Το C4 Cactus, από την πρώτη ημέρα που πέρασε τη γραμμή παραγωγής, αποτέλεσε κιόλας ένα ενδιαφέρον κόνσεπτ το οποίο -ουσιαστικά- έβαλε τη Citroen σε μια άλλη αισθητική προσέγγιση.
Τώρα, με την καινούργια του εκδοχή, η γαλλική εταιρεία παρουσιάζει ένα αυτοκίνητο το οποίο τοποθετείται στην καρδιά των οικογενειακών hatchback της μικρής-μεσαίας κατηγορίας, παίρνοντας τη θέση τoυ C4 που έκλεισε τον κύκλο του. Ταυτόχρονα, προσανατολίζεται στις παραδοσιακές της αξίες, εκείνες που στο παρελθόν προσέδωσαν στη Citroen μια εξαιρετικά συγκεκριμένη ταυτότητα: μια εταιρεία η οποία παράγει μοντέλα που χαρίζουν χαρακτηριστική άνεση και κορυφαίο εξοπλισμό στους επιβάτες τους.
Έτσι, προκειμένου τα παραπάνω να γίνουν ξανά πράξη, οι σχεδιαστές της μάρκας ανανέωσαν ριζικά την εικόνα του μοντέλου της πρώτης γενιάς. Πλέον, το ριζικά ανανεωμένο Citroen C4 Cactus ξεκίνησε την εμπορική του καριέρα στη χώρα μας, την Τετάρτη. Μάλιστα, οι τιμές του μοντέλου ξεκινούν από 14.850 ευρώ, στη βασική έκδοση Live, όπως ανέφεραν οι υπεύθυνοι της γαλλικής εταιρείας, κατά την πανελλαδική παρουσίασή του η οποία πραγματοποιήθηκε την ίδια ημέρα.
Η Citroen, λοιπόν, ανανέωσε το C4 Cactus και αντί να περιοριστεί στο σύνηθες αισθητικό facelift, τοποθέτησε νέα υδραυλική ανάρτηση, ώστε να κάνει και εκείνη, μαζί του, ντεμπούτο στην Ευρώπη. Η γαλλική εταιρεία την αποκαλεί «Progressive Hydraulic Cushions» και προσφέρεται ως στάνταρ σε όλες τις εξοπλιστικές εκδόσεις: Live, Feel, Comfort Plus και Shine -εκτός εκείνων με τον ατμοσφαιρικό 1.200άρη κινητήρα, ισχύος 82 ίππων- και υπόσχεται να προσδώσει αίσθηση «μαγικού χαλιού» στην κύλιση του αυτοκινήτου.
Η νέα ανάρτηση συνδυάζεται με τα επίσης καινούργια καθίσματα που η Citroen ονομάζει Advanced Comfort Seats και τα οποία προσφέρουν ρυθμιζόμενη οσφυϊκή στήριξη, ενώ διαθέτουν καλύτερο υλικό γέμισης. Αυτό προσφέρει βέλτιστη άνεση, αποτρέποντας οποιαδήποτε καθίζηση έπειτα από πολλές ώρες στο τιμόνι, όπως επίσης αποτρέπει και τη γήρανση του καθίσματος στην πολυετή χρήση. Επίσης, διατίθενται δώδεκα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και τρεις τεχνολογίες συνδεσιμότητας. Το πορτμπαγκάζ του κυμαίνεται από 358 έως και 1.170 λίτρα, χάρη και στις έξυπνες λύσεις, όπως η τοποθέτηση του αερόσακου του συνοδηγού στην οροφή η οποία -πέρα από την αύξηση του χώρου για τα πόδια- επιτρέπει και την παρουσία του μεγάλου ντουλαπιού στο πάνω μέρος του ταμπλό.
Στο εξωτερικό του γαλλικού μοντέλου συναντάμε νέους προφυλακτήρες και φώτα, ενώ τα χαρακτηριστικά AirBumps έχουν μικρύνει και μετακινηθεί προς τα κάτω. Η Citroen αναφέρει ότι υπάρχουν 31 διαφορετικοί συνδυασμοί, 9 εξωτερικά χρώματα, 4 χρωματικά πακέτα και 5 πακέτα για το εσωτερικό, προκειμένου να διαλέξει κάποιος το αγαπημένο του C4 Cactus. Παράλληλα, τελείως διαφορετικό είναι και το πίσω μέρος του, με τα φώτα να δημιουργούν μια αίσθηση 3D, ενώ συνολικά έχει αλλάξει το 90% των στοιχείων του αμαξώματος.
Στο πεδίο των μηχανικών συνόλων, κάτω από το καπό συναντάμε τον 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,2 PureTech, ο οποίος στη βασική του ατμοσφαιρική εκδοχή αποδίδει 82 ίππους και συνεργάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο. Πιο πάνω, υπάρχει ο υπετροφοδοτούμενος 1,2 PureTech 110 ίππων στον οποίο υπάρχει και η επιλογή για 6άρι αυτόματο κιβώτιο, ενώ στην κορυφή βρίσκεται ο ίδιος κινητήρας PureTech, αλλά εδώ αποδίδει 130 άλογα. Για όσους επιμένουν στο πετρέλαιο, αρχικά θα είναι διαθέσιμος αποκλειστικά ο BlueHDi κινητήρας, ισχύος 100 ίππων, ο οποίος συμμορφώνεται με το πρότυπο Euro 6, για τη μείωση των εκπομπών NOx και της κατανάλωσης καυσίμου. Το φθινόπωρο του 2018 θα διατίθεται με έναν ακόμη κινητήρα πετρελαίου, συνδυασμένο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, τον BlueHDi 120, για τους οδηγούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα και προτιμούν να μην αλλάζουν εκείνοι τις ταχύτητες.
Δείτε τον πίνακα με τις τιμές όλων των εκδόσεων του Citroen C4 Cactus
Κινητήρες Βενζίνης | Live | Feel | Comfort Plus | Shine |
---|---|---|---|---|
1.2 Puretech 82 PS | 14.850 ευρώ | 15.355 ευρώ | 15.925 ευρώ | – |
1.2 Puretech 110 PS | 16.490 ευρώ | 17.190 ευρώ | 17.760 ευρώ | 19.840 ευρώ |
1.2 Puretech 110 PS EAT6 | – | 19.490 ευρώ | 20.080 ευρώ | 21.580 ευρώ |
1.2 Puretech 130 PS | – | 19.290 ευρώ | 19.880 ευρώ | 21.365 ευρώ |
Κινητήρας πετρελαίου | ||||
1.6 BlueHDi 100 PS | 16.800 ευρώ | 17.440 ευρώ | 17.890 ευρώ | 20.390 ευρώ |
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News