Βγήκαν στην αγορά με τις καλύτερες προϋποθέσεις, κάποια ίσως πιο μπροστά από την εποχή τους. Θα βρίσκονταν ήδη στο βασίλειο της λήθης αν δεν ξεχώριζαν για έναν λόγο: την ηχηρή αποτυχία τους. Αλλά υπάρχουν κάποιοι που τα εκτιμούν. Στη Σουηδία, στην πόλη Χέλσινγμποργκ, ανοίγει στις 7 Ιουνίου το «Μουσείο των αποτυχιών». Η έκθεση θα κάνει και διεθνή καριέρα, καθώς θα ταξιδέψει από την Κωνσταντινούπολη ως το Βερολίνο και από το Μαϊάμι ως το Αμστερνταμ. «Ακόμα και οι μεγαλύτερες και οι πιο οργανωμένες εταιρίες αποτυγχάνουν» λέει ο Σάμιουελ Γουέστ ο οποίος μετέχει στην έκθεση με 51 προϊόντα της συλλογής του. «Το ζήτημα είναι» λέει ο Γουέστ, «να αντιμετωπίσεις την αποτυχία και να παρουσιάσεις κάτι καλύτερο».
Η Coke II ή New Coke ήταν μία προσπάθεια της Coca Cola για την ανανέωση ενός ποτού που οι Αμερικανοί λατρεύουν. Εφτασε στα ράφια των σουπερμάρκετ το 1984 αλλά μέσα σε λίγους μήνες οι πελάτες ζήτησαν την επιστροφή της κλασικής Coke. Παρότι η προσπάθεια ήταν μία καθαρή αποτυχία είχε και μία θετική πλευρά. Η Coca Cola το 1985 ξεπέρασε για πρώτη φορά την αντίπαλη Pepsi.