Μαμά ή χάος; Γιατί πανηγυρίζουν οι Γερμανοί; Νιανιά ή μάννα; Σβήνει από το κύμα τής άμμου η γραφή; Προσωπίδα ή πρόσωπο; Τι σκαρώνει ο Ερως στην Αφροδίτη; Μόλυνση ή αποπληξία; Χήνα για φουά γκρα ή μήπως για σκέτο χάζι; Ανατολή Ηλίου ή πανσέληνος; Εσείς τι είδους «αγγελάκια» σημαδεύετε με την κάμερά σας, τα επίγεια ή τα επουράνια; Υπαρξιακά ερωτήματα –εφάμιλλα του «μπάλα ή μπάσκετ;»– θέτουν οι φωτογραφίες της εβδομάδας
Ο Ναός του Ποσειδώνος στο Σούνιο, στο ανατολικό άκρο της Αττικής και του Σαρωνικού, φωτογραφημένος με φόντο τη λαμπρή πανσέληνο του Μαΐου – κλασικό καρέ, πάντα συναρπαστικό για το βλέμμα
INTIMENEWS/ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Με εφαλτήριο τη μητρική αγκάλη το βρέφος άπλωσε το χεράκι του για να παίξει με τη «μουσούδα» του Τζο Μπάιντεν – κλικ από εκείνα που οι πολιτικοί επιζητούν σαν μάννα εξ ουρανού, τραβηγμένο σε γιορτή του Λευκού Οίκου για τον εβραϊσμό των ΗΠΑ
REUTERS/Leah Millis
Η εγκατάσταση της γιαπωνέζας εικαστικού Τσιχάρου Σιότα ανέπλασε με κόκκινη κλωστή το έσω σύμπαν – το έργο εκτίθεται στην όμορφη Προβηγκία, όμως θυμίζει αμνιακό σάκο που προστατεύει το εμβρυώδες βλέμμα μας από την ασχήμια του έξω κόσμου
REUTERS/Manon Cruz
Σαν να κλεφτοκοιτάς την καλλονή στο μπουντουάρ της πριν από το ποθητό ραντεβού, την ώρα που ο Ερως κολακεύει τη ματαιοδοξία της – το ενσταντανέ από γκαλερί του Λίβερπουλ αποτύπωσε το πνεύμα του Ντιέγκο Βελάσκεθ όταν αναμετρήθηκε με την Αφροδίτη
REUTERS/Phil Noble
Παρατεταγμένοι στο «άπερντεκ» πολεμικού πλοίου και δίπλα στη δάδα του Αγάλματος της Ελευθερίας, ναύτες και πεζοναύτες των ΗΠΑ κατέπλευσαν μεγαλοπρεπώς στον λιμένα της Νέας Υόρκης – οι αδειούχοι γλέντησαν την «Εβδομάδα Στόλου 2024» στα μπαρ
REUTERS/Brendan McDermid
Με τις μάσκες, ναι, είναι όλες και όλοι τους «Μόντι» – η φωτογραφία βγήκε σε κάποια προεκλογική συγκέντρωση του ινδού πρωθυπουργού και δείχνει ότι ο φτωχόκοσμος δεν κωλώνει να αλλάξει και πρόσωπο ακόμη, αν είναι να εξυπηρετηθεί... πολιτικώς
REUTERS/Anushree Fadnavis
Εγκατάσταση σε αμμουδιά βρετανικής ακτής αναπαριστά πεζικάριους της λεγόμενης «D-Day» – το έργο φιλοτέχνησε φιλανθρωπική οργάνωση βετεράνων για να τιμήσει την 80ή επέτειο της απόβασης των Δυτικών συμμάχων στη Νορμανδία, στις 6 Ιουνίου 1944
REUTERS/Dylan Martinez
Οι λεγόμενοι «Chelsea Pensioners» πρωτοστάτησαν και εφέτος στην οργάνωση της έκθεσης ανθέων που έγινε στον κήπο του γηροκομείου Royal Hospital στη λονδρέζικη γειτονιά Τσέλσι – οι κύριοι είναι τρόφιμοι του ιδρύματος ως βετεράνοι του βρετανικού στρατού
REUTERS/Toby Melville
Κάθε φωτογράφος σταθμίζει το θέμα του, δηλαδή τι αξίζει να απαθανατιστεί και τι όχι, έτσι ο υπογράφων αυτό το καρέ επέλεξε τα αεροπλάνα της μοίρας «Blue Angels» του Ναυτικού των ΗΠΑ και «θόλωσε» τις κοπέλες του Μέριλαντ – ας μην τον συγχωρήσουμε εύκολα
REUTERS/Kevin Lamarque
Ανύποπτο για όσα συμβαίνουν τριγύρω του, το κεφάλι της γαζέλας ξεπρόβαλε μέσα από τα στάχυα για να κοιτάξει τον επιθετικό φακό – καρέ σχολιαστικού χαρακτήρα για τους αμάχους της Παλαιστίνης, «από τα σύνορα Ισραήλ-Γάζας» όπως έγραψε το πρακτορείο
REUTERS/Amir Cohen
Η σοκολατιά σάρκα, ο κεραμιδής τοίχος και το γάργαρο νερό παντρεύουν την αντίθεση θερμό-ψυχρό και υπαινίσσονται ότι ο χώρος έχει ιδιαιτερότητες – το καρέ βγήκε στην Αϊτή και δείχνει ένα αγόρι που ξεσπιτώθηκε και κατέφυγε σε άσυλο εξαιτίας του συμμοριτισμού
REUTERS/Ralph Tedy Erol
Η υψηλή πίεση του γήρατος, το άναμμα της λαμαρίνας του τρένου και οπωσδήποτε η συνήθεια της μιζέριας ανάγκασαν αυτήν την κυρία να υποστεί κατάβρεγμα της κεφαλής της από οφθαλμοφανώς ρυπαρό κανάτι – καρέ από πακιστανικό σιδηροδρομικό σταθμό
REUTERS/Yasir Rajput
Λιγοστό το νερό κάτω από τα πόδια της χήνας στη λίμνη Zicksee, πάντως… νερό, αφού πέρσι υπήρξε πρόβλημα ξηρασίας εκεί σε βαθμό που ανέπεμψε επιτόπια δέηση η (ελληνορθόδοξη) Μητρόπολη Αυστρίας – το χρυσοπόρφυρο δείλι γλύκανε το καρέ
REUTERS/Leonhard Foeger
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17