Πώς να βρείτε δουλειά στην ψηφιακή εποχή - τα tips για να προσληφθείτε μέσω Facebook, LinkedΙn και Twitter

Τι ζητούν οι επιχειρήσεις και ποιες είναι οι καλύτερες στρατηγικές παρουσίασης των υποψηφίων. Ποιοι κλάδοι έχουν ζήτηση, τι προσέχουν οι εργοδότες, γιατί το βιογραφικό δεν είναι το σημαντικότερο όπλο

Protagon Team 5 Ιουλίου 2017, 18:02
4

Η τέχνη της παρουσίασης στα κοινωνικά δίκτυα

Κάρτα 1 2 3 4 5 6 7 από 7

Hiring_1290_Protagon-03

Χιλιάδες επιχειρήσεις διεθνώς χρησιμοποιούν το Facebook, το LinkedIn ή το Twitter για να προσφέρουν εργασία ή για να κινηθούν στην αναζήτηση προσωπικού. Πρόσφατο παράδειγμα το Facebook του Ζάκερμπεργκ που επινόησε τη λειτουργία «Jobs» ώστε να δίνει στις εταιρίες τη δυνατότητα να προσφέρουν θέσεις εργασίας μέσω των λογαριασμών τους. Είναι αδύνατον στο νέο αυτό κόσμο να αποφύγει κανείς την αναζήτηση εργασίας μέσω των κοινωνικών δικτύων. Ο χρυσός online κανόνας είναι: λίγα προφίλ, αλλά καλά δομημένα. Οι βασικές πληροφορίες είναι μεν απαραίτητες, αλλά το κλειδί της επιτυχίας ενός προφίλ είναι η συνεχής ενημέρωση με πληροφορίες. Είναι απαραίτητο οι υποψήφιοι να προβάλλουν τα στοιχεία των σπουδών τους, τις δραστηριότητες και την προϋπηρεσία τους. Η επικεφαλίδα στο LinkedIn πρέπει να είναι απλή και να δίνει αμέσως μία εικόνα του υποψηφίου. Ακόμα και οι φωτογραφίες έχουν τη σημασία τους: καλές και επαγγελματικές. Αποκλείονται οι σέλφι και οι φωτογραφίες με γυαλιά ηλίου.