
Παρά έναν εκατό μύθοι της αυτοκίνησης που γράφτηκαν επάνω σε μοναδικά σασί-έργα τέχνης, με κινητήρες-«διαμάντια». Δύο λάτρεις τους κατέγραψαν τις ιστορίες που κουβαλάνε κλασικά μοντέλα αλλά και τα προσωνύμιά τους, για να συνεννοούνται οι petrolheads
Το 1959, ο υπεύθυνος σχεδιασμού της Maserati, Γκουίντο Αλφιέρι, συγκόλλησε 200 σωλήνες, σαν πλέγμα, για να διαμορφώσει το σασί, το κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Και εγένετο το «κλουβί πουλιού», το οποίο κέρδισε τον αγώνα αντοχής των 1.000 χιλιόμετρων του Νίρμπουργκρινγκ δύο συνεχόμενες χρονιές – απόλυτα λογικό: ζύγιζε 600 κιλά, είχε 3λιτρο κινητήρα, 250 άλογα και τελική πάνω από 300 χλμ./ώρα.
Τα παρατσούκλια, τα ψευδώνυμα, τα προσωνύμια, δεν αποδίδονται, κερδίζονται. Και αυτό μπορεί να συμβεί μόνο εάν οι άνθρωποι χτίζουν μια απίστευτη σχέση με κάποιον. Ή με κάτι. Με τέτοιες λαμαρίνες, εν προκειμένω… Το βιβλίο «99 Nicknamed Classic Cars» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις TeNeues. Πρέπει να το διαβάσει κάθε petrolhead που σέβεται τον αυτοκινητικό εαυτό του.
Γράψτε σχόλιο στο: Maserati Tipo 61 – «Birdcage»
Παρακαλούμε, εισάγετε σχόλια μόνο σχετικά με το θέμα. Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο ή με περιεχόμενο που έρχεται σε αντίθεση με τις οδηγίες και τους όρους χρήσης του protagon.gr δεν θα δημοσιεύονται.Το email σας δεν θα εμφανίζεται.