Η δουλευταρού μέλισσα και ο άνθρωπος του τριτογενούς τομέα. Σούμο, Ολυμπιακοί Αγώνες, ποδόσφαιρο. Η γυναίκα στη φάμπρικα και στην πασαρέλα. Οι γερμανοί στρατιώτες «αποκεφαλισμένοι», τα παιδιά της Γάζας πεινασμένα. Ενας, αλλά… λέων! Μπαλαρίνες του ρεκόρ, νεπαλέζος πανηγυριστής, ταμπάκηδες του Μαρόκου. Ο Θεός να μας φυλάει (και) από την τεχνητή βροχή, εδώ που τα λέμε
Σε ταπεινές μοβ καμπανίτσες αγγλικού αγρού έσπευσαν λες και είχαν επαγγελματικό ραντεβού η μέλισσα και ο φωτογράφος – από το αγριολούλουδο η πρώτη πήρε την πολύτιμη γύρη, ο δεύτερος το όμορφο κλικ
REUTERS/Toby Melville
Δεν έφεραν γούρι στον ΠΑΟΚ οι έξτρα «αρχαιοπρεπείς» ασπρόμαυρες φορεσιές της τελετής αφής στην Ολυμπία – δύο οι σπείρες του ιωνικού κιονόκρανου στο στήθος κάθε «ιέρειας», δύο και τα γκολ της Μπριζ μέσα στην Τούμπα
REUTERS/Louisa Gouliamaki
Συνωστισμός πεινασμένων παιδιών γύρω από τα δοχεία του συσσιτίου των φιλανθρωπικών οργανώσεων στην περιοχή Χαν Γιούνις της Γάζας, όπου το Ισραήλ συνεχίζει τους βομβαρδισμούς
Ali Jadallah/Anadolu via Getty Images
Αινιγματικό χαμόγελο διεγράφη στο καλυμμένο με την «αιμάτινη» σκόνη κινναβάρεως ασιατικό πρόσωπο – πάλι γιορτές και ραβαΐσια έχουν στην Ανατολή και πάλι για το Νέο Ετος, αυτή τη φορά το νεπαλέζικο
REUTERS/Navesh Chitrakar
Ο καθένας μόνος του αλλά και όλοι μαζί, ως ενιαίο σύνολο, οι παλαιστές σούμο είναι δεσμώτες των παραδόσεων, των αυστηρών κανόνων και των τελετουργικών που περιλαμβάνουν μέχρι και εξαγνισμό – το ενσταντανέ προέρχεται από ναό του Τόκιο
REUTERS/Issei Kato
Η χάρη και η φινέτσα δεν είναι πολυτέλειες – το καμαρωτό μανεκέν του Dior «κατάπιε» την πασαρέλα της επίδειξης pre-fall 2024, που έγινε στο νεοϋορκέζικο Brooklyn Museum, ενώ στο φόντο οι δύο εφαπτόμενες παλάμες σχημάτιζαν το φεμινιστικό σύμβολο του αιδοίου
REUTERS/Caitlin Ochs
Κινέζα εργάτρια στη γραμμή παραγωγής φάμπρικας που επεξεργάζεται μετάξι, στην πόλη Φουγιάνγκ – το δικό της καμάρι σπανίως φωτίζουν οι κάμερες των φωτογράφων και ουδέποτε οι προβολείς των ντεφιλέ, ωστόσο αυτό είναι που δυνάμωσε τόσο πολύ την πατρίδα της
VCG/VCG via Getty Images
Αυτοκίνητα κάθε είδους, ασφαλώς και κάποια πολυτελή, πνίγηκαν στην πλημμύρα του Ντουμπάι – τη μεγάλη νεροποντή ενδέχεται να προκάλεσε ο συνδυασμός τεχνητής βροχής και σκόνης της ερήμου, οπωσδήποτε όμως εξετέθη και το δίκτυο αποχέτευσης
REUTERS/Rula Rouhana
Βαρύ το μεροκάματο στο μεσαιωνικό βυρσοδεψείο της μαροκινής πόλης Φεζ – στους πέτρινους λάκκους του οι εργάτες βάφουν τα δέρματα αντέχοντας τα αβάσταχτα: τη δυσωδία από τα επεξεργασμένα πετσιά των σφαγίων, το λιοπύρι, τα λεφούσια των μυγών
Nurettin Boydak/Anadolu via Getty Images
Η ξιφασκία, άθλημα ευγενέστατο, δεν σου δίνει τη δυνατότητα να κοιτάξεις τον αντίπαλό σου κατάματα προτού αρχίσει ο αγώνας, αν και ο «πόλεμος των οφθαλμών» επιβάλλεται στη μάχη εκ του συστάδην – ιδού η αμερικανική στολή ξιφομάχων για τους Ολυμπιακούς Αγώνες
REUTERS/Andrew Kelly
Γερμανοί στρατιώτες απαθανατίστηκαν από τον φακό ένοπλοι και σε παράταξη μεν, ωστόσο «αποκεφαλισμένοι» και «ακρωτηριασμένοι» – διφορούμενο καρέ, για να χαίρονται όσοι τους αντιπαθούν και για να λυπούνται όσοι είναι οι φίλοι τους
REUTERS/Fabian Bimmer
Το δάχτυλο με το μαύρο μανόν, του άγγλου ηθοποιού Νταν Στίβενς, δείχνει το τρομερό και φοβερό τακούνι που αγγίζεται από το ατρόμητο δάχτυλο με το κόκκινο μανόν, της αμερικανίδας συναδέλφου του, Κάθριν Νιούτον – τσαχπινιές του Χόλιγουντ
REUTERS/Mario Anzuoni
Η τρυφερή σκηνή που βλέπετε να διαδραματίζεται στα παχιά χορτάρια του καταφυγίου της Κένυας ακολούθησε το ζευγάρωμα των δύο ζώων: ο αδιάκριτος φακός συνέλαβε τη λέαινα να χαλαρώνει και τον λιονταρή απλώς να... χασμουριέται – άγρια η ζωή, παντού όμως
REUTERS/Monicah Mwangi
Στις 19 του μήνα ο τρικαλινός βετεράνος άσος του στίβου (400 μέτρα μετ’ εμποδίων) Περικλής Ιακωβάκης άναψε την ολυμπιακή φλόγα στην Ακρόπολη των Αθηνών, μπροστά στον Παρθενώνα
REUTERS/Louisa Gouliamaki
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18