Με τον Αλέξη Τσίπρα εκτός σκηνοθετικών επιλογών αυτήν τη φορά, το επικοινωνιακό επιτελείο του Μαξίμου έδωσε στη δημοσιότητα το νέο διαφημιστικό σποτ για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους.
«Το ηλεκτρονικό εισιτήριο μας αφορά όλους. Αναβαθμίζει τις υπηρεσίες προς τα εκατομμύρια των επισκεπτών με τη δυνατότητα αγοράς εισιτηρίων μέσω διαδικτύου (etickets.tap.gr ). Περιορίζει σημαντικά τον χρόνο αναμονής για την είσοδο στους μεγάλους αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, που αποτελούν παγκόσμιους προορισμούς. Ανοίγει έτσι ο δρόμος για τη δυνατή τοποθέτηση του πολιτιστικού αγαθού της πατρίδας μας στην παγκόσμια τουριστική αγορά», τονίζεται στο κείμενο που συνοδεύει το σχετικό βίντεο.
Πρωταγωνιστής και βασικός παρουσιαστής στο ολιγόλεπτο σποτάκι, ο υπουργός Επικρατείας Χριστόφορος Βερναρδάκης, με τη συνδρομή και της υπουργού Πολιτισμού Λυδίας Κονιόρδου.
Το ηλεκτρονικό εισιτήριο στους αρχαιολογικους χώρους αποτελεί μια μεγάλη κατάκτηση. Εγγύηση για την ανάπτυξη του πολιτισμού και, ειδικότερα, τη χρηματοδότηση του σύγχρονου πολιτισμού… pic.twitter.com/A2te4m7zG0
— Χρ.Βερναρδάκης (@ChVernardakis) August 13, 2018
Οσο για τον Πρωθυπουργό, περιορίστηκε να προμοτάρει το βίντεο για το ηλεκτρονικό εισιτήριο μέσω αναρτήσεων στο επίσημο λογαριασμό του στο Twitter:
Ανοίγει έτσι ο δρόμος για τη δυνατή τοποθέτηση του πολιτιστικού αγαθού της πατρίδας μας στην παγκόσμια τουριστική αγορά. Και στον πολιτισμό η Ελλάδα προχωρά. https://t.co/fQwNOLrz2B
— Prime Minister GR (@PrimeministerGR) August 13, 2018
Παρά την απουσία της εικόνας του ωστόσο, από τους τίτλους τέλους στο νέο σποτ δεν θα μπορούσε να λείψει η φωνή του, και το περίφημο μότο «Ηταν Δίκαιο και Εγινε Πράξη».
Ακολουθήστε το Protagon στο Google News