359
|

Βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές – «Ανέβηκε» η εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ για τις αιτήσεις αποζημίωσης

Protagon Team Protagon Team 31 Ιανουαρίου 2022, 13:23

Βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές – «Ανέβηκε» η εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ για τις αιτήσεις αποζημίωσης

Protagon Team Protagon Team 31 Ιανουαρίου 2022, 13:23

Ανοιξε στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ η εφαρμογή υποβολής αίτησης για αποζημίωση που αφορά βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές από τις διακοπές ρεύματος κατά την πρόσφατη κακοκαιρία «Ελπίς».

«Σε περίπτωση που έχετε υποστεί βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές που οφείλονται σε υπαιτιότητα του ΔΕΔΔΗΕ παρακαλούμε προχωρήστε στη δημιουργία νέου αιτήματος, επιλέγοντας Κατηγορία “Αίτημα Επικοινωνίας” και Υποκατηγορία “Αποζημιώσεις”», αναφέρεται στην τελευταία ενημέρωση του Διαχειριστή που δίνει επίσης αναλυτικές οδηγίες για τη διαδικασία υποβολής αίτησης:

«Ενημερώνουμε τους Καταναλωτές ότι για βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές τους, που οφείλονται σε προβλήματα του δικτύου, που ο ΔΕΔΔΗΕ όφειλε να έχει αντιμετωπίσει μπορούν, εντός το πολύ δέκα (10) εργάσιμων ημερών από το συμβάν, να υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση αποζημίωσης στο τοπικό γραφείο του ΔΕΔΔΗΕ από το οποίο εξυπηρετείται το ακίνητό τους.

Επιπλέον κάνουμε γνωστό ότι:

• εφόσον διαπιστωθεί ευθύνη υπαλλήλων ή υπηρεσιών του ΔΕΔΔΗΕ από σχετικές πράξεις ή παραλείψεις τους, αποζημιώνουμε τους Καταναλωτές με χρηματικό ποσό, το ύψος του οποίου κρίνεται κατά περίπτωση και αναλόγως της ζημίας που υπέστη.

• ειδικότερα, εφόσον η βλάβη των συσκευών οφείλεται σε τυχαία2 βλάβη του ουδετέρου αγωγού του δικτύου χαμηλής τάσης χορηγούμε, αναλόγως της ζημίας, χρηματικό ποσό έως 600 € ανεξαρτήτως τύπου παροχής.

Για την καταβολή της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού ο Καταναλωτής θα πρέπει:

• να υποβάλει έγκαιρα (εντός 10 εργάσιμων ημερών από το συμβάν) την παραπάνω αίτηση αποζημίωσης • να θέσει στη διάθεσή του ΔΕΔΔΗΕ (για 2 εργάσιμες ημέρες), εφόσον του ζητηθεί, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό που έχει υποστεί βλάβη, για έλεγχο πριν από την επισκευή τους

• να θέσει στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου τεκμηρίωσης της βλάβης και του κόστους επισκευής ή αντικατάστασης των συσκευών με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών (τιμολόγια κ.λπ.).

• να υπογράψει Υπεύθυνη Δήλωση αποδοχής της αποζημίωσης ή του χρηματικού ποσού που του χορηγείται

• να γνωστοποιήσει στοιχεία του τραπεζικού του λογαριασμού για κατάθεση του χρηματικού ποσού της αποζημίωσής του

Επιπλέον, ενημερώνουμε ότι ο ΔΕΔΔΗΕ:

• αποφασίζει επί των αιτήσεων αποζημίωσης εντός δεκαπέντε (15) εργάσιμων ημερών από την υποβολή τους, προστιθέμενου του χρόνου τυχόν καθυστέρησης από πλευράς του Καταναλωτή για την υποβολή στοιχείων που τους ζητηθούν.

• σε περίπτωση αποδοχής της αίτησής του Καταναλωτή, ο ΔΕΔΔΗΕ θα καταβάλλει το χρηματικό ποσό, εντός ενός μηνός από την απόφαση επί της αίτησης».

Ακολουθήστε το Protagon στο Google News

Διαβάστε ακόμη...

Διαβάστε ακόμη...