Το Facebook παραδέχτηκε ότι υπολογίστηκε -και προωθήθηκε στους πελάτες- λάθος μέσος όρος θέασης βίντεο (average duration of video viewed) από τους χρήστες του τα τελευταία δύο χρόνια. Κι όλα αυτά ενώ το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο έχει «ποντάρει» σημαντικά στο βίντεο για την εξέλιξή του. Ενας διαφημιστής ανέφερε, σύμφωνα με το BBC, πως -σε κάποιες περιπτώσεις- τα στατιστικά παρουσίαζαν εκτιμήσεις υψηλότερες μέχρι και 80% σε σχέση με τα πραγματικά δεδομένα. Ολο αυτό έχει προκαλέσει δυσφορία στον διαφημιστικό χώρο, καθώς τα στατιστικά του Facebook είναι αυτά στα οποία βασίζονται για να βγάλουν συμπεράσματα σχετικά με το πόσο έχει απήχηση στους καταναλωτές το περιεχόμενο μέσω βίντεο. Το Facebook διαβεβαιώνει ότι το λάθος έχει διορθωθεί και ότι δεν έχει αλλάξει το πόσο χρεώνονταν οι διαφημιστές.
Γράψτε σχόλιο στο: undefined
Παρακαλούμε, εισάγετε σχόλια μόνο σχετικά με το θέμα. Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο ή με περιεχόμενο που έρχεται σε αντίθεση με τις οδηγίες και τους όρους χρήσης του protagon.gr δεν θα δημοσιεύονται.Το email σας δεν θα εμφανίζεται.