Ακολουθώντας τα χνάρια του παππού και πατέρα του, ο Φερντινάντ Αλεξάντερ Πόρσε ήθελε να φτιάξει ένα σπορ αυτοκίνητο που να του αρέσει, βάζοντας έτσι τη δική του σφραγίδα. Το 1963 σχεδίασε το εμβληματικό μοντέλο 911, ενα αγωνιστικό αυτοκίνητο με γυναικείες καμπύλες. Εκτοτε η 911 έχει γίνει αντικείμενο του πόθου για λάτρεις της ταχύτητας και του design. Στο καινούργιο βιβλίο «Porsche 911», ο συγγραφέας Ουλφ Πόστσαρντ αναλύει πώς το γερμανικό αμάξι έγινε παγκόσμιο φαινόμενο, ένα σύμβολο φιλοδοξίας και ελευθερίας και γιατί συνεχίζει να συναρπάζει ακόμα
Ο δημιουργός του περίφημου σπορ αυτοκινήτου Φερντινάντ Αλεξάντερ Πόρσε εργάζεται πάνω σε ένα νέο μοντέλο της 911, το 1968
Porsche Archiv, Porsche-Werkfoto, from Porsche 911, Copyright Gestalten 2017
1974-1989, το μοντέλο G. Μια δεκαετία μετά το ντεμπούτο της 911 και αφού είχε ήδη γίνει διάσημη, δεν υπήρχε λόγος για αλλαγή στο αυτοκίνητο. Το G δεν πείραξε τις αναλογίες ή το εσωτερικό, απλώς παρέλειψε κάποια διακοσμητικά στοιχεία του προηγούμενου μοντέλου, επιλέγοντας την κομψή απλότητα
Porsche Archiv, Porsche-Werkfoto, from Porsche 911, Copyright Gestalten 2017
Η Porsche 911 Targa σταθμευμένη παράνομα, με φόντο τους ουρανοξύστες της Νέας Υόρκης, το 1967. Το συγκεκριμένο μοντέλο διέθετε ένα αφαιρούμενο μαλακό παράθυρο πίσω, ένα πρόσθετο χαρακτηριστικό το οποίο καταργήθηκε αργότερα
Porsche Archiv, Porsche-Werkfoto, from Porsche 911, Copyright Gestalten 2017
Μέσα στο εργοστάσιο της αυτοκινητοβιομηχανίας Porsche στο Τσούφενχαουζεν της Γερμανίας, όπου γινόταν η παραγωγή της 911
Porsche Archiv, Porsche-Werkfoto, from Porsche 911, Copyright Gestalten 2017
«Δεν υπάρχει ο τυπικός οδηγός της 911. Το μόνο κοινό που έχουν οι οδηγοί της 911 είναι η εκκεντρικότητα τους» γράφει χαρακτηριστικά ο συγγραφέας του βιβλίου, δίπλα στη φωτογραφία του Μάγκνους Γουόλκερ, ενός μη αναμενόμενου λάτρη της 911. Η εμμονή του Μάγκνους με το σπορ αυτοκίνητο ξεκίνησε σε ηλικία 10 ετών, όταν επισκέφθηκε μια έκθεση αυτοκινήτου στο Λονδίνο
Vincent Perraud, from Porsche 911, Copyright Gestalten 2017
Ενα ουράνιο τόξο από Porsche. Η επιρροή των δεκαετιών του 60 και 70 ήταν εμφανής στις τολμηρές αποχρώσεις των 911 εκείνης της εποχής. Οι σπάνιες, πολύχρωμες 911 σήμερα είναι περιζήτητες
Porsche Archiv, Porsche-Werkfoto, from Porsche 911, Copyright Gestalten 2017
Λάτρης της ταχύτητας ο ηθοποιός Στιβ ΜακΚουίν στη ταινία «Le Mans» το 1970. Από τον Πολ Νιούμαν στο «Cool Hand Luke» μέχρι τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ στο «Παιχνίδια κατασκόπων», η 911 έχει πρωταγωνιστήσει σε πολλές ταινίες προσθέτοντας μία αίσθηση ανεξαρτησίας και επαναστατικότητας
Porsche Archiv, Porsche-Werkfoto, from Porsche 911, Copyright Gestalten 2017
Από το 1963 που κατασκευάστηκε η πρώτη 911, λανσαρίστηκε ως το «σπορ αυτοκίνητο για σκεπτόμενους άνδρες», ένα μότο που ενσάρκωσε τέλεια ο Ντέιβιντ Ντουκόβνι - οδηγώντας την παραμελημένη 964 του - στην τηλεοπτική σειρά «Californication»
Porsche Archiv, Porsche-Werkfoto, from Porsche 911, Copyright Gestalten 2017
Σε αγώνες και ράλι... εκεί όπου η 911 φτάνει στο μέγιστο των δυνατοτήτων της
Porsche Archiv, Porsche-Werkfoto, from Porsche 911, Copyright Gestalten 2017
Αντικείμενο του πόθου για μικρούς και μεγάλους
Porsche Archiv, Porsche-Werkfoto, from Porsche 911, Copyright Gestalten 2017
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13