Ο Ζυλ απέκτησε την Integrale πριν έξι χρόνια, το 2018, όταν το αυτοκίνητο είχε εισαχθεί στις ΗΠΑ από την Ιαπωνία, μέσω του προηγούμενου ιδιοκτήτη του. Πρόκειται για την έκδοση Evo 1. Επιθετική, αρρενωπή και τόσο-όσο άγρια επιβαλλόταν για μία ράλι ρέπλικα από τα 90s.
Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Stellantis την ήθελε ακόμα λίγο πιο εστιασμένη. Ακολούθησε rebuild του κινητήρα, εκκεντροφόροι Colombo & Bariani, άλλη εξάτμιση, νέα ECU (Electronic Control Unit) καθώς και ρυθμιζόμενες σε ύψος και απόσβεση αναρτήσεις. Στο εσωτερικό αντικαταστάθηκε το τιμόνι με ένα της Momo και ο λεβιές του επιλογέα. Όλα συμβατά με τα υπέροχα εργοστασιακά Recaro που από μόνα τους είναι αντικείμενα πόθου.
Με μόλις 63.000 μίλια (αντίστοιχα, περίπου 101.000 χιλιόμετρα) η κόκκινη «Rosso Monza», Lancia Integrale συνεχίζει να δείχνει φρέσκια και εξόχως γοητευτική, παρότι είναι μοντέλο 1992, δηλαδή τριάντα και πλέον ετών.
Η Lancia Integrale του Ραλφ Ζυλ πέρασε σε άλλα χέρια έναντι 93.000 δολαρίων στη σχετική δημοπρασία.
Ομως σε μία από τις τελευταίες βόλτες του μαζί της, ο σχεδιαστής της Stellantis πρόλαβε να «ανεβάσει» και το σχετικό βίντεο. Και η «για πάντα νέα» Integrale ακούγεται υπέροχα.
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News