθεση των μοντέλων της, η Volvo έχει απλοποιήσει δραστικά τον τρόπο που διατίθεται το C40 Recharge.

Ε, αυτό το αυτοκίνητο μάλλον κάνει την αρχή για την κομβική στροφή της σουηδικής εταιρείας. Σύμφωνοι, υπό την υψηλή εποπτεία της Geely, αυτού του ψιλοάγνωστου στους περισσότερους κινέζικου κολοσσού που από το 2010 έχει αποκτήσει τον έλεγχο της Volvo. Οι Κινέζοι έχουν στο βιογραφικό τους την αναγέννηση της Volvo. Μιας Volvo που μέχρι πριν λίγα χρόνια, το 2009 δα, έχανε εκατομμύρια ετησίως. Και, πλέον, μιας Volvo που τα τελευταία χρόνια κατέχει κορυφαίες θέσεις στις πωλήσεις μεσαίων premium SUV. Σε μόλις μια δεκαετία. Λογαριασμός.

Αυτό που κάνουν οι Κινέζοι με τη Volvo ή οι Ινδοί με τη Jaguar είναι να μην ανακατεύονται εκεί που δεν ξέρουν. Και, κυρίως, με σχεδιαστές και μηχανολόγους. Γιατί τι σχέση μπορεί να έχει ο Σουηδός που πίστεψε στα τούρμπο και στο μινιμαλιστικό σκανδιναβικό ντιζάιν με το Μπόλιγουντ; Καμία. Και αυτό είναι κάτι που το ξέρουν καλά τα οικονομικά αφεντικά. Αλλά είναι τόσο ικανοί ως επιχειρηματίες που αφήνουν τους παραπάνω, τους ικανούς ανθρώπους στη Σουηδία, να κάνουν ανεμπόδιστα τη δουλειά τους.

Επί του τεχνολογικού, το C40 Recharge είναι βασισμένο στην πλατφόρμα CMA και είναι το πρώτο μοντέλο στην ιστορία της Volvo που σχεδιάστηκε αποκλειστικά ως αμιγώς ηλεκτρικό. Μετά την παρουσίαση του η εταιρεία θα προχωρήσει στο λανσάρισμα αρκετών επιπλέον ηλεκτρικών μοντέλων τα επόμενα χρόνια.

Ηδη έως το 2025, η εταιρεία σκοπεύει το 50% των παγκόσμιων πωλήσεών της να προέρχεται από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το υπόλοιπο από υβριδικά. Και μέχρι το 2030 το σχέδιό της προβλέπει κάθε αυτοκίνητο που διαθέτει στην αγορά να είναι αμιγώς ηλεκτρικό.

«Το C40 Recharge εκφράζει το μέλλον της Volvo και δείχνει το πού κατευθυνόμαστε», δήλωσε ο Χένρικ Γκριν, Επικεφαλής Τεχνολογίας στη Volvo Cars. «Είναι αμιγώς ηλεκτρικό, προσφέρεται μόνο online με ένα έξυπνο πακέτο παροχών και θα είναι διαθέσιμο για γρήγορη παράδοση. Το να αποκτάς ένα νέο Volvo δεν ήταν ποτέ τόσο ελκυστικό».

Επίσης, το C40 Recharge διαθέτει ένα από τα καλύτερα συστήματα ινφοτέινμεντ στην αγορά. Εξελιγμένο σε συνεργασία με την Google, βασίζεται σε λειτουργικό σύστημα Android. Προσφέρει στους καταναλωτές εφαρμογές Google και ενσωματωμένες υπηρεσίες όπως το Google Maps, το Google Assistant και το Google Play Store.

Τα απεριόριστα δεδομένα παρέχουν εξαιρετική συνδεσιμότητα και το C40 Recharge θα λαμβάνει ασύρματες αναβαθμίσεις λογισμικού. Αυτό σημαίνει ότι θα συνεχίσει να βελτιώνεται με την πάροδο του χρόνου – κι ας έχει αφήσει πίσω του το εργοστάσιο.

Το σύστημα κίνησης αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν στον εμπρός και έναν στον πίσω άξονα, που τροφοδοτούνται από μία μπαταρία 78kWh, η οποία μπορεί να φορτιστεί έως το 80% σε περίπου 40 λεπτά. Η εκτιμώμενη αυτονομία του αυτοκινήτου είναι γύρω στα 420 χλμ – τιμή που αναμένεται να βελτιώνεται με την πάροδο του χρόνου, καθώς θα γίνονται ασύρματες αναβαθμίσεις στο λογισμικό.

Οταν οι πελάτες παίρνουν ένα νέο C40 Recharge, το αυτοκίνητο θα συνοδεύεται από ένα έξυπνο πακέτο παροχών, που περιλαμβάνει στοιχεία όπως η συντήρηση, η εγγύηση, η οδική βοήθεια, καθώς και επιλογές για την οικιακή φόρτιση, αλλά και ασφάλιση – όπου διατίθεται.

Το C40 Recharge θα μπει στην παραγωγή αυτό το φθινόπωρο και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Volvo, στη Γάνδη, στο Βέλγιο.

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News