Το πρακτορείο Reuters ταξιδεύει στη βόρεια Ελλάδα και απαθανατίζει συντετριμμένους ψαράδες που έχουν αποφασίσει να αφήσουν το επάγγελμα και να πάνε τα καΐκια τους για διάλυση. Ο λόγος; Oι ψαριές είναι πεσμένες και η ΕΕ σε συνεργασία με την κυβέρνηση τους προσφέρει αποζημίωση προκειμένου να προστατευθούν τα αποθέματα αλιευμάτων της Μεσογείου. Μπουλντόζες καταστρέφουν τις αναμνήσεις και τους κόπους μιας ζωής μέσα σε λίγα λεπτά, καθώς ο φωτογραφικός φακός καταγράφει τις ιστορίες και αντιδράσεις των ψαράδων του Σταυρού, της Ασπροβάλτας και της Χαλκιδικής
Oι ψαράδες Παναγιώτης Παγώνης και ο Δημήτρης Καραπέτσας πάνω στην «Κατερίνα», απογοητευμένοι που επιστρέφουν με άδεια δίχτυα
REUTERS/ Alexandros Avramidis
Σύμφωνα με ευρωπαϊκούς περιβαλλοντικούς οργανισμούς τα αποθέματα ψαριών έχουν φτάσει σε κρίσιμο επίπεδο στη Μεσόγειο, με σοβαρές συνέπειες για τους ανθρώπους που ζουν κοντά στη θάλασσα και για αιώνες έβρισκαν την τροφή τους εκεί
REUTERS/ Alexandros Avramidis
Ο 67χρονος Δημήτρης Καραπέτσας ψαρεύει πάνω στο καΐκι με το όνομα «Κατερίνα», στην ακτή της Ασπροβάλτας
REUTERS/ Alexandros Avramidis
Ο ψαράς και ιδιοκτήτης του καϊκιού «Κατερίνα» συμμαζεύει τα δίχτυα του με τη βοήθεια της γυναίκας του
REUTERS/ Alexandros Avramidis
Μία ζωή αναμνήσεων, ταξιδιών και ψαριών έχει μετατραπεί σε παλιόξυλα...
REUTERS/ Alexandros Avramidis
Ο Δημήτρης Ιωάννου κατασκευάζει ένα ξύλινο, τουριστικό σκάφος στο ναυπηγείο της οικογένειας του, στο λιμάνι της Ιερισσού, στη Χαλκιδική
REUTERS/ Alexandros Avramidis
Ο Γιάννης Λουκάκης κάθεται δίπλα στο κατεστραμμένο αλιευτικό του σκάφος «Σμαραγδί» στη Σάρτη, της Χαλκιδικής. «Νιώθω σαν να με έχουν μαχαιρώσει, σαν να πεθαίνει ένας άνθρωπος» λέει ο ίδιος. Ο ψαράς από τη Χαλκιδική αποφάσισε να αποσύρει το καΐκι του λόγω ηλικίας και κούρασης και εξαιτίας των πολλών εξόδων για πετρέλαιο και δολώματα
REUTERS/ Alexandros Avramidis
Μέσα στο παραδοσιακό ναυπηγείο του Βασίλη Κεφαλά, στο λιμάνι του Σταυρού, στον κόλπο του Ορφανού
REUTERS/ Alexandros Avramidis
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17