
Βγήκαν στην αγορά με τις καλύτερες προϋποθέσεις, κάποια ίσως πιο μπροστά από την εποχή τους. Θα βρίσκονταν ήδη στο βασίλειο της λήθης αν δεν ξεχώριζαν για έναν λόγο: την ηχηρή αποτυχία τους. Αλλά υπάρχουν κάποιοι που τα εκτιμούν. Στη Σουηδία, στην πόλη Χέλσινγμποργκ, ανοίγει στις 7 Ιουνίου το «Μουσείο των αποτυχιών». Η έκθεση θα κάνει και διεθνή καριέρα, καθώς θα ταξιδέψει από την Κωνσταντινούπολη ως το Βερολίνο και από το Μαϊάμι ως το Αμστερνταμ. «Ακόμα και οι μεγαλύτερες και οι πιο οργανωμένες εταιρίες αποτυγχάνουν» λέει ο Σάμιουελ Γουέστ ο οποίος μετέχει στην έκθεση με 51 προϊόντα της συλλογής του. «Το ζήτημα είναι» λέει ο Γουέστ, «να αντιμετωπίσεις την αποτυχία και να παρουσιάσεις κάτι καλύτερο».
Το 2009 όταν το Twitter ήταν ακόμα νέο η εταιρία Peek προέβλεψε την επιτυχία του και σκέφτηκε να την εκμεταλλευτεί με το TwitterPeek. Η συσκευή κόστιζε 200 δολάρια και είχε πρόσβαση μόνο στο Twitter. Ελάχιστοι ήταν εκείνοι που την αγόρασαν. Το Twitter άνθισε, το TwitterPeek ξεχάστηκε.
Γράψτε σχόλιο στο: TwitterPeak
Παρακαλούμε, εισάγετε σχόλια μόνο σχετικά με το θέμα. Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο ή με περιεχόμενο που έρχεται σε αντίθεση με τις οδηγίες και τους όρους χρήσης του protagon.gr δεν θα δημοσιεύονται.Το email σας δεν θα εμφανίζεται.