Αν θέλει κάποιος τον απόλυτο συνδυασμό, η 4η γενιά του Audi RS 4 Avant είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεται για να φορτώνει οικογένεια, σκύλο και πολλή αδρεναλίνη.
Ουσιαστικά, το Audi RS 4 Avant είναι μία κατηγορία μόνο του. Kαθώς δεν διατίθεται μια στέισον βάγκον έκδοση της BMW M3 ή της Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, το RS 4 έχει απέναντί του μόνο τη Mercedes-AMG C63 με το αντίστοιχο αμάξωμα.
Μόνο που ο συνδυασμός τετρακίνησης και του πιο στυλάτου station στην παραγωγή, δίνουν στο Audi RS 4 Avant ένα «ηθικό» πλεονέκτημα.
Βλέπετε, τα Avant έχουν δημιουργήσει επί χρόνια ένα πιστό και ευρύ κοινό. Ειδικά στην κεντρική Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική. Εκεί όπου ο βαρύς χειμώνας, το χιόνι και οι αυξημένες ανάγκες σε λίτρα αποσκευών αποτέλεσαν ένα ιδανικό εμπορικό πεδίο αξιοποίησης για την Audi.
Επίσης, τo RS 4 ήταν ανέκαθεν ένα πολύ σοβαρό οδηγικά αυτοκίνητο. Ήδη από τα πρώτα χρόνια της πρώτης γενιάς, στη συνέχεια με το B7 που άλλαξε τη φιλοσοφία της Audi και μας είχε γοητεύσει οδηγώντας το αλλά και μέχρι σήμερα – με το σύστημα τετρακίνησης quattro στην τωρινή του εκδοχή.
Με την εξέλιξη των ηλεκτρονικών, η κατάργηση του κεντρικού διαφορικού δεν δείχνει να υστερεί κάπου. Τουλάχιστον στη συντριπτική πλειοψηφία χρήσης του αυτοκινήτου.
Ο χαρακτήρας του Audi RS 4 Avant είναι να μεταφέρει με απίστευτες ταχύτητες και σταθερό πάτημα οδηγό και οικογενειακές υποχρεώσεις. Υπέροχο αυτοκίνητο ανεξαρτήτως καιρού.
Ως γνωστόν, η πιο πρόσφατη έκδοση του Audi RS 4 Avant έχει επιστρέψει στις ρίζες της όσον αφορά τον κυλινδρισμό και την αρχιτεκτονική του κινητήρα (V6). Συνδυάζεται με 8τάχυτο Tiptronic. Κάτω από το καπό ζουν δύο τουρμπίνες και υπόσχονται εκρηκτικές επιδόσεις. Η ισχύς του είναι στους 450 ίππους και η ροπή στα 600 Nm. Αμφότερα έχουν να κινήσουν 1,745 kg
Για την ιστορία, ο V6 κινητήρας ζυγίζει μόλις 182 kg. Είναι κατά 31 kg ελαφρύτερος από τον V8 που υπήρχε στην προηγούμενη γενιά (2012). Τα 0-100 έρχονται σε μόλις 4.1» και η τελική ταχύτητα εκτείνεται μέχρι στα 280 km/h. Η τελευταία συνδυάζεται με το πακέτο RS που παρέχει το σχετικό de-limit.
Με τον εκπληκτικό συνδυασμό κατασκευαστικής ποιότητας, άψογου φινιρίσματος και οδηγοκεντρικού χαρακτήρα, δεν αναμένουμε τίποτα λιγότερο από το απόλυτο παντός καιρού «τραίνο» πολυτελείας. Πλέον, με αισθητικό, κυρίως, φρεσκάρισμα σε λεπτομέρειες.
- Ο Γιάννης Κωνσταντόπουλος «οδηγεί» το 4Drivers και ταυτόχρονα εκδίδει το Best of Cars
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News