Νεοφυής εταιρεία της Σιγκαπούρης εξαγόρασε το 49% του Rolling Stone
8 έτη ΠΡΙΝ
Η BrandLab Technologies, μια νεοφυής εταιρεία (start-up), που έχει ιδρυθεί από τον γιο του σιγκαπουριανού δισεκατομμυριούχου Κουόκ Χουν Χονγκ, εξαγόρασε το 49% του κεφαλαίου του εμβληματικού περιοδικού Rolling Stones. Η εξαγορά αυτή, έναντι ποσού που δεν ανακοινώθηκε, έχει στόχο να δημιουργήσει μια μεγάλη επιχείρηση διοργάνωσης συναυλιών και εκδηλώσεων, όπως διευκρίνισαν οι BrandLab και Rolling Stone σε ανακοίνωση που εξέδωσαν.