To πρακτορείο Magnum συνεχίζει τους εορτασμούς για τα 75 χρόνια λειτουργίας του και διοργανώνει το «Square Print Sale», ανατρέχοντας στη λαμπρή ιστορία του, από το 1947 έως σήμερα. Εμβληματικές εικόνες ξένων και Ελλήνων φωτογράφων υπό τον τίτλο «Τώρα» διατίθενται στην τιμή των 120 ευρώ, μέχρι τις 23 Οκτωβρίου. Από την απόβαση στη Νορμανδία μέχρι τον Ντέιβιντ Μπέκαμ, οι σπουδαίοι φωτογράφοι του πρακτορείου ξεχώρισαν από το αρχείο τους καρέ που πραγματεύονται το θέμα του τώρα: μια εικόνα που ίσως αισθάνονται ότι ήταν καθοριστικής σημασίας στην καριέρα τους, μια εικόνα τους που άντεξε στον χρόνο ή ακόμα και μια εικόνα που νιώθουν ότι αποτυπώνει τη φωτογραφική τους φωνή μέσα στο ιστορικό αρχείο του Magnum
Το κατσικάκι Λάμπης και ο Σπύρος με φόντο το Αιγαίο, τον περασμένο Αύγουστο. «Ο Σπύρος ήρθε στο νησί μετά από burnoυt από τη δουλειά του. Στην πιο έρημη περιοχή του νησιού, συνάντησε τον Λάμπη, ένα αρνάκι με τραυματισμένο πόδι. Ακολουθώντας τις συμβουλές των ντόπιων βοσκών, αυτή τη στιγμή το φροντίζει για να γίνει πάλι καλά. Οι δύο τους κολυμπούν καθημερινά προς τη θεραπεία»
© Enri Canaj / Magnum Photos
Αμερικανικοί στρατιιώτες αποβιβάζονται στην παραλία «'Ομαχα» στη Νορμανδία, στις 6 Ιουνίου του 1944
© Robert Capa/International Center of Photography
Η Μέριλιν Μονρόε δίνει το εναρκτήριο λάκτισμα του αγώνα ΗΠΑ-Ισραήλ για το παγκόσμιο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, στο γήπεδο των Brooklyn Dodgers στη Νέα Υόρκη, το 1959
© Bob Henriques / Magnum Photos
Ενας νεαρός Ντέιβιντ Μπέκαμ στο Λονδίνο, το 1997. «Το 1997 ήταν μια κομβική χρονιά για τον Ντέιβιντ Μπέκαμ. Είχε ερωτευτεί και ετοιμαζόταν να φορέσει τη διάσημη φανέλα Νο. 7 της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, την οποία είχαν φορέσει στο παρελθόν οι θρύλοι του συλλόγου Τζορτζ Μπεστ και Ερικ Καντονά, και πιο πρόσφατα ο Κριστιάνο Ρονάλντο. Το πορτρέτο αποτυπώνει ένα άτομο ήσυχο με αυτοπεποίθηση, φρέσκο και ίσως αθώο, προτού η ζωή του γίνει δημόσια ιδιοκτησία» γράφει ο Πίτερ Μάρλοου
© Peter Marlow / Magnum Photos
Ο Μάρτιν Λούθερ Κινγκ σε επίσκεψη του στη Βαλτιμόρη, το 1964. Σύμφωνα με τον Λέοναρντ Φριντ, «υπάρχουν δύο σημαντικά στοιχεία στη φωτογραφία: ο χρόνος και η αλήθεια. Ο χρόνος είναι σφραγισμένος, όπως ήταν. Οι φωτογραφίες δεν μπορούν να επαναληφθούν. Μένουν για πάντα σε μια στιγμή στον χρόνο»
© Leonard Freed / Magnum Photos
Βοσκός αγκαλιάζει τρυφερά το ζωντανό του, σε παζάρι στην Κρήτη, το 1967. «Το πέρασμα μου από αυτή την ύπαιθρο ήταν χαλαρό και απρογραμμάτιστο, αυτό ενός φιλικού παρατηρητή. Η παρουσία μου έγινε δεκτή με ζεστασιά και φιλοξενία. Με τον καιρό έμαθα ότι τίποτα δεν είναι πιο ιερό για τους Ελληνες της υπαίθρου από τη φιλοξενία, που κυριολεκτικά σημαίνει φιλία προς τον ξένο»
© Constantine Manos / Magnum Photos
Η Σοφία Λόρεν στο σπίτι της στη Ρώμη, το 1955. Ο Ντέιβιντ Σέιμουρ επέλεξε να φωτογραφίσει την ιταλίδα σταρ στο μπαλκόνι, βάζοντας την να ποζάρει σε στιλ pin-up του πολέμου, με μία δόση ειρωνείας όπως ο ίδιος λέει
© David Seymour / Magnum Photos
Η μητρόπολη του κόσμου, η Νέα Υόρκη, φωτογραφισμένη από ψηλά το 1985
© Ferdinando Scianna / Magnum Photos
Μουμπάι, Ινδία, 1995: επιβάτες στο σιδηροδρομικό σταθμό Churchgate πηγαινοέρχονται στις δουλειές τους
© Raghu Rai / Magnum Photos
Ο διάσημος βρετανός φωτογράφος Μάρτιν Παρ απαθανατίζει τους λουόμενους στην παραλία του Σορέντο στην Ιταλία, το 2014
© Martin Parr / Magnum Photos
Στιγμιότυπο από το Μπουένος Αιρες του 1960. «Η σύμπτωση δεν υπάρχει» μας ενημερώνει ο φωτογράφος
© Rene Burri / Magnum Photos
«Στον δρόμο για το Keem Strand, Ιρλανδία, 1960». Ο Τζον Χάιντε ήταν ένα βασικό πρόσωπο στην ανάπτυξη της έγχρωμης φωτογραφίας ως καρτ ποστάλ. Μεγάλο μέρος της δουλειάς του καταγράφει τη μεταπολεμική άνθιση στη Βρετανία και την Ιρλανδία χρησιμοποιώντας εξαιρετικά κορεσμένα χρώματα για να απεικονίσει μια όμορφη σκηνή. Ο Χάιντε ταύτιζε τα ζωντανά χρώματα με την ευτυχία και πίστευε ότι οι φωτογραφίες του πρέπει να μεταδίδουν ένα θετικό συναίσθημα. Εφτιαχνε εικόνες για τον άνθρωπο στον δρόμο, όχι για τον κριτικό φωτογραφίας
© John Hinde Collection / John Hinde Archive courtesy the Photographers’ Gallery
«Κόκκινο καναρίνι #1», 2007. Ο Λουκ Στίβενσον ξεκίνησε θέλοντας να φωτογραφίσει παπαγάλους στο στιλ των πορτρέτων περιστεριών που διαγωνίζονται. Μπαίνοντας στον κόσμο των επιδείξεων ανακάλυψε μια ευρεία γκάμα από υπέροχα, πολύχρωμα και ενδιαφέροντα πουλιά και το χόμπι τού να έχεις ένα πουλί. Ο κόσμος αυτός τον γοήτευσε και τον συνεπήρε. Τα τελευταία 16 χρόνια έχει φωτογραφίσει πολλά πουλιά και γνωρίσει πολλούς ανθρώπους που του μετέδωσαν τον ενθουσιασμό τους για αυτό το χόμπι και τον μετέτρεψαν σε ένα είδος συλλέκτη πουλιών - όχι να έχει ή να εκτρέφει πουλιά, αλλά να τα φωτογραφίζει και να βάζει τις εικόνες τους στη συλλογή του
© Luke Stephenson / Magnum Photos
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17