Το μουσείο των αποτυχημένων προϊόντων

Βγήκαν στην αγορά με τις καλύτερες προϋποθέσεις, κάποια ίσως πιο μπροστά από την εποχή τους. Θα βρίσκονταν ήδη στο βασίλειο της λήθης αν δεν ξεχώριζαν για έναν λόγο: την ηχηρή αποτυχία τους. Αλλά υπάρχουν κάποιοι που τα εκτιμούν. Στη Σουηδία, στην πόλη Χέλσινγμποργκ, ανοίγει στις 7 Ιουνίου το «Μουσείο των αποτυχιών». Η έκθεση θα κάνει και διεθνή καριέρα, καθώς θα ταξιδέψει από την Κωνσταντινούπολη ως το Βερολίνο και από το Μαϊάμι ως το Αμστερνταμ. «Ακόμα και οι μεγαλύτερες και οι πιο οργανωμένες εταιρίες αποτυγχάνουν» λέει ο Σάμιουελ Γουέστ ο οποίος μετέχει στην έκθεση με 51 προϊόντα της συλλογής του. «Το ζήτημα είναι» λέει ο Γουέστ, «να αντιμετωπίσεις την αποτυχία και να παρουσιάσεις κάτι καλύτερο».

Protagon Team 19 Απριλίου 2017, 13:21
4

TwitterPeak

Κάρτα 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 από 14

twitterpeek-mobile-device

Το 2009 όταν το Twitter ήταν ακόμα νέο η εταιρία Peek προέβλεψε την επιτυχία του και σκέφτηκε να την εκμεταλλευτεί με το TwitterPeek. Η συσκευή κόστιζε 200 δολάρια και είχε πρόσβαση μόνο στο Twitter. Ελάχιστοι ήταν εκείνοι που την αγόρασαν. Το Twitter άνθισε, το TwitterPeek ξεχάστηκε.